اخبار داغ

تمهیدات پلیس امنیت و اطلاعات البرز برای ماه مبارک رمضان

تمهیدات پلیس امنیت و اطلاعات البرز برای ماه مبارک رمضان
رییس پلیس امنیت و اطلاعات استان البرز گفت: با توجه به اینکه استان البرز محل عبور۱۷ استان کشور است، ۳۵ واحد صنفی با رعایت قوانین و پوشش کامل، می توانند عرضه صبحانه و نهار داشته باشند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از تیتریک، سرهنگ «محمدعلی صفایی» با تاکید بر حفظ حرمت ماه مبارک رمضان افزود: طبق هماهنگی با اتحادیه ها در زمینه عرضه غدا در ماه رمضان مقرر شده است که ۳۵ واحد صنفی در ۱۵ روز اول ماه و ۳۵ واحد نیز در ۱۵ روز پایانی ماه عرضه غذا داشته باشند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, تیتریک,

سرهنگ صفایی با بیان اینکه ۳۵ واحد رستوران انتخاب شده، رستوران هایی هستند که موارد بهداشتی را در سال همواره رعایت می کردند افزود: قنادی ها و بستنی فروشی ها نیز یک ساعت قبل از اذان می توانند به صورت بیرون بر فعالیت داشته باشند.

,

رییس پلیس امنیت و اطلاعات استان البرز گفت: واحد های صنفی در جاده چالوس هم بعد از حدود شرعی، می توانند با رعایت قوانین و پوشش مناسب غذا عرضه کنند.

,

سرهنگ صفایی در مورد فعالیت استخر ها در ماه رمضان گفت: فقط بیمارانی که باید از استخر استفاده کنند و کودکان زیر سن تکلیف می توانند وارد استخر شوند و بوفه های استخر ها نیز تعطیل است.

,

وی در مورد فعالیت بوفه ها و واحد های عرضه غذا در ترمینال ها و راه آهن گفت: با توجه به ورود و خروج مسافران در ترمینال ها، این واحد ها نیز می توانند با رعایت شئونات ماه مبارک رمضان و پوشش مناسب، عرضه غذا و خوراکی داشته باشند.

,

سرهنگ صفایی با اشاره به اینکه برخی واحد های صنفی متفرقه اقدام‌به فروش زولبیا و بامیه و یا آش و حلیم در ماه رمضان می کنند که در حوزه کاری آنها نیست گفت: پلیس امنیت تمهیدات لازم را برای مقابله با این اقدامات اندیشیده است و با واحد مربوطه برخورد جدی می شود. همچنین همه واحد های صنفی عرضه غذا، بستنی و غیره باید در ماه مبارک رمضان قوانین را رعایت کنند و چنانچه تخلفی از سوی این واحدها مشاهده شود، واحد متخلف تا پایان ماه مبارک رمضان تعطیل خواهد شد.

,

سرهنگ صفایی با بیان این که تمهیدات لازم برای شب های قدر اندیشیده شده است گفت: پیش بینی می شود که در این شب ها ترافیک و مشکل امنیتی خاصی وجود نداشته باشداما مساجد مهم و پرجمعیت شهر به منظور جلوگیری از بروز هرگونه مشکلی، پوشش امنیتی می شوند.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه