اخبار داغ

قول به زمین مانده مجموعه بانک ملی

6 ماه از وعده بانک ملی برای احداث رمپ گذشت/شعبه ممتاز بانک ملی ساری به روی معلولان بسته است

6 ماه از وعده بانک ملی برای احداث رمپ گذشت/شعبه ممتاز بانک ملی ساری به روی معلولان بسته است
متولیان بانک ملی مازندران در حالی 6 ماه گذشته قول ایجاد رمپ برای شعبه ممتاز شهر ساری را رسانه‌ای کردند که از این مدت تاکنون حتی یک آجر روی آجر قرار نگرفته است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از بلاغ، حدود 6 ماه گذشته گزارش عدم وجود رمپ مناسب در بانک ملی مرکزی شهر ساری از این رسانه منتشر شده است.

در این گزارش اعلام کردیم که متولیان بانک برای دسترسی افراد سالمند و معلول رمپ مناسبی ایجاد نکرده و افراد کم توان جسمی برای استفاده از خدمات بانک ملی که در مرکز شهر واقع شده است به شدت دچار مشکل هستند.

نکته دیگر اینکه پس از عبور از پله‌های بسیار بزرگ این مجموعه تعداد زیادی عابر بانک قبل از درب ورودی اصلی بانک تعبیه شده است که به دلیل وجود پله‌ها امکان استفاده از عابر بانک‌ها هم برای افراد معلول وجود ندارد.

با توجه به قدیمی بودن بانک و اینکه در لیست آثار میراثی قرار دارد بحث عدم مجوز میراث فرهنگی استان مطرح شده بود که خبرنگار بلاغ این موضوع را از طریق مجموعه میراث پیگیری کرده و متولیان میراث مانعی برای ایجاد رمپ ندیدند.

دیگر مبحث مطرح شده در ارتباط با ایجاد رمپ سنگ‌اندازی‌های شهرداری بوده که مسعود مدینه رئیس شورای شهر ساری قول رسیدگی به این امر را داده و قول پیگیری رسمی در این زمینه را ارائه کرده است.

با همه این پیگیری‌ها مسئول روابط عمومی بانک ملی مازندران در جوابیه‌ای که برای این رسانه ارسال کرده قول داده است که نسبت به ایجاد رمپ اقدام می‌کند، از زمان انتشار جوابیه متولیان بانک ملی تاکنون حدود 6 ماه می‌گذرد ولی اقدام مناسب برای ایجاد رمپ و بهسازی مسیر برای افراد معلول و کم توان جسمی انجام نشده و راه بانک ملی در مرکز استان و به اذعان متولیان بانک شعبه ممتاز این مجموعه به روی معلولان وافراد کم توان جسمی مسدود است.

بلاغ آماده است تا پیگیری‌های انجام شده در این حوزه از سوی متولیان بانک ملی را منتشر کند و اگر موانعی برای اجرای این طرح وجود دارد را رسانه‌ای کند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, بلاغ, بلاغ,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه