اخبار داغ

در نشست خبری عنوان شد:

پاسخ جالب معاون سیاسی استاندار به عدم حضورش در شهرستانهای استان/دنبال تغییر اتوبوسی مدیران نیستیم/برخورد قاطع با کاندیداهای متخلف نمایندگی مجلس

پاسخ جالب معاون سیاسی استاندار به عدم حضورش در شهرستانهای استان/دنبال تغییر اتوبوسی مدیران نیستیم/برخورد قاطع با کاندیداهای متخلف نمایندگی مجلس
معاون سیاسی و امنیتی استاندار گفت: با خانواده های جان بختگان سانحه هواپیمای تهران یاسوج جلسه ای برگزار شد قبول داریم که پیدا شدن پیکرها طول کشید اما منطقه سخت و هوا به شدت یخ بندان است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از ایل بانو، محمد کاظم نظری در نشست خبری با اصحاب رسانه گفت: رسانه ها نقش موثری در توسعه و پیشرفت استان دارند  که امیدواریم در راستای توسعه استان و تحقق شعار سال بتوانیم قدمی موثرتر برداریم استان ما کمتر توسعه یافته است که باید سرعت رشد و میزان تلاش را بیشتر کنیم که بتوانیم به سایر استان ها برسیم البته تیم نخبه خوبی در استان داریم.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, ایل بانو،, محمد کاظم نظری ,

 

,

نظری عنوان کرد: در استانه بحران هایی از جمله زلزله و سقوط هواپیما وجود داشت که از اطلاع رسانی  رسانه ها تقدیر می کنیم که در بی اثر کردن برخی شایعات نقش بسیار موثری داشتند و مردم را به سمت کاهش استرس پیش بردند چرا که هر ساعت شایعات مختلفی در خصوص زلزله در استان منتشر می شود و باعث ایجاد ترس در میان مردم شده بود.

,

 

,

معاون سیاسی و امنیتی استاندار در پاسخ به سوالی در خصوص طایفه گرایی در استان  گفت: از سیاست های استان مبارزه با طایفه گرایی است و برخوردهایی نیز شده است هر چند گاهی این طایفه گرایی وجهه مثبت هم دارد اما در استان ما وجه منفی آن بیشتر نمایان است.

,

 

,

وی در خصوص برنامه هایی که برای زنان بی سرپرست در حال انجام است بیان کرد: مبلغ یک میلیارد تومان به فنی و حرفه ای داده شد که در خصوص اموزش زنان بی سرپرست در حاشیه شهرها اقدام کنند و این اعتبار صد در صد اختصاص یافت نه اینکه روی کاغذ باشد بنابراین بانوان می توانند آموزش های لازم را ببینند و برای خودشان شغلی را ایجاد کنند.

,

 

,

نظری در پاسخ به سوالی در خصوص کودکان کار در یاسوج گفت: جلسات ویژه ای برگزار شد و برنامه هایی در حال اجراست کودکان کار کم شده اند اما این اسیب ریشه کن نمی شود  و مشکلاتی نیز وجود دارد.

,

 

,

وی در خصوص آسیب های اجتماعی در استان افزود: در خصوص اعتیاد زنان از متوسط کشوری وضع بهتر است اما در خصوص خودکشی وضع مان در استان جدی است و جزء اولویت های در استان است، به سیزده دستگاه در خصوص اسیب های اجتماعی اعتبار داده شده است و در این زمینه فعالیت می کنند.

,

 

,

نظری در خصوص تغییر مدیران و فرمانداران در استان تصریح کرد: تغییرات کم کم انجام می شود هیچ عجله ای نداریم که اتوبوسی تغییر انجام شود قطعا در اینده کم و بیش البته نه با سرعت تغییراتی خواهیم داشت هر چند شاید در گذشته کم کاری هایی بوده است اما مدیران کم کار می توانند جبران کنند.

,

 

,

معاون سیاسی استاندار در پاسخ به این سوال که سانحه هواپیمای تهران یاسوج خیلی طول کشیده است گفت: این را قبول داریم که طول کشید جلسه ای با خانواده های سانحه دیده شده  داشتیم تلاش هایی انجام شد مدیریت این سانحه  بر عهده هلال احمر است اما منطقه سخت است قبول داریم طولانی شده است عمده اجساد پیدا شده شش نفر پیدا نشدند که میدواریم زودتر جمع بندی انجام شود.

,

 

,

نظری در خصوص تبلیغات زودهنگام کاندیداها برای انتخابات گفت: این کار تقلب است این کاندیدها حق ندارند تبلیغات زودرس انجام دهند، قطعا به این افراد را هم خصوصی و هم کتبی تذکر داده می شود و ممکن است عدم صلاحیت نیز صادر شود تقاضای ما از کاندیداها این است که  فضا را انتخاباتی نکنند و مانع توسعه نشویم گاهی به پروژه ها نیز انتخاباتی نگاه می شود که این مانع و افت توسعه استان است.

,

 

,

وی افزود: برنامه داریم دانشگاه ها را وارد بحث اسیب های اجتماعی کنیم و رسانه ها نیز همکاری لازم را داشته باشند مقوله اجتماعی چیزی نیست که کوتاه مدت باشد دستگاه ها باید ورود پیدا کنند که البته وارد نیز شده اند و فعالیت می کنند.

,

معاون سیاسی استاندار بیان کرد: زلزله ها در حدی نبود برای مردم تشویش ایجاد کند در همه جای دنیا رخ می دهد امکان اینکه صد هزار چادر بیاوریم  و به تک تک مردم چادر دهیم وجود ندارد هلال احمر کارهای خوبی را انجام داده است، رسانه ها کمک کنند استرس مردم کم شود، هیچکس نمی تواند پیش بینی کند زلزله رخ می دهد  یا نه و همیشه گفته شده پس لرزه ها کمتر از زلزله اصلی است که ما نیز این را به مردم می گوییم.

,

نظری در پایان گفت: چالش جدی ما اب است که ممکن است به درگیری های طایفه ای بیانجامد که در این زمینه باید تلاش کنیم، طایفه گرایی دیگر چالش جدی در استان است که امیدواریم در این فضا به سمت شایسته گرایی برویم فضای مجازی به فضایی به سمت دامن زدن به طایفه گرایی نرود.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه