اخبار داغ

فاصله یک‌ساله دو حضور؛

حضور میدانی یک «نظامی» در میان سیل‌زدگان تا بازدید یک «دولتی» با کت و شلوار!

حضور میدانی یک «نظامی» در میان سیل‌زدگان تا بازدید یک «دولتی» با کت و شلوار!
طی ۲ روز گذشته اخباری مبنی بر بازدید فرماندار نقده از مناطق سیل‌زده این شهرستان بر خروجی صداوسیما خودنمایی کرد. تصاویری که تفاوت‌های فاحشی با بازدید یک فرمانده نظامی طی سیل سال گذشته دارد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از اروم‌نیوز، بر اثر بارندگی‌های اخیر در سراسر آذربایجان‌غربی و به‌خصوص در برخی شهرستان‌های مرکزی و جنوبی این استان شاهد جاری شدن سیلاب و نیز خروش رودخانه‌ها هستیم.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, اروم‌نیوز,

در چنین مواقعی و به هنگام بروز بلایای طبیعی باید منتظر حضور مسئولین مختلف ادارات، ارگان‌ها و نهادهای مختلف باشیم تا برای ابراز همدردی با مردم و اعلام حضور، بازدیدی از محل داشته باشند.

,

, ,

بالطبع همین اتفاق در مناطق سیل‌زده در بارندگی‌های اخیر نیز رخ داد و فرمانداران، بخشداران و مدیران مختلف با حضور در میان مردم نسبت به رفع مشکلات آن‌ها وعده‌های همیشگی خود را داده و محل را ترک کردند.

,

اما در یکی از این بازدیدها که بیش از دیگر موارد توجه صداوسیمای آذربایجان‌غربی را به خود جلب کرده بود، «مرتضی فرامرزی» فرماندار نقده به همراه تنی چند از مدیران شهرستانی و نیروهای خدماتی برای بازدید از مناطق سیل‌زده این شهرستان، در یکی از روستاها حاضر شده است.

,

, ,

تصاویر تلویزیونی به خوبی گویای واقعیت است؛ فرمانداری با کت و شلوار و با مراقبت تمام از وضعیت ظاهری خود برای در امان ماندن از گِل و لای در خیابان‌های روستا حاضر شده و در پایان نیز توضیحات و وعده‌هایی را به خبرنگار صداوسیما می‌دهد و به این ترتیب صحنه توسط وی و همراهانش ترک می‌شود!

,

, ,

کل ماجرای بازدید فرماندار نقده از وضعیت روستای سیل‌زده این شهرستان همین است…

,

این بازدید بر اساس زمان انتشار در صداوسیما، به تاریخ ۲۴ اردیبهشت ماه ۹۷ مربوط می‌شود.

,

اما در نگاهی دیگر، نگاهی به حدود ۱۳ ماه پیش یعنی به تاریخ ۳۰ فروردین ماه باز می‌گردیم.

,

فرمانده سپاه نقده بدون همراهی مسئولین و مدیران در میان سیل‌زدگان بخش‌های مختلف این شهرستان، که از قضا در وضعیتی بدتر از شرایط فعلی قرار دارند، حاضر می‌شود.

,

اما حضور سرهنگ پاسدار «اکبری» با بازدید فرماندار و دیگر مسئولین تفاوت دارد.

,

این فرمانده حضور در منازل و همراهی با مردم سیل‌زده در میان آب‌های جاری شده ناشی از خروش رودخانه‌ها را به بازدید خالی و دوری از ساکنان ترجیح می‌دهد.

,

, ,

او در میان کوچه‌های پر از آب که حتی تا زانو نیز می‌رسد، نسبت به بررسی میدانی موضوع و نیز صدور دستورات لازم اقدام می‌کند و در نتیجه همین بررسی‌های میدانی می‌تواند کمک‌های لازم برای ساکنان را دریافت کند.

,

هرچند اکنون این فرمانده تودیع شده و همرزم دیگر وی در منصب فرماندهی سپاه نقده حضور دارد، اما باید به این نکته توجه داشت که اگر مسئولین دولتی هم به مانند نیروهای رزمنده توان حضور در میان مردم را داشتند و حائلی میان خود و مردم قرار نمی‌دادند قطعا می‌شد امروز شرایط بهتری در تمام زمینه‌ها را شاهد بود.

,

قطعا همین روحیه جهادگری و خدمت بی‌منت است که باعث شده تا مبانی انقلاب اسلامی به دیگر مناطق صادر شود و امروز شاهد شکل‌گیری انقلاب اسلامی در دیگر ممالک باشیم، نه حضور دیپلماتیک و همراه با تمام تدارکات و پیش‌بینی‌های لازم مسئولین دولتی که نتیجه‌ای جز ناراحتی بیشتر مردم در پی ندارد.

,

امید که مدیران دولتی هم روزی به چنین شرایط و درک از منصب خود برسند چراکه همراهی با مردم برای آن‌ها بهتر از چسبیدن به میز مدیریت و ریاست خواهد بود.

,

* توضیح: این نوشته با توجه به تغییر فرمانده سپاه نقده طی روزهای گذشته منتشر می‌شود تا شائبه حمایت از فرد خاص در اذهان متبادر نشود.

, * توضیح: این نوشته با توجه به تغییر فرمانده سپاه نقده طی روزهای گذشته منتشر می‌شود تا شائبه حمایت از فرد خاص در اذهان متبادر نشود.,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه