اخبار داغ

یادداشتی از محمد ابراهیم شربتی؛

ماه رمضان، ماه لطف بیکران الهی به بنده اش

ماه رمضان، ماه لطف بیکران الهی به بنده اش
فعال رسانه ای غرب گلستان در یادداشتی آورده است : هرشب بهانه دلم را با نگاه به آیات نورانی قرآن فراموش می کنم و به یاد می آورم الطاف و نعمت های بی شمار معبودم را در ماه رمضان ، ماه لطف بیکران الهی به بنده اش.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از کاسب امین؛ "محمدابراهیم شربتی" فعال رسانه ای غرب گلستان در یادداشتی به مناسبت فرا رسیدن ماه الهی، آورده است: اگر باران فرصتی است تا آسمان با زمین درد و دل کند و غبار از زمین بزداید ، ماه رمضان نیز فرصت راز و نیاز بنده مومن با معبودش و زدودن زنگار گناه از دل است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, کاسب امین, کاسب امین,

و آنگاه که در هر سحر نورانی بر زبان جاری می شود " ابوحمزه ثمالی" و دعای " سحر" و کوتاه ترین دعا برای بلندترین آرزو ؛ " اللهم عجل الولیک الفرج "، چه پر سود و منفعت است تا بنده گنهکار خود را به معبود نزدیک سازد.

,

در رمضان چشمه ، چشمه نور می روید و آسمان در آسمان اجابت گسترده می شود.

,

و اذان رمضان عطری است که طراوت لحظه های افطار می شود و در هر سحر ، خانه ها را با خدا پیوند می دهد.

,

شب های رمضان شب های بزرگ بارش نور و وحی و محبت است و شب هایی که ترتیل دوست داشتن های آن بالانشین نزدیک ، همه را بی خویش می سازد.

,

و این همه مقدمه نجوای " یا رب یا رب " دلسوختگانی است که در شب های قدر به بامداد دیدار چشم می دوزند.

,

و من خوب می دانم ماه خدا برای من فرصت جبران تمام امتحاناتی است که به غفلت و جهل سپری کرده ام عمر بی مایه ام را ، اما می خواهم با تشنگی و گرسنگی ، با اشکهایم در مقدرترین شبها ، فاصله ام با خدایم را به صفر برسانم تا شاید نصیبی از این ماه پرفیض و برکت برده باشم.

,

انتهای پیام/

]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه