اخبار داغ

11خردادماه؛

روز حماسه و ایثار مردم اردستان برگزار می شود

روز حماسه و ایثار مردم اردستان برگزار می شود
فرماندار اردستان، گفت: روز حماسه و ایثار مردم اردستان باید با شکوه برگزار شده و فرهنگ شهادت هر چه بهتر برای جوانان تبیین شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از صاحب نیوز؛ حمید رضا تاملی بعد از ظهر دیروز در جلسه ستاد برگزاری مراسم شهرستان که در خصوص سوم و 14 خرداد در فرمانداری اردستان تشکیل شده بود، اظهار کرد: جلسات اینگونه ای دو هدف را دنبال می کند یکی تاکید بر ایام الله که در پیش رو وجود دارد و دیگر هم تایید و تبیین آن مناسبت ها است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صاحب نیوز,

وی تاکید کرد: دنیایی از مطلب در سوم خرداد نهفته و به برکت همین ایام الله ها و انقلاب اسلامی گرد این میز جمع شده ایم و نباید به راحتی از آن بگذریم.

,

فرماندار اردستان گفت: بر اساس نظامی که در آن مسئولیت گرفته ایم باید بدانیم انقلاب اسلامی توسط شخصیتی همچون امام خمینی(ره) هدایت شده است.

,

تاملی با بیان اینکه 11خرداد در شهرستان اردستان با توجه به تشییع 46 شهید در یک روز به نام روز حماسه و ایثار نام گذاری شده، تصریح کرد: با برگزاری باشکوه این روز باید فرهنگ شهادت هر چه بهتر برای جوانان تبیین شود.

,

وی تاکید کرد: برای برگزاری مناسبت های پیش رو تعدادی از ارگان ها به عنوان اجرا کننده هستند که مابقی هم باید آنها را در هر چه بهتر برگزاری این مراسمات یاری کنند.

,

فرماندار اردستان خاطرنشان کرد: دستگاه ها و ارگان ها ظرف 48 ساعت آینده برنامه مدونی را برای 11خرداد روز حماسه و ایثار مردم شهرستان اردستان آماده کنند تا اتفاقات پیرامون آن بهتر لمس شود.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه