اخبار داغ

مدیرکل تبلیغات اسلامی مازندران اعلام کرد

اعزام 1700 روحانی در ایام ماه مبارک رمضان به مساجد مازندران

اعزام 1700 روحانی در ایام ماه مبارک رمضان به مساجد مازندران
مدیرکل تبلیغات اسلامی مازندران با اشاره به اعزام یک‌هزار و 700 روحانی مقیم و غیرمقیم به مساجد شهرهای مازندران گفت: اعزام قاریان و حافظان و گروه‌های تواشیح از سوی دارالقرآن استان به مساجد استان و برگزاری مسابقه 30 شب 30 آیه با همکاری صدا و سیمای مرکزاستان نیز از دیگر برنامه‌ها به شمار می‌رود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از بلاغ، حجت‌الاسلام ناصر شکریان صبح امروز طی گفت‌وگویی با خبرنگار ما اظهار کرد: برگزاری گفتمان قرآنی از سوی مؤسسات در سطح مساجد استان در دستور کار قرار دارد.

وی به برگزاری محافل انس با قرآن با حضور قاریان و حافظان و گروه‌های تواشیح در مساجد استان اشاره کرد و افزود: ایستگاه نقاشی با مضامین قرآن و اهل بیت ویژه قرآن‌آموزان در سطح مساجد استان وبرگزاری مسابقه مقاله‌نویسی با موضوعات مختلف قرآنی در دستور کار قرار دارد.

مدیرکل تبلیغات اسلامی مازندران تصریح کرد: برپایی ایستگاه‌ها و نمایشگاه‌های قرآنی در شهرها و روستاها توسط مؤسسات قرآنی و خانه‌های قرآن،اجرای برنامه ختم قرآن و صلوات برای سلامتی و تعجیل در ظهور امام زمان(عج)، رسال پنج عکس زیبا از نوجوانان و جوانان به‌صورت سی دی از مراسم‌های شب‌های احیا، راهپیمایی روز قدس ، برپایی نماز جماعت ، برگزاری دعا و مناجات و سایر برای شرکت در جشنواره عکس برتر و اهدای جوایز به 3 عکس برتر استان و چاپ در نشریه قرآنی نسیم هدایت استان، برگزاری کلاس‌های تفسیر قرآن کریم و دیدار مدیران ، مربیان و قرآن آموزان از علما و خانواده‌های شهدا از دیگر برنامه‌ها است.

این مسئول با اعلام اینکه برگزاری مسابقه کتاب‌خوانی ویژه ماه مبارک رمضان ر دستور کار قرار دارد، اظهار کرد: برگزاری مراسم جزء خوانی با حضور قاریان ممتاز استان در سطح مساجد، تجلیل از نخبگان و فعالان قرآنی استان و برگزاری مسابقات قرآنی مختلف در فضای مجازی و سایت تبیان سازمان تبلیغات اسلامی استان نیز از دیگر برنامه‌ها است.

شکریان با بیان اینکه جشن نیمه رمضان ویژه میلاد امام حسن مجتبی(ع) توسط مؤسسات قرآنی برگزار می‌شود، گفت: جشنواره کتابت وحی به مناسبت لیالی قدر، کرسی‌های تلاوت در مساجد استان و همچنین کلاس‌های آموزشی قرآن برای عموم مردم توسط مؤسسات قرآنی برگزار خواهد شد.

وی با اشاره به اعزام یک‌هزار و 700 روحانی مقیم و غیرمقیم به مساجد شهرهای مازندران، بیان کرد: اعزام قاریان و حافظان و گروه‌های تواشیح از سوی دارالقرآن استان به مساجد استان و برگزاری مسابقه 30 شب 30 آیه با همکاری صدا و سیمای مرکزاستان نیز از دیگر برنامه‌ها به شمار می‌رود.


مدیرکل تبلیغات اسلامی مازندران یادآور شد: پخش زنده دعا و اذان توسط قاریان ممتاز استان با همکاری صدا و سیمای استان. و برگزاری جلسات تفسیر قرآن درمساجد استان نیز در دستور کار قرار دارد.

شکریان با اعلام اینکه گردهمایی روحانیت قبل از ماه رمضان در همه شهرها و همچنین به صورت متمرکز و استانی در مصلی ساری با حضور آیت الله نوری همدانی برگزار شد، گفت: برگزاری جلسات شورای هیأت‌های مذهبی و کانون مداحان شهرهای استان نیز در این ایام در دستور کار قرار دارد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, بلاغ, بلاغ,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه