اخبار داغ

مدیر آموزش و پرورش رودبار:

انتصابات در آموزش و پرورش رودبار سیاسی نیست/راه اندازی رستوران خانه معلم با مشارکت بخش خصوصی

انتصابات در آموزش و پرورش رودبار سیاسی نیست/راه اندازی رستوران خانه معلم با مشارکت بخش خصوصی
مدیر آموزش و پرورش رودبار، گفت: انتصابات در آموزش و پرورش رودبار سیاسی نیست، بسیاری افراد در آموزش و پرورش و مدارس مسئولیت دارند که در انتخابات همسو نبودند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از زیتون خبر، علی عطایی در نشست خبری با اصحاب رسانه شهرستان رودبار، اظهار کرد: انتصابات در آموزش و پرورش رودبار سیاسی نیست، بسیاری افراد در آموزش و پرورش و مدارس مسئولیت دارند که در انتخابات همسو نبودند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, زیتون خبر, زیتون خبر,

وی ادامه داد: انتصابات در آموزش و پرورش پس از نظر ۱۰ نفر عضو کمیته انتصابات انجام می شود.

,

مدیر آموزش و پرورش رودبار از اختصاص اعتبار ۳۰۰ میلیون تومانی برای تکمیل سالن ورزشی دبیرستان ۲۲ بهمن منجیل خبر داد و گفت: دومین اعتبار سالن های ورزشی گیلان به رودبار اختصاص یافت.

,

عطایی افزود: با همکاری نماینده رودبار در مجلس شورای اسلامی و فرماندار و همکاری مسئولین بسیاری از مشکلات آموزش و پرورش رفع شده است.

,

وی با تاکید بر اینکه انتقادها را باید روبروی یکدیگر مطرح کنیم، گفت: اگر ادعا داریم که آمده ایم برای شهرستان کار کنیم، باید در مقابل مشکلات ایستادگی کنیم.

,

مدیر آموزش و پرورش رودبار بیان داشت: اگر انبوه، لوشان و سایر مناطق آباد شود می گویند رودبار آباد شده است همه جزو این شهرستان هستند.

,

عطایی خاطرنشان کرد: ۴۰ درصد مدارس شهرستان تخریبی و بلا استفاده بودند که با کمک بخش خصوصی مرمت و در برخی مدارس کارگاه تولیدی ایجاد شد.

,

وی با بیان اینکه هوشمندسازی مدارس رودبار در دستور کار قرار دارد، گفت: ۳۰ کلاس درس مدارس شهرستان رودبار هوشمند سازی شده اند.

,

به گفته مدیر آموزش و پرورش رودبار راه اندازی رستوران خانه معلم با مشارکت بخش خصوصی تا تابستان سال جاری در این شهرستان انجام می گیرد.

,

انتهای پیام

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه