اخبار داغ

رییس دفتر عقیدتی سیاسی فرماندهی کل قوا:

انتخابات اخیر منطقه رأی مردم به مقاومت را نشان داد/ دولت نباید اشتباه 5 سال گذشته را تکرار کند

انتخابات اخیر منطقه رأی مردم به مقاومت را نشان داد/ دولت نباید اشتباه 5 سال گذشته را تکرار کند
رییس دفتر عقیدتی سیاسی فرماندهی کل قوا گفت: دولت نباید دیگر اشتباه پنج سال گذشته را تکرار کند و پنج سال دیگر مملکت را به دنبال اروپا نکشاند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حجت الاسلام علی سعیدی در گفت و  گو با خبرنگار 8دی در جریان انتخابات مهم کشورهای عراق و لبنان در منطقه، اظهار کرد: انتخابات مهمی ظرف این یکی دو ماه در منطقه انجام گرفته است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, حجت الاسلام علی سعیدی در گفت و  گو با خبرنگار , 8دی, در جریان انتخابات مهم کشورهای عراق و لبنان در منطقه، اظهار کرد: انتخابات مهمی ظرف این یکی دو ماه در منطقه انجام گرفته است.,

وی با اشاره به اینکه  رأی به مقاومت در برابر آمریکا در هر انتخابات داده شده است، تصریح کرد: انتخابات روسیه را شاهد بودیم که به رغم فشار اعمال شده بر روسیه که کمتر از فشار وارده بر ایران نیست مردم روسیه به مقاومت رأی دادند.

,

ریاست دفتر عقیدتی سیاسی فرماندهی معظم کل قوا با بیان اینکه رأی به پوتین در جهت ایستادگی مقابل آمریکا است، گفت: مردم این را متوجه اند که حیات سیاسی شان و حفظ اقتدار ملی شان بستگی به ایستادگی برابر آمریکا دارد و تجربه سقوط شوروی برای آنها درس عبرتی بوده است.

,

سعیدی در واکنش به انتخابات لبنان با تأکید براینکه به رغم اینکه رژیم آل سعود و آمریکا و دبگر کشور های مرتجع هزینه سنگینی را انجام دادند که این اتفاق نیفتد، افزود: علی رغم همه این توطئه ها و نقشه ها مردم پای مقاومت ایستادند.

,

وی افزود: مردم به کسانی رأی دادند که از کیان لبنان حفاظت و صیانت کردند و در برابر تروریست ها ایستادند و ایفای نقش کردند و هم در سوریه به عنوان حریم لبنان پدافند کردند که لبنان حفاظت شود.

,

سعیدی گفت: در انتخابات عراق فهرستی که الان به عنوان ارزیابی اولیه رأی آورد رأی به جریان مقاومت است که در برابر داعش ایستاد و زمینه خروج آنها را از عراق فراهم کرد.

,

ریاست دفتر عقیدتی سیاسی فرماندهی معظم کل قوا ملت ایران را الهام بخش استقامت و مقاومت در منطقه برشمرد و افزود: همه از ملت ایران این انتظار را دارند که برابر بدعهدی و دهن کجی آمریکا محکم بایستند.

,

سعیدی بیان کرد: دولت نباید دیگر اشتباه پنج سال گذشته را تکرار کند و پنج سال دیگر مملکت را به دنبال اروپا نکشاند.

,

وی با اشاره به اینکه زمانی را باید تعیین کنند که اگر اروپایی ها جواب ندادند برگردیم و کمر همت راببندیم و به مردم واقعیت ها را بگوییم و شرایط را تبیین کنیم، اظهار کرد: مردم اگر صداقت دولت مردان را ببینند همانطور که اتکا به رهبری دارند از دولت حمایت می کنند و تحمل می کنند تا انشاالله از این گرده سخت عبور کنیم.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه