اخبار داغ

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت سرپلذهاب خبر داد:

آغاز طرح نظارت بر بازار ماه مبارک رمضان در سرپل ذهاب

آغاز طرح نظارت بر بازار ماه مبارک رمضان در سرپل ذهاب
رئیس اداره صنعت، معدن وتجارت سرپلذهاب از آغاز طرح نظارت بر بازار ماه مبارک رمضان در شهرستان به منظور جلوگیری از تخلفات احتمالی صنوف خبر داد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا منصور کاکایی در گفتگو با خبرنگار بازی دراز  ازبکارگیری تعداد 5 اکیپ گشت مشترک درایام ماه مبارک رمضان در شهرستان خبر داد و گفت: دراین گشت های مشترک نمایندگان ادارات غله و خدمات بازرگانی- اتحادیه های صنفی و شبکه بهداشت و درمان شهرستان،نیروی انتظامی، اداره استاندارد حضور جدی و مستمر دارند و درهر بازرسی سطح عرضه از جهات مختلف رصد خواهند شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, بازی دراز  ,

 

,

وی افزود: تشدید نظارت های بهداشتی در سطح تمام شهرستان تا پایان ماه رمضان ادامه خواهد داشت.

,

 

,

رئیس اداره صنعت،معدن و تجارت سرپل ذهاب نظارت بر حوزه حمل و نقل مصالح ساختمانی و قیمت آن در این شهرستان زلزله زده ، نظارت بر کالاهای پرمصرف و جامعه هدف و همچنین نظارت جدی برروند فعالیت خبازی ها و بالا بردن کیفیت نان از مهمترین برنامه های دستور کار عنوان کرد.

,

 

,

وی از شهروندان خواست هرگونه تخلف اقتصادی را از طریق تماس با شماره تلفن گویای 124 سازمان صنعت، معدن و تجارت و یا شماره تماس 42222880 واحد بازرسی و رسیدگی به شکایت های اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان اطلاع دهند تا در کمترین زمان ممکن رسیدگی شود.

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه