اخبار داغ

صاحب مقام دوم رزمواره مدافعان حرم کشور:

حضور در رزمواره مدافعان حرم کشور، اولین تجربه ام بود/ موفقیتم را مدیون شهدای مدافع حرم هستم

حضور در رزمواره مدافعان حرم کشور، اولین تجربه ام بود/ موفقیتم را مدیون شهدای مدافع حرم هستم
خبرنگار واحد خبر صدا و سیمای خراسان جنوبی گفت:شرکت در رزمواره مدافعان حرم اولین تجربه من بود و تجربه هیچگونه جشنواره‌ای را نداشتم کسب مقام در این رزمواره یک انگیزه‌ای در من ایجاد کرد که بتوانم کارهای دیگرم را با قدرت و کیفیت بیشتری انجام دهم.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ محمد ضیایی خبرنگار واحد خبر صدا و سیمای خراسان جنوبی در گفتگو باخاورستان، اظهار کرد: نخستین رزمواره مدافعان حرم کشور، امسال با هدف معرفی و تقویت فعالیت‌های هنری هنرمندان در مورد شهدای مدافع حرم در تهران برگزار شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, خاورستان,
 
,
وی با بیان اینکه مدتی بود فضایی ایجاد شده بود و عده ای می‌خواستند ارزش کار مدافعان حرم را زیر سوال ببرند و گفته می‌شد "آنها برای پول می روند و کارشان خیلی بی ارزش است"؛محرم سال گذشته یک اثر در مورد شهید حججی کار کرده و در این گزارشم به این موضوع پرداختم که شهدایی مانند شهید حججی برای پول و مادیات، به دفاع از حرم اهلبیت (ع) نمی‌روند و گزارشی با عنوان ادامه راه شهید حججی به دبیرخانه این رزمواره فرستادم .
,
 
,
خبرنگار واحد خبر صدا و سیمای خراسان جنوبی گفت: در این گزارش یادآور شدم که شهدای مدافع حرم الگوی خودشان را حضرت علی اکبر (ع) قرار می دهند و یک جوان دهه هفتادی برای امنیت ما مدافع حرم می شود. 
,
 
,
ضیایی تصریح کرد: بیش از 2 هزار و 100 اثر در بخش‌های شنیداری، دیداری، چند رسانه‌ای، فضای مجازی، بخش مردمی و بخش موسیقی و نغمات آیینی به دبیرخانه رزمواره مدافعان حرم ارسال شده بود. 
,
 
,
وی افزود: پس از هشت ماه کار داوری، 24 اردیبهشت ماه در سالن همایش های بین المللی دفاع مقدس و انقلاب اسلامی تهران مراسم اختتامیه این رزمواره برگزار شد.
,
 
,
خبرنگار واحد خبر صدا و سیمای خراسان جنوبی گفت: در بخش چندرسانه‌ای 469 اثر مورد داوری قرار گرفته است که اثر "ادامه راه شهید حججی" به عنوان دومین اثر بعد از گزارش خانم زینب چخماقی خبرنگار واحد خبر صدا و سیمای تهران شناخته شد.
,
 
,
ضیایی خاطرنشان کرد: وقتی در مراسم اختتامیه اولین رزمواره مدافع حرم کشور حضور پیدا کردم، افراد صاحب‌نام و با تجربه‌ای زیادی را دیدم که در جشنواره های زیادی شرکت کرده بودند و مقام‌های زیادی داشتند.
,
 
,
وی افزود: این رزمواره اولین تجربه من بود، تجربه هیچگونه جشنواره‌ای را نداشتم، بسیار ناامید بودم و فکر نمی‌کردم در این رزمواره مقام بیاورم و وقتی اسم من را از میان آن افراد با تجربه خواندند خیلی خوشحال شدم.
,
 
,
خبرنگار واحد خبر صدا و سیمای خراسان جنوبی گفت: کسب مقام در این رزمواره یک انگیزه‌ای در من ایجاد کرد که بتوانم کارهای دیگرم را با قدرت و کیفیت بیشتری انجام دهم، این رزمواره یک تجربه بسیار خوبی برای من به همراه داشت؛ من موفقیتم در این رزمواره را از شهدای مدافع حرم و شهید حججی ها می‌دانم.
,
 
,
ضیایی با بیان اینکه از سال 89 وارد باشگاه خبرنگاران جوان شدم، یادآور شد: از همان موقع کارم را به عنوان خبرنگار شروع کردم و از سال 91 وارد صدا و سیمای خراسان جنوبی شدم.
,
 
,
وی افزود: بعد از ورودم به صدا و سیما یک مدتی گوینده خبرهای ورزشی بودم و بعد از آن تهیه‌کنندگی و مجری‌گری برنامه مردمی انعکاس را به عهده گرفتم و خواسته های مردم را به گوش مسئولان می رساندم و در حال حاضر مدتی است وارد خبرگزاری صدا و سیمای خراسان جنوبی شده‌ام.
,
 
,
خبرنگار واحد خبر صدا و سیمای خراسان جنوبی گفت:لازم است قدر و ارزش کار  جوان‌هایی که به عنوان مدافع حرم چندین کیلومتر خارج از مرزهای کشورمان رفتند و همه هدفشان برای حفظ امنیت ما و حرم حضرت زینب (س) را دانسته و برای موفقیتشان دعا کنیم.
,
 
,
ضیایی خاطرنشان کرد: کار من در برابر کار بزرگی که مدافعان حرم انجام می دهند ناچیز است و همین که توانستم در این وادی یک قدم کوچکی بردارم خدا را شکر می کنم و از این بابت بسیار خوشحال هستم.
,
 
,
انتهای پیام/
]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه