اخبار داغ

فرماندار شهرستان ابهر:

125 واحد متقاضی در شهرستان ابهر 65 میلیارد تومان تسهیلات دریافت کردند/ طرح توسعه ایریکو با اشتغالزایی 250 نفر در دستور کار قرار دارد

125  واحد متقاضی در شهرستان ابهر 65 میلیارد تومان تسهیلات دریافت کردند/ طرح توسعه ایریکو با اشتغالزایی 250 نفر در دستور کار قرار دارد
فرماندار شهرستان ابهر گفت: 125 واحد متقاضی در شهرستان ابهر 65 میلیارد تومان تسهیلات دریافت کردند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ علی حیدری در گفت‌وگو با خبرنگار موج رسا; با اشاره به ارائه تسهیلات به واحدهای تولیدی در شهرستان ابهر اظهار کرد: 125 واحد متقاضی در سال گذشته 65 میلیارد تومان از محل اعتبار طرح رونق اقتصادی تسهیلات دریافت کردند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, موج رسا;,

وی با اشاره به عملیات احداث و توسعه شهرک صنعتی شریف آباد ابراز کرد: توسعه پارس حیات در دستور کار بوده که قرار است برای 200 نفر شغل ایجاد شود که با سرمایه‌گذاری 25 میلیون یورو انجام می‌شود.

,

فرماندار شهرستان ابهر با اشاره به عملیات طرح توسعه شرکت صنعتی ایریکو با 250 نفر اشتغالزایی خاطرنشان کرد: کلنگ زنی این طرح سال گذشته انجام شده است.

,

وی بیان کرد: فاز نخست شهرک تخصصی کفش هیدج با اشتغال 120 نفر به بهره برداری رسیده است.

,

حیدری با بیان اینکه از مجموع 9 واحد گروه صنعتی نیکو 6 واحد فعال سازی مجدد شدند، ادامه داد: شرکت ماد بافت دوباره با اشتغال زایی 80 نفر در مرحله احیا قرار دارد.

,

وی گفت: سال گذشته 15 میلیارد و 600 میلیون برای توسعه شهرک های صنعتی شهرستان ابهر هزینه شده است.

,

فرماندار شهرستان ابهر تصریح کرد: رونق تولید و ایجاد اشتغال در اولویت مسئولان استانی و همچنین مسئولان شهرستان ابهر قرار دارد و ما تمام تلاش‌مان را در این زمینه به کار می‌گیریم.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه