اخبار داغ

دادستان خلیل‌آباد خبر داد؛

دستگیری عامل قتل جوان 30 ساله در خلیل‌آباد

دستگیری عامل قتل جوان 30 ساله در خلیل‌آباد
دادستان عمومی و انقلاب شهرستان خلیل‌آباد گفت: عامل قتل عمدی جوانی 30 ساله که بهمن ماه در روستای نصر آباد از توابع شهرستان خلیل‌آباد رخ داده بود دستگیر شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حمید سلطانی در گفت و گو با خبرنگار یار خراسانی، در خصوص کشف جسد و دستگیری قاتل در شهرستان خلیل‌آباد اظهار داشت: در شامگاه مورخ 10 بهمن ماه 1396 این دادستانی در پی تماس تلفنی رئیس پلیس آگاهی شهرستان از وقوع یک فقره قتل عمدی در اراضی زراعی حومه روستای نصرآباد از توابع شهرستان اطلاع پیدا کرد و در پی آن موضوع به بازپرس دادسرا ارجاع شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, یار خراسانی,

وی با بیان اینکه مشهودات حکایت از قتل عمدی جوانی 30 ساله که بر اثر بریدگی از ناحیه گردن به‌وسیله شی‌ء برنده و برخورد جسم سخت به ناحیه سر وی داشت، خاطرنشان کرد: در ادامه موضوع تحت تحقیقات دقیق بازپرسی و پلیس قرار گرفت و دستور داده شد با حساسیت بالا و بدون وقفه تحقیقات در جهت دستگیری مرتکب انجام شود.

,

دادستان خلیل‌آباد با اشاره به اینکه در نهایت با کار شبانه روزی کادر قضایی و پلیس آگاهی موفق به کشف چگونگی قتل و دستگیری قاتل شدیم، تصریح کرد: قاتل مردی 44 ساله و از بستگان مقتول بود و هم اکنون با قرار بازداشت موقت در زندان به سر می برد.

,

وی با تأکید بر اینکه تحقیقات در جهت کشف انگیزه قتل و سایر عوامل دخیل در وقوع جنایت ادامه دارد، اذعان کرد: شایان ذکر است به دلیل محرمانه بودن تحقیقات مقدماتی و وجود معذورات قانونی امکان تشریح جزئیات موضوع در حال حاضر وجود ندارد.

,

سلطانی همچنین در ادامه عنوان کرد: این جنایت به صورت بسیار حساب شده رخ داده و قاتل کوچکترین سرنخی از خود بر جای نگذاشته که در مقایسه با بسیاری از قتل های دیگر از پیچیدگی خاصی برخوردار بوده است که جا دارد بدین وسیله از بازپرس این پرونده و پرسنل پلیس آگاهی و دیگر عوامل این پرونده تقدیر و تشکر کنم.

,

وی در پایان خاطرنشان کرد: باید خطاب به شهروندان شهرستان خلیل‌آباد عرض می نمایم که مجموعه دادسرای خلیل‌آباد و مأموران انتظامی از هیچ کوششی در جهت حفظ و ارتقا امنیت جامعه و صیانت از جان و مال اهالی محترم دریغ نکرده و ان شاء الله نخواهد کرد و پیام مشخصی به آن دسته از افراد معدودی که در سر افکار ناپسند و رؤیای تجاوز به امنیت مردم را دارند اعلام می گردد که با استعانت از خداوند متعال و یاری شهروندان عزیز، این افراد در نیل به مطلوب خویش موفق نخواهند بود و برخورد قضایی با افراد متخلف قاطع، سریع و دقیق خواهد بود.

,

انتهای پیام/

]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه