اخبار داغ

استاندار سیستان و بلوچستان:

روابط عمومی ها منعکس کننده مشکلات جامعه به مسئولان هستند/ تحلیل و بررسی مسائل روز جامعه برای حل مشکلات در اولویت کار باشد

روابط عمومی ها منعکس کننده مشکلات جامعه به مسئولان هستند/ تحلیل و بررسی مسائل روز جامعه برای حل مشکلات در اولویت کار باشد
استاندار سیستان و بلوچستان گفت: روابط عمومی ها در هر نهاد، جامعه و محلی منعکس کننده مشکلات جامعه به مسئولان هستند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از عصرهامون، دانیال محبی در همایش روابط عمومی‌های ادارات استان که در سالن اجتماعات خاتم استانداری سیستان و بلوچستان برگزار شد، افزود: روابط عمومی های دستگاههای اجرایی حلقه وصل مسئولان با مردم هستند و می توانند در آگاهی بخشیدن جامعه تاثیر گذار باشند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, عصرهامون,
وی با بیان این مطلب که رسالت خطیری بر عهده روابط عمومی ها قرار دارد زیرا منعکس کننده مشکلات جامعه به مسئولان هستند، ادامه داد: روابط عمومی ها باید مسائل روز جامعه را تحلیل و بررسی و برای حل مشکلات چاره اندیشی کرده و در کنار آن رسانه ها و روابط عمومی ها با دوستی و مدیریت مسائل مشکلات مردم را بررسی و به مدیران مربوطه گزارش دهند.
,

استاندار سیستان و بلوچستان با تاکید بر اینکه مدیران روابط عمومی باید تحلیلگر باشند، گفت: صداقت و راستگویی باید دو خصیصه مهم برای روابط عمومی‌ها و خبرنگاران باشد.
,
,

استاندار سیستان و بلوچستان افزود: کسانی که در عرصه قلم فعالیت می‌کنند، باید عفت قلم داشته باشند، ادبیات ایرانی درست گویی و زیباگویی است و نباید دچار خدشه شود.
وی تصریح کرد: مسئولان روابط عمومی ها باید بتوانند چهره مطلوبی از سازمان خود میان مخاطبان برجا بگذارند.
,
,
,

شایان ذکر است در این همایش تعدادی از مسئولان پیشکسوت روابط عمومی و مدیران و کارشناسان روابط عمومی های فعال دستگاههای اجرایی سیستان و بلوچستان مورد تجلیل قرار گرفتند.
 
انتهای پیام/
 
,
,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه