اخبار داغ

بزرگترین ورزشگاه تخصصی کریکت کشور در حسرت تکمیل/کمبود اعتبار سد راه این پروژه در چابهار شد

بزرگترین ورزشگاه تخصصی کریکت کشور در حسرت تکمیل/کمبود اعتبار سد راه این پروژه در چابهار شد
تنها ورزشگاه تخصصی کریکت کشور بعد از گذشت 6 سال در سایه کمبود اعتبار خاک می خورد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از عصرهامون، شهرستان چابهار از لحاظ سرانه فضای ورزشی یکی از محروم ترین مناطق استان سیستان و بلوچستان و کشور به شمار می رود و این در حالی است که تنها در یک رشته ورزشی بیشترین بازیکنان کریکت کشور و ملی پوشان تمام رده های مختلف از شهرستان های چابهار، کنارک و نیکشهر می باشند.
با این وجود اما در طی 34 سال که از عمر این رشته ورزشی در شهرستان های چابهار و کنارک می گذرد، ورزش دوستان و علاقه مندان به این ورزش با نشاط و جذاب مقام های بسیار زیادی را در سطح کشوری و حتی بین المللی کسب کرده اند و باعث افتخار کشور ایران اسلامی در جهان شدند.
در همین راستا گفته می شود بی پولی و عدم حمایت دولت از این ورزش باعث شده تا ورزشکاران از نبود مکانی استاندارد و تخصصی برای این ورزش رنج ببرند. به گونه ای که اکنون با گذشت 6 سال از ساخت پروژه بزرگترین ورزشگاه تخصصی کریکت کشور در چابهار این پروژه به دلیل کمبود اعتبار متوقف شده و این روزها به دلیل عدم اعتبار، ورزش دوستان از این رشته ناامید شده و استقبالی از آن نمی کنند.
 

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, عصرهامون، ,
,
,
,
, ,
 
کمبود اعتبارات ساخت این پروژه را متوقف کرد
عمر بلوچ رییس اداره ورزش و جوانان شهرستان چابهار با بیان اینکه پروژه احداث سالن ورزشی کریکت 30درصد پیشرفت فیزیکی داشته است، اظهار کرد: با توجه به اینکه تا کنون 30 میلیارد ریال جهت احداث از اعتبارات بودجه استانی و ملی هزینه شده است اما این اعتبارات کافی نبوده و به دلیل کمبود اعتبارات این پروژه متوقف شده است.
وی در گفت وگو با چابهاران گفت: این مکان ورزشی در دست احداث تنها ورزشگاه تخصصی کریکت در سطح کشور است که ظرفیت سه هزار تماشاگر را دارد اما این روزها به دلیل عدم اعتبار جوانان از این ورزش ناامید شده اند و دیگر استقبال نمی کنند.
وی ادامه داد: زمین کریکت پارک بهاران در زمینی به مساحت 16 هزار متر مربع با همکاری شهرداری به پیمانکار واگذار شده است و به مرحله اجرا درآمد.
,
, کمبود اعتبارات ساخت این پروژه را متوقف کرد,
,
,
,

,
, ,

ورزش کریکت چابهار در مظلومیت به سر می‌برد
رئیس اداره ورزش و جوانان چابهار یکی از مهم‌ترین و اساسی‌ترین مشکلات پیش‌روی این ورزش را کمبود بودجه بیان کرد و گفت: اکثر هیئت‌های ورزشی با این مشکل دسته و پنجه نرم می‌کنند و هیچ اعتباری به حساب هیئت واریز نمی‌شود و هیئت کریکت چابهار اکنون خودگردان است.
وی ادامه داد: بیشترین بازیکنان کریکت کشور و ملی پوشان تمام رده های مختلف ملی از شهرستان های چابهار، کنارک و نیکشهر هستند.
 
حضور 35 بازیکن ملی پوش چابهاری درتیم کریکت کشور
بلوچ با اشاره به اینکه تکمیل ورزشگاه کریکت یکی از خواسته های مهم ورزشکاران این رشته ورزشی است گفت: تعداد ورزشکاران این رشته در شهرستان چابهار در رده های سنی نوجوانان، جوانان و بزرگسالان به بیش از 35 نفر بازیکن ملی پوش رسیده است.
وی خاطرنشان کرد: شهرستان چابهار از نظر سرانه فضای ورزشی یکی از محروم ترین مناطق استان سیستان و بلوچستان و کشور است.
 
انتهای پیام/
,
, ورزش کریکت چابهار در مظلومیت به سر می‌برد,
,
,
,
, حضور 35 بازیکن ملی پوش چابهاری درتیم کریکت کشور,
,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه