اخبار داغ

فرماندار گمیشان خبرداد؛

چرخه تولید میگو در گمیشان کامل می شود

چرخه تولید میگو در گمیشان کامل می شود
فرماندار گمیشان گفت: با شروع فعالیت کارخانه ها در ناحیه تخصصی شیلات گمیشان چرخه تکثیر، پرورش و فرآوری میگو در شهرستان کامل می شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛  به نقل از  ساحل گمیشان ، امیر شیر توماج فرماندار گمیشان گفت:  واگذاری اراضی ناحیه تخصصی شیلات شهرستان آغاز شده است و با  شروع فعالیت کارخانه ها در ناحیه تخصصی شیلات گمیشان چرخه تکثیر، پرورش و فرآوری میگو در شهرستان کامل می شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, ساحل گمیشان,

توماج در ادامه گفت: در حال حاضر میگوهای تولید شده در گمیشان برای فراوری و بسته بندی به خارج گمیشان منتقل می شوند ولی با  احداث ناحیه صنعتی  گمیشان ، امکان تکمیل چرخه تولید میگو در شهرستان ایجاد می شود واین امر اقدام مهم در جهت اشتغالزایی برای جوانان منطقه و حمایت از تولیدات داخلی شهرستان است.

,

فرماندار گمیشان افزود: وگذاری اراضی در فروردین ماه سال جاری و با حضور استاندار گلستان و همراهی مسئولان شهرستانی و با هماهنگی شرکت شهرک های صنعتی استان انجام شد ه است  و در  ناحیه صنعتی گمیشان علاوه بر میگو کار فراوری و بسته بندی سایر آبزیان انجام خواهد شد و این اقدام یک گام مهم در جهت حمایت  از فعالیت های اقتصاد مقاومتی در گمیشان است .

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه