اخبار داغ

زمان اعزام زائران مدینه قبل و بعد مشخص شد

زمان اعزام زائران مدینه قبل و بعد مشخص شد
معاون حج، عمره و عتبات سازمان حج و زیارت تاریخ پرواز‌های مدینه قبل و مدینه بعد زائران حج تمتع ۹۷ به عربستان را اعلام کرد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ معاون حج، عمره و عتبات سازمان حج و زیارت تاریخ پرواز‌های مدینه قبل و مدینه بعد زائران حج تمتع ۹۷ به عربستان را اعلام کرد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

به گزارش اکبر رضایی به پرواز‌های زائران حج تمتع ۹۷ به عربستان اشاره کرد و افزود: پرواز‌های مدینه قبل از بیست و هفتم تیر ماه تا نوزدهم مرداد ماه انجام می‌پذیرد؛ پرواز‌های مدینه بعد نیز از هشتم مرداد ماه تا بیست و چهارم مرداد ماه خواهد بود.

,

وی در نشست مدیران ستادی و استانی سازمان حج و زیارت اظهار کرد: ثبت نام حجاج در کاروان‌ها خیلی روان انجام شد و در همان روز‌های نخست، ظرفیت کاروان‌ها به طور کامل تکمیل شد.

,

معاون حج، عمره و عتبات سازمان حج و زیارت به بحث معاینات پزشکی و تاخیر صورت گرفته در این زمینه اشاره کرد و افزود: در بحث معاینات پزشکی نیز تا پایان هفته خاتمه می‌یابد.

,

به گفته رضایی، کسانی که مرحله پزشکی را پشت سر گذاشته اند امکان پرداخت پول در این مرحله را دارند و باید این مهم نیز ظرف مهلت تعیین شده نهایی شود.

,

وی افزود: ثبت اطلاعات جهت مقدمات صدور روادید بعد از اتمام معاینات پزشکی و واریز مرحله دوم صورت می‌گیرد.

,

معاون حج، عمره و عتبات سازمان حج و زیارت موضوع کلاس‌های آموزشی زائران و عوامل را بسیار مهم دانست و گفت: مسئولان ذیربط باید حضور فعال و فیزیکی در کلاس‌های آموزشی داشته باشند و در بحث آموزش مدیران و عوامل نیز باید دقت عمل صورت پذیرد.

,

به گفته رضایی، در جلسات آموزشی کاروان‌ها باید موضوع شرح وظیفه و وظایف آن‌ها لحاظ شود.

,

وی به تشکیل دبیرخانه مشاعر اشاره کرد و افزود: تصمیم گیری بر این مبنا شده که در طول سال دبیرخانه‌ای با عنوان مشاعر داشته باشیم که خوشبختانه جلسات این دبیر خانه آغاز شده است و امیدواریم همه دست اندرکاران ذیربط در آن حضور یابند.

,

معاون حج، عمره و عتبات سازمان حج و زیارت تصریح کرد: کمیته مشاعر بسیار حائز اهمیت است و در این رابطه نیز آسیب شناسی‌های لازم صورت گرفته است؛ دبیرخانه مشاعر در طول سال فعال است و همه استان‌های نظرات خود را مرتبط با ایام تشریق ارائه کنند.

,

رضایی به پرواز‌های زائران حج تمتع ۹۷ به عربستان اشاره کرد و افزود: پرواز‌های مدینه قبل از بیست و هفتم تیر ماه تا نوزدهم مرداد ماه انجام می‌پذیرد؛ پرواز‌های مدینه بعد نیز از هشتم مرداد ماه تا بیست و چهارم مرداد ماه خواهد بود.

,

منبع: مهر

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه