اخبار داغ

مدیر عامل انجمن حمایت از زندانیان شهرستان رودبار:

آزادی ۷ زندانی با مشارکت خیّرین در رودبار

آزادی ۷ زندانی با مشارکت خیّرین در رودبار
مدیر عامل انجمن حمایت از زندانیان شهرستان رودبار، گفت: سال گذشته ۷ زندانی با مشارکت خیّرین انجمن حمایت از زندانیان آزاد شدند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از زیتون خبر، کاظم ارجمندی در نشست انتخاب بازرس انجمن حمایت از زندانیان شهرستان رودبار به بیان عملکرد این انجمن پراخت و اظهار کرد: ۳۰۰ نهال زیتون در اطراف ندامتگاه منجیل به همت رئیس زندان منجیل کشت شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, زیتون خبر, زیتون خبر,

به گفته دکتر ارجمندی، پرورش ماهی و زنبور عسل برای ایجاد درآمد زایی برای زندانیان در دستور کار قرار دارد.

,

مدیر عامل انجمن حمایت از زندانیان شهرستان رودبار، افزود: سال گذشته ۷ زندانی با مشارکت خیّرین انجمن حمایت از زندانیان آزاد شدند.

,

ارجمندی با بیان اینکه کمک به خانواده های زندانیان در طول سال استمرار دارد، گفت: کمکهای نقدی به ۱۸ خانواده زندانیان بصورت ماهانه پرداخت می شود.

,

وی توزیع یکصد سبد کالا در ماه رمضان سال گذشته و ۴۰ هدیه نقدی در شب عید به خانواده زندانیان را از دیگر اقدامات انجام شده عنوان کرد.

,

مدیر عامل انجمن حمایت از زندانیان شهرستان رودبار از عموم خیّرین و نوعدوستان شهرستان رودبار خواست تا کمکهای نقدی و غیر نقدی خود را در جهت کمک به خانواده زندانیان به این انجمن تحویل دهند.

,

گفتنی است در این نشست آقایان سیدفرض الله بابایی، جبار نظامیوند، کامران میرزایی، حمزه علی بهادیوند و ایرج فدایی برای بازرس انجمن کاندیدا شدند که پس از رای گیری جبار نظامیوند و حمزه علی بهادیوند با کسب حداکثر آرا به عنوان بازرس انجمن انتخاب شدند.

,

, , ,

, , ,

, , ,

, , ,

, , ,

انتهایی پیام

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه