اخبار داغ

فرمانده انتظامی میاندوآب:

پلیس با حرمت شکنان ماه مبارک رمضان برخورد می کند

پلیس با حرمت شکنان ماه مبارک رمضان برخورد می کند
فرمانده انتظامی میاندوآب گفت: تظاهر به روزه خواری جرم بوده و پلیس با افرادی که شئونات ماه مبارک رمضان را رعایت نکنند، برخورد می کند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سرهنگ حسن شیخ نژاد در گفت و گو با خبرنگار اروم نیوز با تبریک فرا رسیدن ماه مبارک رمضان با بیان اینکه تظاهر به روزه خواری جرم بوده و پلیس قطعا با روزه خواران برخورد خواهد کرد، اظهار کرد : براساس قانون، روزه خواری در ملاء عام جرم بوده و پلیس با افرادی که شئونات ماه مبارک رمضان را رعایت نکنند، برابر ضوابط برخورد و به مراجع قضایی معرفی می شوند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, اروم نیوز ,

فرمانده انتظامی میاندوآب افزود: پلیس همواره در کنار مردم بوده وبا فرا رسیدن ماه مبارک رمضان نیز به دنبال ایجاد زمینه کسب فیض بیشتر مردم در این ماه پربرکت است.

,

وی گفت: حفظ حرمت ماه مبارک رمضان به عنوان وظیفه‌ای همگانی است و از مردم عزیز انتظار داریم به فریضه امر به معروف و نهی از منکر توجه بیشتری داشته باشند.

,

شیخ نژاد تصریج کرد: از کسانی هم که به دلایلی قادر به گرفتن روزه نیستند، درخواست داریم تا از روزه‌خواری علنی پرهیز و حرمت این ماه مبارک را حفظ کنند.

,

وی هم چنین با بیان اینکه فعالیت رستوران‌ها و مراکز پذیرایی از اذان صبح تا اذان مغرب و عشا در ماه مبارک رممضان ممنوع است، گفت: از مسافرین و واحدهای صنفی تقاضا داریم تا حرمت این ماه عزیز را با رعایت اخلاق نیکو و ظواهر اسلامی و دقت در رفتار و پوشش و عمل به امر به معروف و نهی از منکر در مورد کسانی که تظاهر به روزه خواری می کنند، نگه  دارند و در غیراینصورت نیروی انتظامی بر حسب وظیفه با آنان برخورد خواهد کرد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه