اخبار داغ

فرمانده سپاه کربلا مازندران:

مسیر مقاومت همچنان ادامه دارد/شهدای مدافعان حرم سفیران واقعه کربلا شدند

مسیر مقاومت همچنان ادامه دارد/شهدای مدافعان حرم سفیران واقعه کربلا شدند
فرمانده سپاه کربلا مازندران با بیان اینکه جمهوری اسلامی برای اینکه دچار ذلت نشود باید مسیر مقاومت را ادامه دهد، گفت: کار شبانه روزی باید توسط نیروهای انقلاب ادامه داشته باشد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از بلاغ، سردار محمدحسین بابایی فرمانده سپاه کربلا مازندران در گفت‎وگو با خبرنگار ما اظهار کرد: شهدای مدافع حرم و خان طومان الهام بخش و سفیران واقعه کربلا شدند.

وی با تاکید بر اینکه شروع انقلاب اسلامی برای اتمام برخی از جریانات بود، خاطرنشان کرد: در حالی که جمهوری اسلامی از سختی‌های زیادی مانند مقابله با پهلوی و دوران دفاع مقدس عبور کرده است اما متاسفانه هنوز مشکلاتی بر سر راه انقلاب اسلامی وجود دارد که باید با مراقبت این چالش‌ها را برطرف کنیم.

فرمانده سپاه کربلا مازندران تصریح کرد: برخی افراد وقتی با یک چالش رو به رو می‌شوند به راحتی دست از آرمان‌های خود می‌کشند و این در حالی است که همیشه می‌توان از این چالش‌ها فرصت ساخت.

بابایی با اشاره به بیانات رهبری که فرمودند " مبارزه باید استمرار داشته باشد" افزود: امروز هر چند که داعش از بین رفت اما همچنان آمریکا وجود دارد و در تمامی نقاط جهان ایران در برابر آمریکا و آمریکا در مقابل ایران است.

وی یادآور شد: بانوان ایرانی و اعضای لشکر زینبیون هیچگاه نمی‌گذارند حس مقاومت خاموش شود.

فرمانده سپاه کربلا مازندران گفت: ارسال کمک به جبهه مقاومت همچنان باید ادامه داشته باشد و نهال‌های پاک زندگی باید در کشورهای مظلوم رویش پیدا کند.

بابایی با اشاره به اینکه تاکنون تمامی نقشه‌های آمریکا در ایران خنثی شده است خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه اهداف آمریکا از معاهده برجام محقق نشد آن‌ها از این قرار داد خارج شدند.

وی با بیان اینکه جمهوری اسلامی برای اینکه دچار ذلت نشود باید مسیر مقاومت را ادامه دهد، تصریح کرد: کار شبانه روزی باید توسط نیروهای انقلاب ادامه داشته باشد.

 جواد بخشی معاون هماهنگ کننده سپاه کربلا مازندران نیز اظهار کرد: از 22 آذر ماه 95 تاکنون حدود 6 مرحله کمک‌های مردمی به ارزش 2 میلیارد و 500 میلیون تومان به جبهه‌های مقاومت ارسال شد.

وی خاطرنشان کرد: با پیگیری‌های انجام شده به دنبال سند منطقه هفت تپه خوزستان هستیم.
انتهای پیام/
معاون هماهنگ کننده سپاه کربلا مازندران تصریح کرد: با زحمات رزمندگان عرصه فرهنگی و پیشتیبانی جبهه مقاومت درک صحیح از حضور در مناطق عملیاتی جبهه مقاومت در اولویت قرار گرفت.

بخشی گفت: حضور پررنگ در عرصه فضای مجازی از اهداف دیگر مجموعه لشکر پشتیبانی زینبیون است که در حال حاضر در زمینه اطلاع‌رسانی و شبکه‌سازی اقداماتی بسیار خوب انجام شده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, بلاغ,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه