اخبار داغ

رونمایی از ۱۰ کتاب دفاع مقدسی در قزوین

رونمایی از ۱۰ کتاب دفاع مقدسی در قزوین
همزمان با ایام آزاد سازی خرمشهر ۱۰ عنوانکتاب پیرامون فرهنگ ایثار وشهادت و دفاع مقدس در استان قزوین رونمایی می‌شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ قاسم اللهیاری معاون روابط عمومی بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان قزوین با اشاره به برنامه‌های گرامیداشت سوم خرداد، توضیح داد: از جمله برنامه‌های شاخصی که برای گرامیداشت حماسه فتح خرمشهر برگزار خواهد شد می‌توان به رونمایی از ۱۰ عنوان کتاب اشاره کرد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

وی ادامه داد: جلد ششم «به قول پروانه» که خاطرات زنان امدادگر استان قزوین را درون خود جای داده است، «بوسه در غبار»، «ستارگان آسمانی»، «فریاد زیر آب»، «نیستان»، «روزشمار دفاع مقدس استان قزوین»، «مصطفی خوبی‌ها» و «چهار فصل از خاطرات من» از جمله کتاب‌هایی هستند که رونمایی خواهند شد.

,

اللهیاری افزود: یکی از مواردی که بنیاد حفظ آثار استان قزوین به آن اهمیت می‌دهد آشنایی نابینایان با فرهنگ و خاطرات دفاع مقدس است. در همین زمینه دو عنوان کتاب صوتی با عنوان «رودخانه‌ای از نور» و «جنگ سال‌هاست که تمام نشده» برای این عزیزان آماده شده است.

,

وی گفت: برگزاری جشنواره خاطره‌نویسی خاکریز هم یکی دیگر از کارهایی است که در حال انجام آن هستیم. اختتامیه این جشنواره در دو بخش خودنوشت و دیگر نوشت قرار است همزمان با هفته دفاع مقدس برگزار شود.

,

اللهیاری یادآور شد: کلنگ‌زنی یادمان شهدای شهر شریفیه، دانشگاه آزاد واحد بویین زهرا، یادمان شهدای گمنام شهر مهرگان و افتتاحیه یادمان شهدای دانشگاه علوم پزشکی قزوین از دیگر فعالیت‌هایی است که در سوم خرداد شاهد آن خواهیم بود.

,
منبع: ایسنا
, منبع: ایسنا]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه