اخبار داغ

معاون فرهنگی تبلیغات اسلامی قزوین خبر داد:

اعزام ۹۰۰ مبلغ دینی در ماه رمضان به مناطق مختلف استان

اعزام ۹۰۰ مبلغ دینی در ماه رمضان به مناطق مختلف استان
معاون فرهنگی تبلیغات اسلامی قزوین گفت: در مجموع 900 مبلغ و مبلغه از قزوین و قم در ماه مبارک رمضان به مناطق مختلف استان اعزام می‌شوند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حجت‌الاسلام علی نظری معاون فرهنگی تبلیغات اسلامی قزوین در گفتگو با صبح قزوین  با اشاره به فرارسیدن ماه مبارک رمضان اظهار کرد: سازمان تبلیغات اسلامی استان برنامه‌های متعدد فرهنگی، تبلیغی و دینی برای فصل نیایش که شامل ماه‌های رجب، شعبان و رمضان می‌شود، در نظر گرفته است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح قزوین,


وی با بیان اینکه بخشی از این برنامه‌ها در ماه‌های رجب و شعبان اجرا شد، افزود: برنامه‌های ویژه ماه مبارک رمضان از امروز بیست‌وششم اردیبهشت آغاز می‌شود که تا بیست‌وچهارم خرداد ماه ادامه دارد.

نظری با بیان اینکه مبلغانی به مناطق مختلف استان اعزام خواهند شد گفت: در مجموع ۹۰۰ مبلغ و مبلغه از قزوین و قم در ماه مبارک رمضان به مناطق مختلف استان اعزام می‌شوند.

معاون فرهنگی تبلیغات اسلامی قزوین ابراز کرد: به طور کلی ۱۸۴ نفر مبلغ و مبلغه از استان قم و ۶۸۰ نفر هم از استان قزوین اعزام خواهند شد.

جشن روزه اولی‌های پسر در استان قزوین برگزار می‌شود
وی عنوان کرد: جشن روزه اولی‌های پسر همزمان با ولادت امام حسن (ع) در ۶ شهرستان استان برگزار خواهد شد که امسال هفتمین سال برگزاری این همایش است.

نظری با بیان اینکه در شهرستان قزوین نزدیک به ۵۰۰ دانش آموز پسر روزه اولی در این جشن شرکت خواهند کرد یادآور شد: برنامه‌های متنوع فرهنگی، جنگ شادی، مداحی، سخنرانی و مسابقه در نظر گرفته شده که همراه با افطاری خواهد بود.

معاون فرهنگی تبلیغات اسلامی قزوین خاطرنشان کرد: مراسم احیاء شب‌های قدر با همکاری هیئت امنای مساجد و هیئات مذهبی برگزار خواهد شد.

وی در پایان یادآور شد: وداع با ماه مبارک رمضان و اقامه نماز عید فطر از برنامه‌های پایانی در این ماه خواهد بود.
انتهای پیام/

,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه