اخبار داغ

رئیس حوزه هنری کردستان خبر داد:

اکران نیم بهای بلیت فیلم های سینمایی در سنندج

اکران نیم بهای بلیت فیلم های سینمایی در سنندج
رئیس حوزه هنری استان کردستان از اکران نیم بهاء بلیت فیلم های پردیس سینمایی بهمن سنندج به مناسبت ماه مبارک رمضان خبر داد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ امین مرادی رئیس حوزه هنری استان کردستان در گفتگو با خبرنگار کُردتودی، اظهار کرد: به مناسبت فرارسیدن ماه مبارک رمضان و به منظور فراهم آوردن محیط مناسب برای روزه داران عزیز از پنجشنبه 27 اردیبهشت تا آخر ماه مبارک رمضان بلیت فیلم های اکران شده در پردیس سینمایی بهمن سنندج تا ساعت 17:30 به صورت نیم بهاء خواهد بود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, کُردتودی، ,


وی تصریح کرد: امکانات مناسب صوتی و تصویری و اکران مناسب و همزمان فیلم های مطرح در کنار فیلم های هنر و تجربه، سینمای کودک و همچنین اکران ویژه فیلم های مطرح جهان در کنار سرویس دهی مناسب به مخاطبین، این پردیس را به عنوان یکی از پردیس های موفق و پر مخاطب کشور مطرح کرده است.

,
,

 

,

سینما سلام6

, سینما سلام6,

 
وی اذعان کرد : هم اکنون این پردیس با سه سالن سینمایی مجهز به بهترین امکانات و فضایی در خور شأن مردم فرهنگی و هنردوست سنندجی به عنوان مرکز اصلی فعالیت های فرهنگی و هنری در استان مشغول به فعالیت می باشد و با امکانات مناسبی که در آن در نظر گرفته شده است با عنایت ویژه  مسئولین استان  و حمایت های بی دریغ مدیرعامل و همکاران مؤسسه تبلیغاتی بهمن سبز توانسته است بخش عظیمی از کمبود فضاهای فرهنگی را در استان پر کند.

,
,

 

,

سینما سلام3

, سینما سلام3,


وی با اشاره به فروش اینترنتی فیلم های سینمایی اکران شده در این پردیس گفت: مخاطبین عزیز می توانند با مراجعه به سایت www.cinematicket.org و انتخاب پردیس سینمایی بهمن سنندج از طریق اینترنت بلیت  فیلم های مورد نظر خود را در هر زمان که در نظر دارند با امکان انتخاب صندلی دریافت کنند.

,
,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه