اخبار داغ

همزمان با ایام ماه مبارک رمضان:

مراسم بزرگ جزء خوانی قرآن کریم در آرامستان موقوفه همدان برگزار می شود

مراسم بزرگ جزء خوانی قرآن کریم در آرامستان موقوفه همدان برگزار می شود
آیین جزء خوانی قرآن کریم همه روزه در ایام ماه مبارک رمضان در حسینیه سیدالشهدا(ع) آرامستان موقوفه شهر همدان با حضور قاریان ممتاز بین المللی و کشوری قرآن کریم برگزار می شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛مدیر کل اوقاف و امور خیریه استان همدان در گفتگو با خبرنگارنافع،درخصوص برگزاری مراسم جزء خوانی قرآن کریم در ایام مبارک ماه رمضان در محل حسینیه سیدالشهدا(ع) آرامستان موقوفه شهر همدان گفت: از ابتدای ماه مبارک رمضان در این محفل قرآنی همه روزه یک جزء از قرآن کریم توسط قاریان ممتاز کشوری و استانی خوانده خواهد شد .

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, نافع,

حجت الاسلام کاروند با بیان اینکه این مراسم هر روز از ساعت ۱۸ آغاز و تا 19:30 ادامه خواهد داشت، افزود: همچنین در حاشیه این مراسم قرآنی خیمه های معرفت ویژه طرح ضیافت الهی با غرفه های ویژه کودک و نوجوان ، قرآنی و مشاوره خانواده با حضور مبلغین روحانی برپا خواهد شد .

,

وی، با تاکید براینکه در کنار مراسم جزء خوانی قرآن کریم قرعه کشی روزانه جهت اعزام به مشهد مقدس از میان افراد شرکت کننده انجام می شود ، تصریح کرد: با هماهنگی به عمل آمده با صدا و سیمای مرکز همدان پخش زنده این مراسم بزرگ قرآنی از سیمای مرکز استانی همدان انجام می شود.

,

کاروند به استقرار وسایل ایاب و ذهاب در 4 نقطه شهر همدان جهت حضور همشهریان روزه دار در این مراسم اشاره کرد و افزود : در مکان های میدان شهید مفتح مقابل دفتر نماینده معظم ولی فقیه در استان ، شهرک شهید مدنی میدان کبوتر ، خیابان پاسداران مقابل حسینیه امام خمینی(ره) ، مقبل مسجد قباء واقع درکوی متخصصین نیز همه روزه وسایل ایاب و ذهاب از ساعت 17:30 مستقر خواهند بود.

,

وی با اشاره به حضور قاریان برتر بین المللی ، افزود : در اولین روز این محفل قرآنی ؛ استاد مهدی فروغی از قاریان دارای رتبه برتر در مسابقات بین المللی به اجرای برنامه خواهند پرداخت .

,

وی بیان داشت داشت: از جمله مهمترین برنامه‌های سازمان اوقاف و امورخیریه که همه ساله در ماه مبارک رمضان برگزار می گردد برگزاری ویژه برنامه ضیافت الهی است که در استان همدان در سطح بقاع شاخص برگزار می‌شود.

,

کاروند گفت: ترویج و تبلیغ مفاهیم قرآنی و ایجاد فضای انس با قرآن در جامعه در جوار آستان مقدس خاندان اهل‌بیت عصمت و طهارت(ع)، اجرای دقیق نیات واقفین خیر اندیش در این ایام از جمله اهداف برگزاری این ویژه برنامه است.

,

وی با اشاره به برپائی نماز جماعت در بقاع متبرکه نیز گفت: به گونه‌ای برنامه‌ریزی می شود که با توجه به ظرفیت بقعه حتی‌الامکان نماز جماعت در سه نوبت برپا باشد.

,

وی افزود: امسال در ماه مبارک مضان 40 روحانی و مبلغ به سراسر استان اعزام شده‌اند که امسال بیشتر مبلغین اعزامی از مبلغین بومی استان که در شهر مقدس مشغول به تحصیلات سطوح عالی حوزه می باشند و دوره های ویژه تبلیغی را در مرکز اعزامی مبلغ سازمان اوقاف کشور گذرانده اند در این طرح به فعالیت های تبلیغی خواهند پرداخت.

,

انتهای پیام/

,

 

]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه