اخبار داغ

️ رئیس پلیس آگاهی استان قزوین:

قاتل فراری پس از 18 سال گرفتار قانون شد

قاتل فراری پس از 18 سال گرفتار قانون شد
رئیس پلیس آگاهی استان قزوین از شناسایی و دستگیری قاتل فراری پس از 18 سال از ارتکاب قتل در شهرستان تاکستان خبر داد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سرهنگ آرش مرادی در گفت‌وگو با  صبح قزوین اظهار کرد: در پی وقوع یک فقره درگیری منجر به قتل در سال 1379 در روستایی از توابع بخش "خرمدشت" "تاکستان" و متواری شدن قاتل و بی نتیجه ماندن شناسایی و دستگیری قاتل، ماموران پلیس آگاهی شهرستان و استان مجددا با تشکیل کارگروه ویژه تلاش خود را برای شناسایی و دستگیری قاتل یا قاتلان آغاز کردند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح قزوین,


وی ادامه داد: با بررسی محتویات پرونده قتل که 18 سال پیش دو طایفه بزرگ با همدیگر اختلاف خانوادگی پیدا کرده و علی رغم حل اختلاف توسط ریش سفیدان و صلح و سازش بین طرف‌های درگیر، صبح روز قتل، قاتل به همراه برادر خود، مقتول را که قصد رفتن به شهر را داشته، با وارد کردن چندین ضربه بوسیله چوب به سر و صورت مقتول منجر به قتل وی شده و متواری می‌شوند.

رئیس پلیس آگاهی استان قزوین افزود: ماموران پلیس آگاهی استان و شهرستان تاکستان با بکارگیری تحقیقات میدانی جامع و اقدامات اطلاعاتی 2 نفر را در یکی از استان‌های همجوار شناسایی و به منظور اطمینان از هویت افراد، با اخذ نیابت قضایی دو اکیپ از ماموران مجرب جهت جمع آوری اطلاعات به محل اعزام شدند.

مرادی اضافه کرد: با بررسی‌های همه جانبه و اقدامات اطلاعاتی، کارآگاهان پلیس آگاهی موفق به شناسایی عامل جنایت سال 79 در یکی از دامداری‌های استان‌های همجوار شدند و در یک عملیات غافلگیرانه دو برادر را دستگیر و به پلیس آگاهی استان منتقل کردند.

این مسئول تصریح کرد: یکی از متهمان در بازجویی ماموران به قتل یکی از اهالی روستا از توابع بخش خرمدشت در سال 79 و یکی از آنان به معاونت در قتل اعتراف کردند .

مرادی در پایان با اعلام اینکه با تلاش شبانه روزی ماموران پس از 18 سال قتل ، قاتل دستگیر شد عنوان کرد: متهمان با تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی و با صدور قرار قانونی روانه زندان شدند.
انتهای پیام/

,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه