اخبار داغ

یادداشت؛

ادعای خدایی آمریکا، با مذاکره، برجام و لبخند رفع نمی شود

ادعای خدایی آمریکا، با مذاکره، برجام و لبخند رفع نمی شود
تحلیل گر گلستانی در یادداشتی آورده است: فرعونیت و ادعای خدایی آمریکایی را نمی شود با مذاکره ، بابرجام و لبخند نادیده گرفت و رفع کرد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از گلستان ما؛ "احمد ملاشاهی" تحلیل گر گلستانی در خصوص رفتار خصمانه دولت آمریکا علیه ملت ایران در یادداشتی آورده است؛ بی وقت بود، نمایندگان فرتوت و خسته سنای ایران درسال 1343، در پایان جلسه طرحی سنگین را سبک مطرح کردند ادبیات طراحان خواهشانه و دلسوزانه بود که چند وقتی است سازمان ملل از ما خواسته این قرارداد را تصویب کنیم برای اقناع بیشتر گفتند برای عضویت در سازمان ملل امضا و تصویب کاپیتولاسیون ضروریست.اعضا در کمتر ازچند دقیقه به تعبیر امام خمینی(ره) "سند بردگی ملت ایران "را تصویب کردند بعد از مدت کوتاهی در 21 مهر 1343مجلس دیگر ما یعنی مجلس شورای ملی هم با اکثریت آرا آن را تصویب کرد .

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, گلستان ما,

"امام خمینی رحمه الله علیه" از همه علما خواست اعتراض کنند تا اینکه خود امام مجلس ترحیم برای عزت ملی از دست رفته ایران گرفت و فرمودند؛ "انالله واناالیه راجعون ..."

,

او روضه ای که برای امام حسین علیه السلام خوانده می شد برای از بین رفتن استقلال ایران خواند.

,

امام خمینی (ره) بخاطر اعتراض به مجازات نشدن مجرم امریکایی از ایران تبعید شد. به دستور شاه ایران به خانه امام یورش بردند خدمه خانه مورد ضرب وشتم قرارگرفت و امام به ترکیه و سپس نجف تبعید شد.

,

باپیروزی انقلاب اسلامی، شورای انقلاب در 23 اریبهشت 1358کاپیتولاسیون را لغو کرد.

,

باوجود این لغو و برغم بیداری مردم، حس برتر بینی امریکایی ها تمام نشدنی بود امریکایی ها برای جنایت کردن و مجازات نشدن درپی ساختارهای جدیدی بودند و هستند.

,

*از سفارتخانه برای جرم، جنایت، جاسوسی و اغتشاش بهره می بردند و امید داشتند با توجه به جایگاه سفارتخانه ها در نظام بین الملل عوامل سفارت مصون بمانند این یعنی تحمیل کاپیتولاسیون جدید که با تسخیر لانه جاسوسی نقش بر آب شد.

,

*آمریکا بعدها در ایران و جهان از تمام ساختارها و ارزش های جهانی برای همان مفهوم کاپیتولاسیون بهره جست اینکه یک امریکایی درچه لوایی می تواند جرمی علیه ملت ها مرتکب شود و از مصونیت قضایی برخوردار شود به سیاست خارجی امریکا بدل شد.

,

*جنایت باعناوین حقوق بشر، غارت و کشتار در پوشش مبارزه باتروریسم، جاسوسی در لوای گردشگر، فعال محیط زیست ، امدادگران کلاه آبی همه و همه شکل امروزی کاپیتولاسیون است یعنی مصونت قضایی مجرم امریکایی در افکار عمومی . این سیاست امریکایی ها بخاطر ادعای کدخدایی ، خود برتربینی و امپریالیسم بودن است تفکر شیطانی که قرآن ، اسلام و ملت ایران با آن در تناقض است.

,

*تمام فشار و تحریم های امروز آمریکا در قبال ایران و جبهه مقاومت بخاطر نپذیرفتن کاپیتولاسیون های جدید است بخاطر نپذیرفتن خدایی آمریکاست. فرعونیت و ادعای خدایی آمریکایی را نمی شود با مذاکره ، بابرجام و لبخند نادیده گرفت و رفع کرد.

,

انتهای پیام/

]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه