اخبار داغ

41 مددجوی منطقه 19 به اردوی زیارتی و تفریحی اعزام شدند

41 مددجوی منطقه 19 به اردوی زیارتی و تفریحی اعزام شدند
41 نفر از مددجویان تحت حمایت کمیته امداد منطقه 19 تهران به اردوی یکروزه زیارتی و تفریحی شهر مشهد اردهال از توابع شهرستان کاشان در استان اصفهان اعزام شدند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ مهدی سامانی با بیان اینکه اعزام به اردو یکی از برنامه های این نهاد در بخش فرهنگی است، گفت: 41 نفر از مددجویان تحت حمایت این نهاد به اردوی زیارتی و تفریحی مشهد اردهال از توابع بخش نیاسر شهرستان کاشان اعزام شدند.

وی به برنامه های برگزار شده در این اردو اشاره کرد و افزود: شرکت کنندگان در این اردو بعد از زیارت بارگاه امامزاده سلطان علی بن محمد باقر(ع) بر آرامگاه شاعر نام آشنای کاشان سهراب سپهری که در صحن امامزاده علی بن محمد باقر(ع)  قرار دارد حاضر شدند و در ادامه ، از آبشار نیاسر و یکی کارگاه های گلابگیری این منطقه بازدید کردند.

سامانی با بیان اهداف برگزاری این اردوی زیارتی و تفریحی، گفت: تقویت روحیه معنوی و دینی، بالا بردن سطح فرهنگ اجتماعی و خودسازی جامعه هدف و آشنایی با اماکن تاریخی از اهداف برگزاری این اردوی یکروزه بود.

رئیس کمیته امداد منطقه 19 تهران همچنین از برگزاری کارگاه آموزشی کسب مهارت های زندگی ویژه بانوان سرپرست خانوار تحت حمایت این نهاد خبر داد و گفت: ارتقاء سطح آگاهی های بانوان سرپرست خانوار در مورد نحوه صحیح زندگی و مقابله با اضطراب های محیطی از جمله اهداف برگزاری این کارگاه است که در پنج جلسه برگزار خواهد شد.

وی بیان کرد: در این کارگاه آموزشی که با حضور کارشناس خانواده برگزار می شود، به مواردی از جمله؛ علل افسردگی و نحوه پیشگیری از آن در بانوان، ایجاد نشاط ، انگیزه و امید به زندگی و  روش های صحیح غلبه بر خشم اشاره شد.

سامانی با اشاره به اینکه ارائه خدمات فرهنگی به جامعه هدف یکی از اولویت های کمیته امداد است،افزود: برگزاری برنامه‌های آموزش خانواده ،مسابقات فرهنگی و قرآنی ،اردوهای زیارتی ، تفریحی و آموزشی ازجمله برنامه‌های فرهنگی این نهاد برای جامعه هدف تحت حمایت است.

شایسته ذکر است: مشهد اردهال، منطقه ای است از توابع بخش نیاسر در شهرستان کاشان در فاصله  چهل و دو کیلومتری شمال غربی کاشان است که در محور ارتباطی کاشان – دلیجان قرار دارد. مدفن حضرت سلطان علی بن امام محمد باقر (ع) است و مردم کاشان و شهرهای اطراف، این منطقه را مشهد قالی نیز می گویند.

 انتهای پیام/

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه