اخبار داغ

با محوریت عشایر؛

جشنواره بین‌المللی راه ابریشم در مهدیشهر برگزار می‌شود‌

جشنواره بین‌المللی راه ابریشم در مهدیشهر برگزار می‌شود‌
مدیر کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان سمنان گفت: جشنواره بین‌المللی راه ابریشم با محوریت عشایر در مهدیشهر برگزار می‌شود‌.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از مرآت، محمد جهانشاهی مدیر کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان سمنان صبح امروز در دیدار با فعالان حوزه گردشگری اظهار کرد: استان سمنان دارای ظرفیت‌های متنوعی در حوزه گردشگری است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, مرآت,

وی با بیان اینکه باید ظرفیت‌های این استان در حوزه‌های گردشگری به خوبی معرفی و شناسانده شود تصریح کرد: باید با شناساندن این ظرفیت‌های گردشگری، استان سمنان به عنوان یک مقصد گردشگری ملی و بین المللی معرفی شود.

,

مدیر کل میراث فرهنگی ، صنایع دستی و گردشگری استان سمنان با اشاره ظرفیت‌ها و تنوع اقلیمی مختلف در این استان گفت: این ظرفیت‌ها می‌تواند برای برگزاری مسابقات و رویدادهای بین المللی ورزشی و فرهنگی و تفریحی به کارگیری شود.

,

جهانشاهی با بیان اینکه استان سمنان از نظر ذخایر معدنی نیز ظرفیت‌های بسیاری دارد به وجود معادن گچ و ظرفیت تولید گچ این استان اشاره کرد و افزود: تولید مقادیر بالایی از گچ کشور به عهده استان سمنان بوده و می‌توان با استفاده از این ظرفیت سمپوزیوم هنرهای گچی را در این استان برگزار کرد.

,

وی با اشاره به اینکه سمنان استانی کهن و دارای تمدن و پیشینیه تاریخی ارزشمند است که چهار فصل را در خود جا داده است خاطرنشان کرد: این ظرفیت‌ها در کنار فاصله اندک سمنان با پایتخت و زیرساخت‌های مناسب افامتی این استان امکان میزبانی از رویدادهای مهم ورزشی و فرهنگی با رویکرد گردشگری را برایمان فراهم آورده است.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه