اخبار داغ

صدا و سیما با دلسوزان فرهنگی چگونه تا می‌کند؟+ سند

صدا و سیما با دلسوزان فرهنگی چگونه تا می‌کند؟+ سند
مدتی پیش خبر ی از انتقادات یک اسپانسر صدا و سیما در شبکه خبری تهران نیوز منتشر که سبب واکنش برخی از فعالان رسانه در حوزه فیلم شد. به همین منظور در صدد تماس با تهیه کنند فرد نام برده شده( فرهاد فرح بخش) بودیم اما موفق به ارتباط با ایشان نشدیم.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به‌نقل از شبکه خبری تهران نیوز ؛ مدتی پیش خبری از انتقادات یک اسپانسر صدا و سیما در شبکه خبری تهران نیوز منتشر که سبب واکنش برخی از فعالان رسانه در حوزه فیلم شد. به همین منظور در صدد تماس با تهیه کنند برنامه لیمو ترش شدیم اما موفق به ارتباط با ایشان نشدیم.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, شبکه خبری تهران نیوز , شبکه خبری تهران نیوز,

 

,

 

,

 

,

سید عباس مجابی، مدیر عامل و رئیس هیات مدیره  موسسه مشاوره ای نور گستره گل‌ها و کارشناس فرهنگی در گفت‌وگو با خبرنگار سرویس فرهنگی تهران نیوز اظهار کرد: بنده یک اسپانسر فرهنگی هستم و برای گسترش فرهنگ انقلاب و ارزش‌های نظام از جان مایه می‌گذارم.

مجابی با اشاره به اینکه دروغ کلید تمام گناهان است، گفت: بنده به خاطر اینکه اهمیت و تاثیرات دروغ را به مردم گوشزد کنم، با صدا و سیما قرارداد بستم تا برنامه‌ای با مضمون دروغ بسازد و بنده هزینه‌های آن را پرداخت می‌کنم.

وی ادامه داد: بعد از مدتی صدا و سیما آقای فرح‌بخش را به بنده معرفی کرد و ما با ایشان توافق کردیم که برنامه‌ای با عنوان فریکانس برای ما تولید کند، چند روز قبل از اینکه مدت قرارداد به پایان برسد نامه‌ای برای بنده ارسال کردند که نام این برنامه را به لیمو ترش تغییر می‌دهیم.

این کارشناس  اضافه کرد: بعد از اتمام قرارداد، یک برنامه با محتوا و اسم متفاوت تحویل ما دادند که سازمان آن را نپذیرفت، این سازمان حاضر نشد پول و سرمایه ما را برگرداند و به جای آن یک برنامه‌ای ساخت که علنا در آن دروغ می‌گفتند و تلاشی برای مبارزه با دروغ نشد.

مجابی با اشاره بعد از سه سال هنوز پول بنده را ندادند اذعان داشت: این افراد از بنیاد علوی پول گرفتند  و طبق قانون صدا وسیما اگر اسپانسری پول داد و برنامه به هر دلیلی پخش نشد باید پول اسپانسر اول را بدهند و اما آن‌ها پول من را نداند. بنده می‌خواستم برنامه ای شیوا، حقیقی در مبارزه با دروغ بسازم که ظاهرا به ضم آقایان خوش نیامد، پول من را خوردن و برنامه‌ای هم نساختند.

 

برنامه “لیمو ترش”  اواخر سال ۹۵ بر روی آنتن شبکه دو سیما رفت، این برنامه دارای ساختاری ترکیبی نمایشی بوده و از بخش های متنوعی تشکیل شده است. در بخش نمایشی، موضوع برنامه به مخاطب معرفی می شود و این گونه فتح باب گفت و گوها با  میزبانی مجریان برنامه از مهمانان صورت می پذیرد.چهره های مختلف فرهنگی، اجتماعی و سیاسی در کنار هنرمندانی از عرصه های بازیگری، خوانندگی، ورزشکاران و … در قالب جمعی دوستانه مهمان این برنامه خواهند بود.

*ایده لیمو ترش

فرهاد فرح‌بخش  تهیه کننده  برنامه لیمو ترش در ابتدای پخش این برنامه درباره ایده اولیه آن گفت: ساختار «لیمو ترش» جدید است و تا به حال شبیه به آن را در شبکه‌های سیما نداشتیم. از آنجایی که خودم مدتی مجری بودم همیشه برایم سوال بود که چرا ما مجری‌ها باید اتوکشیده با مهمانمان صحبت کنیم؟ و مخاطب را در تنگنای این اتوکشیدگی قرار دهیم؟ در ادامه این ماجرا طرحی شبیه به برنامه لیمو ترش به ذهنم رسید و آن را نوشتم. در حقیقت برنامه ما نه نمایشی و سریال است و نه برنامه ترکیبی، بلکه برنامه‌ای ترکیبی نمایشی است. به این صورت که موضوع را در همان ابتدا و در قالب آیتم نمایشی به مخاطب می‌گوییم و در بخش‌های بعدی روی آن مانور می‌دهیم.

ویمی‌گوید: مخاطب ما بارها همین خواننده و بازیگرها را در قالب برنامه‌های مختلف دیده است، اما در هیچ برنامه‌ای ندیدیم که مهمان وارد آشپزخانه رفته و کار چراکه آنها هیچ گاه مردم را وارد حریم شضصی خود نمی‌کنند. کند که تا به حال اینکه چهره معروفی وارد حریم خصوصی و خانه شود را در هیچ برنامه‌ای ندیدیم. اتفاقا می‌خواهم بگویم برنامه ما خلاف جریان‌های ماهواره‌ای است که ایرانی‌ها را خلاف آنچه هست نشان می‌دهند.

 

اخبار مرتبط:

صدا و سیما پول اسپانسر‌ها را می‌خورد+ فیلم

,

سید عباس مجابی، مدیر عامل و رئیس هیات مدیره  موسسه مشاوره ای نور گستره گل‌ها و کارشناس فرهنگی در گفت‌وگو با خبرنگار سرویس فرهنگی تهران نیوز اظهار کرد: بنده یک اسپانسر فرهنگی هستم و برای گسترش فرهنگ انقلاب و ارزش‌های نظام از جان مایه می‌گذارم.

مجابی با اشاره به اینکه دروغ کلید تمام گناهان است، گفت: بنده به خاطر اینکه اهمیت و تاثیرات دروغ را به مردم گوشزد کنم، با صدا و سیما قرارداد بستم تا برنامه‌ای با مضمون دروغ بسازد و بنده هزینه‌های آن را پرداخت می‌کنم.

وی ادامه داد: بعد از مدتی صدا و سیما آقای فرح‌بخش را به بنده معرفی کرد و ما با ایشان توافق کردیم که برنامه‌ای با عنوان فریکانس برای ما تولید کند، چند روز قبل از اینکه مدت قرارداد به پایان برسد نامه‌ای برای بنده ارسال کردند که نام این برنامه را به لیمو ترش تغییر می‌دهیم.

این کارشناس  اضافه کرد: بعد از اتمام قرارداد، یک برنامه با محتوا و اسم متفاوت تحویل ما دادند که سازمان آن را نپذیرفت، این سازمان حاضر نشد پول و سرمایه ما را برگرداند و به جای آن یک برنامه‌ای ساخت که علنا در آن دروغ می‌گفتند و تلاشی برای مبارزه با دروغ نشد.

مجابی با اشاره بعد از سه سال هنوز پول بنده را ندادند اذعان داشت: این افراد از بنیاد علوی پول گرفتند  و طبق قانون صدا وسیما اگر اسپانسری پول داد و برنامه به هر دلیلی پخش نشد باید پول اسپانسر اول را بدهند و اما آن‌ها پول من را نداند. بنده می‌خواستم برنامه ای شیوا، حقیقی در مبارزه با دروغ بسازم که ظاهرا به ضم آقایان خوش نیامد، پول من را خوردن و برنامه‌ای هم نساختند.

 

برنامه “لیمو ترش”  اواخر سال ۹۵ بر روی آنتن شبکه دو سیما رفت، این برنامه دارای ساختاری ترکیبی نمایشی بوده و از بخش های متنوعی تشکیل شده است. در بخش نمایشی، موضوع برنامه به مخاطب معرفی می شود و این گونه فتح باب گفت و گوها با  میزبانی مجریان برنامه از مهمانان صورت می پذیرد.چهره های مختلف فرهنگی، اجتماعی و سیاسی در کنار هنرمندانی از عرصه های بازیگری، خوانندگی، ورزشکاران و … در قالب جمعی دوستانه مهمان این برنامه خواهند بود.

*ایده لیمو ترش

فرهاد فرح‌بخش  تهیه کننده  برنامه لیمو ترش در ابتدای پخش این برنامه درباره ایده اولیه آن گفت: ساختار «لیمو ترش» جدید است و تا به حال شبیه به آن را در شبکه‌های سیما نداشتیم. از آنجایی که خودم مدتی مجری بودم همیشه برایم سوال بود که چرا ما مجری‌ها باید اتوکشیده با مهمانمان صحبت کنیم؟ و مخاطب را در تنگنای این اتوکشیدگی قرار دهیم؟ در ادامه این ماجرا طرحی شبیه به برنامه لیمو ترش به ذهنم رسید و آن را نوشتم. در حقیقت برنامه ما نه نمایشی و سریال است و نه برنامه ترکیبی، بلکه برنامه‌ای ترکیبی نمایشی است. به این صورت که موضوع را در همان ابتدا و در قالب آیتم نمایشی به مخاطب می‌گوییم و در بخش‌های بعدی روی آن مانور می‌دهیم.

ویمی‌گوید: مخاطب ما بارها همین خواننده و بازیگرها را در قالب برنامه‌های مختلف دیده است، اما در هیچ برنامه‌ای ندیدیم که مهمان وارد آشپزخانه رفته و کار چراکه آنها هیچ گاه مردم را وارد حریم شضصی خود نمی‌کنند. کند که تا به حال اینکه چهره معروفی وارد حریم خصوصی و خانه شود را در هیچ برنامه‌ای ندیدیم. اتفاقا می‌خواهم بگویم برنامه ما خلاف جریان‌های ماهواره‌ای است که ایرانی‌ها را خلاف آنچه هست نشان می‌دهند.

 

اخبار مرتبط:

صدا و سیما پول اسپانسر‌ها را می‌خورد+ فیلم

,

سید عباس مجابی، مدیر عامل و رئیس هیات مدیره  موسسه مشاوره ای نور گستره گل‌ها و کارشناس فرهنگی در گفت‌وگو با خبرنگار سرویس فرهنگی تهران نیوز اظهار کرد: بنده یک اسپانسر فرهنگی هستم و برای گسترش فرهنگ انقلاب و ارزش‌های نظام از جان مایه می‌گذارم.

مجابی با اشاره به اینکه دروغ کلید تمام گناهان است، گفت: بنده به خاطر اینکه اهمیت و تاثیرات دروغ را به مردم گوشزد کنم، با صدا و سیما قرارداد بستم تا برنامه‌ای با مضمون دروغ بسازد و بنده هزینه‌های آن را پرداخت می‌کنم.

وی ادامه داد: بعد از مدتی صدا و سیما آقای فرح‌بخش را به بنده معرفی کرد و ما با ایشان توافق کردیم که برنامه‌ای با عنوان فریکانس برای ما تولید کند، چند روز قبل از اینکه مدت قرارداد به پایان برسد نامه‌ای برای بنده ارسال کردند که نام این برنامه را به لیمو ترش تغییر می‌دهیم.

این کارشناس  اضافه کرد: بعد از اتمام قرارداد، یک برنامه با محتوا و اسم متفاوت تحویل ما دادند که سازمان آن را نپذیرفت، این سازمان حاضر نشد پول و سرمایه ما را برگرداند و به جای آن یک برنامه‌ای ساخت که علنا در آن دروغ می‌گفتند و تلاشی برای مبارزه با دروغ نشد.

مجابی با اشاره بعد از سه سال هنوز پول بنده را ندادند اذعان داشت: این افراد از بنیاد علوی پول گرفتند  و طبق قانون صدا وسیما اگر اسپانسری پول داد و برنامه به هر دلیلی پخش نشد باید پول اسپانسر اول را بدهند و اما آن‌ها پول من را نداند. بنده می‌خواستم برنامه ای شیوا، حقیقی در مبارزه با دروغ بسازم که ظاهرا به ضم آقایان خوش نیامد، پول من را خوردن و برنامه‌ای هم نساختند.

 

برنامه “لیمو ترش”  اواخر سال ۹۵ بر روی آنتن شبکه دو سیما رفت، این برنامه دارای ساختاری ترکیبی نمایشی بوده و از بخش های متنوعی تشکیل شده است. در بخش نمایشی، موضوع برنامه به مخاطب معرفی می شود و این گونه فتح باب گفت و گوها با  میزبانی مجریان برنامه از مهمانان صورت می پذیرد.چهره های مختلف فرهنگی، اجتماعی و سیاسی در کنار هنرمندانی از عرصه های بازیگری، خوانندگی، ورزشکاران و … در قالب جمعی دوستانه مهمان این برنامه خواهند بود.

*ایده لیمو ترش

فرهاد فرح‌بخش  تهیه کننده  برنامه لیمو ترش در ابتدای پخش این برنامه درباره ایده اولیه آن گفت: ساختار «لیمو ترش» جدید است و تا به حال شبیه به آن را در شبکه‌های سیما نداشتیم. از آنجایی که خودم مدتی مجری بودم همیشه برایم سوال بود که چرا ما مجری‌ها باید اتوکشیده با مهمانمان صحبت کنیم؟ و مخاطب را در تنگنای این اتوکشیدگی قرار دهیم؟ در ادامه این ماجرا طرحی شبیه به برنامه لیمو ترش به ذهنم رسید و آن را نوشتم. در حقیقت برنامه ما نه نمایشی و سریال است و نه برنامه ترکیبی، بلکه برنامه‌ای ترکیبی نمایشی است. به این صورت که موضوع را در همان ابتدا و در قالب آیتم نمایشی به مخاطب می‌گوییم و در بخش‌های بعدی روی آن مانور می‌دهیم.

ویمی‌گوید: مخاطب ما بارها همین خواننده و بازیگرها را در قالب برنامه‌های مختلف دیده است، اما در هیچ برنامه‌ای ندیدیم که مهمان وارد آشپزخانه رفته و کار چراکه آنها هیچ گاه مردم را وارد حریم شضصی خود نمی‌کنند. کند که تا به حال اینکه چهره معروفی وارد حریم خصوصی و خانه شود را در هیچ برنامه‌ای ندیدیم. اتفاقا می‌خواهم بگویم برنامه ما خلاف جریان‌های ماهواره‌ای است که ایرانی‌ها را خلاف آنچه هست نشان می‌دهند.

 

اخبار مرتبط:

صدا و سیما پول اسپانسر‌ها را می‌خورد+ فیلم

,

سید عباس مجابی، مدیر عامل و رئیس هیات مدیره  موسسه مشاوره ای نور گستره گل‌ها و کارشناس فرهنگی در گفت‌وگو با خبرنگار سرویس فرهنگی تهران نیوز اظهار کرد: بنده یک اسپانسر فرهنگی هستم و برای گسترش فرهنگ انقلاب و ارزش‌های نظام از جان مایه می‌گذارم.

مجابی با اشاره به اینکه دروغ کلید تمام گناهان است، گفت: بنده به خاطر اینکه اهمیت و تاثیرات دروغ را به مردم گوشزد کنم، با صدا و سیما قرارداد بستم تا برنامه‌ای با مضمون دروغ بسازد و بنده هزینه‌های آن را پرداخت می‌کنم.

وی ادامه داد: بعد از مدتی صدا و سیما آقای فرح‌بخش را به بنده معرفی کرد و ما با ایشان توافق کردیم که برنامه‌ای با عنوان فریکانس برای ما تولید کند، چند روز قبل از اینکه مدت قرارداد به پایان برسد نامه‌ای برای بنده ارسال کردند که نام این برنامه را به لیمو ترش تغییر می‌دهیم.

این کارشناس  اضافه کرد: بعد از اتمام قرارداد، یک برنامه با محتوا و اسم متفاوت تحویل ما دادند که سازمان آن را نپذیرفت، این سازمان حاضر نشد پول و سرمایه ما را برگرداند و به جای آن یک برنامه‌ای ساخت که علنا در آن دروغ می‌گفتند و تلاشی برای مبارزه با دروغ نشد.

مجابی با اشاره بعد از سه سال هنوز پول بنده را ندادند اذعان داشت: این افراد از بنیاد علوی پول گرفتند  و طبق قانون صدا وسیما اگر اسپانسری پول داد و برنامه به هر دلیلی پخش نشد باید پول اسپانسر اول را بدهند و اما آن‌ها پول من را نداند. بنده می‌خواستم برنامه ای شیوا، حقیقی در مبارزه با دروغ بسازم که ظاهرا به ضم آقایان خوش نیامد، پول من را خوردن و برنامه‌ای هم نساختند.

 

برنامه “لیمو ترش”  اواخر سال ۹۵ بر روی آنتن شبکه دو سیما رفت، این برنامه دارای ساختاری ترکیبی نمایشی بوده و از بخش های متنوعی تشکیل شده است. در بخش نمایشی، موضوع برنامه به مخاطب معرفی می شود و این گونه فتح باب گفت و گوها با  میزبانی مجریان برنامه از مهمانان صورت می پذیرد.چهره های مختلف فرهنگی، اجتماعی و سیاسی در کنار هنرمندانی از عرصه های بازیگری، خوانندگی، ورزشکاران و … در قالب جمعی دوستانه مهمان این برنامه خواهند بود.

*ایده لیمو ترش

فرهاد فرح‌بخش  تهیه کننده  برنامه لیمو ترش در ابتدای پخش این برنامه درباره ایده اولیه آن گفت: ساختار «لیمو ترش» جدید است و تا به حال شبیه به آن را در شبکه‌های سیما نداشتیم. از آنجایی که خودم مدتی مجری بودم همیشه برایم سوال بود که چرا ما مجری‌ها باید اتوکشیده با مهمانمان صحبت کنیم؟ و مخاطب را در تنگنای این اتوکشیدگی قرار دهیم؟ در ادامه این ماجرا طرحی شبیه به برنامه لیمو ترش به ذهنم رسید و آن را نوشتم. در حقیقت برنامه ما نه نمایشی و سریال است و نه برنامه ترکیبی، بلکه برنامه‌ای ترکیبی نمایشی است. به این صورت که موضوع را در همان ابتدا و در قالب آیتم نمایشی به مخاطب می‌گوییم و در بخش‌های بعدی روی آن مانور می‌دهیم.

ویمی‌گوید: مخاطب ما بارها همین خواننده و بازیگرها را در قالب برنامه‌های مختلف دیده است، اما در هیچ برنامه‌ای ندیدیم که مهمان وارد آشپزخانه رفته و کار چراکه آنها هیچ گاه مردم را وارد حریم شضصی خود نمی‌کنند. کند که تا به حال اینکه چهره معروفی وارد حریم خصوصی و خانه شود را در هیچ برنامه‌ای ندیدیم. اتفاقا می‌خواهم بگویم برنامه ما خلاف جریان‌های ماهواره‌ای است که ایرانی‌ها را خلاف آنچه هست نشان می‌دهند.

 

اخبار مرتبط:

صدا و سیما پول اسپانسر‌ها را می‌خورد+ فیلم

,

سید عباس مجابی، مدیر عامل و رئیس هیات مدیره  موسسه مشاوره ای نور گستره گل‌ها و کارشناس فرهنگی در گفت‌وگو با خبرنگار سرویس فرهنگی تهران نیوز اظهار کرد: بنده یک اسپانسر فرهنگی هستم و برای گسترش فرهنگ انقلاب و ارزش‌های نظام از جان مایه می‌گذارم.

, تهران نیوز,

مجابی با اشاره به اینکه دروغ کلید تمام گناهان است، گفت: بنده به خاطر اینکه اهمیت و تاثیرات دروغ را به مردم گوشزد کنم، با صدا و سیما قرارداد بستم تا برنامه‌ای با مضمون دروغ بسازد و بنده هزینه‌های آن را پرداخت می‌کنم.

,

وی ادامه داد: بعد از مدتی صدا و سیما آقای فرح‌بخش را به بنده معرفی کرد و ما با ایشان توافق کردیم که برنامه‌ای با عنوان فریکانس برای ما تولید کند، چند روز قبل از اینکه مدت قرارداد به پایان برسد نامه‌ای برای بنده ارسال کردند که نام این برنامه را به لیمو ترش تغییر می‌دهیم.

,

این کارشناس  اضافه کرد: بعد از اتمام قرارداد، یک برنامه با محتوا و اسم متفاوت تحویل ما دادند که سازمان آن را نپذیرفت، این سازمان حاضر نشد پول و سرمایه ما را برگرداند و به جای آن یک برنامه‌ای ساخت که علنا در آن دروغ می‌گفتند و تلاشی برای مبارزه با دروغ نشد.

,

مجابی با اشاره بعد از سه سال هنوز پول بنده را ندادند اذعان داشت: این افراد از بنیاد علوی پول گرفتند  و طبق قانون صدا وسیما اگر اسپانسری پول داد و برنامه به هر دلیلی پخش نشد باید پول اسپانسر اول را بدهند و اما آن‌ها پول من را نداند. بنده می‌خواستم برنامه ای شیوا، حقیقی در مبارزه با دروغ بسازم که ظاهرا به ضم آقایان خوش نیامد، پول من را خوردن و برنامه‌ای هم نساختند.

,

 

,

, ,

برنامه “لیمو ترش”  اواخر سال ۹۵ بر روی آنتن شبکه دو سیما رفت، این برنامه دارای ساختاری ترکیبی نمایشی بوده و از بخش های متنوعی تشکیل شده است. در بخش نمایشی، موضوع برنامه به مخاطب معرفی می شود و این گونه فتح باب گفت و گوها با  میزبانی مجریان برنامه از مهمانان صورت می پذیرد.چهره های مختلف فرهنگی، اجتماعی و سیاسی در کنار هنرمندانی از عرصه های بازیگری، خوانندگی، ورزشکاران و … در قالب جمعی دوستانه مهمان این برنامه خواهند بود.

,

*ایده لیمو ترش

,

فرهاد فرح‌بخش  تهیه کننده  برنامه لیمو ترش در ابتدای پخش این برنامه درباره ایده اولیه آن گفت: ساختار «لیمو ترش» جدید است و تا به حال شبیه به آن را در شبکه‌های سیما نداشتیم. از آنجایی که خودم مدتی مجری بودم همیشه برایم سوال بود که چرا ما مجری‌ها باید اتوکشیده با مهمانمان صحبت کنیم؟ و مخاطب را در تنگنای این اتوکشیدگی قرار دهیم؟ در ادامه این ماجرا طرحی شبیه به برنامه لیمو ترش به ذهنم رسید و آن را نوشتم. در حقیقت برنامه ما نه نمایشی و سریال است و نه برنامه ترکیبی، بلکه برنامه‌ای ترکیبی نمایشی است. به این صورت که موضوع را در همان ابتدا و در قالب آیتم نمایشی به مخاطب می‌گوییم و در بخش‌های بعدی روی آن مانور می‌دهیم.

,

ویمی‌گوید: مخاطب ما بارها همین خواننده و بازیگرها را در قالب برنامه‌های مختلف دیده است، اما در هیچ برنامه‌ای ندیدیم که مهمان وارد آشپزخانه رفته و کار چراکه آنها هیچ گاه مردم را وارد حریم شضصی خود نمی‌کنند. کند که تا به حال اینکه چهره معروفی وارد حریم خصوصی و خانه شود را در هیچ برنامه‌ای ندیدیم. اتفاقا می‌خواهم بگویم برنامه ما خلاف جریان‌های ماهواره‌ای است که ایرانی‌ها را خلاف آنچه هست نشان می‌دهند.

,

, ,

 

,

, ,

اخبار مرتبط:

,

صدا و سیما پول اسپانسر‌ها را می‌خورد+ فیلم

, صدا و سیما پول اسپانسر‌ها را می‌خورد+ فیلم,

 

,

 

,

 

,

 

,

 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه