اخبار داغ

رئیس شورای اسلامی شهرستان بهارستان:

فعالیت ثمربخش روابط عمومی ادارات سبب افزایش بازدهی سازمان می شود

فعالیت ثمربخش روابط عمومی ادارات سبب افزایش بازدهی سازمان می شود
رئیس شورای اسلامی شهرستان بهارستان گفت: فعالیت ثمربخش روابط عمومی‌ها از اهمیت بالایی برخوردار می باشد و رؤسای ادارات باید نسبت به این امر توجه ویژه‌ای داشته باشند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ میثم بابایی رئیس شورای اسلامی شهرستان بهارستان در گفت‌وگو باخبرنگار بهارستانه باتاکید بر اهمیت فعالیت مناسب روابط عمومی ادارات، تصریح کرد: روابط عمومی در اصل نوعی هنر مدیریت، مردمداری و ارتباطات کارآمد می باشد و ویترین کاری ادارات به حساب می آید.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, بهارستانه,

وی در ادامه با بیان این امر که روابط عمومی کارآمد و ارتباط محور نیاز امروز جامعه می باشد، اذعان داشت: خواسته‌ها و مطالبات شهروندان می بایست از طریق روابط عمومی‌ها به مدیران و رؤسای ادارات شهرستان منتقل شود.

بابایی همچنین در رابطه با ویژگی‌های مورد نیاز برای مسئولان روابط عمومی، تشریح کرد: مدیران و کارشناسان روابط عمومی باید دارای سواد رسانه‌ای، خلاقیت و نوآوری، پژوهش و توانایی برنامه‌ریزی باشند.

,
,
,

وی روابط عمومی را جزو بخش‌های مهم هر اداره دانست و اظهار داشت: ایجاد و توسعه ارتباطات انسانی و مدیریت روابط اجتماعی باعث ایجاد همدلی و ارتباطات ماندگار، صمیمی و صادقانه نهادها و شهروندان می شود و در نهایت توسعه و پیشرفت جامعه را به دنبال دارد.

رئیس شورای اسلامی شهرستان بهارستان با اشاره به لزوم توجه بیشتر رؤسای ادارات به مدیران روابط عمومی، تبیین کرد: رؤسای ادارات می بایست با نگاه حرفه‌ای و همچنین توجه به هنر مدیریتی ارتباطات و تخصیص جایگاه و ارزش در خور توجه به مدیران روابط عمومی به عنوان مشاور توانمند، می توانند ارتباطات درون و برون سازمانی ادارات خود را تقویت نمایند.

,
,
,

وی درپایان باتوجه به اینکه فعالیت مناسب روابط عمومی ادارات منجر به تسهیل گفت‌وگو با عموم مخاطبان می شود، افزود: افزایش مشارکت مردمی در تحقق شعار سال با اتکا به توان داخلی و اعتماد به تولید ملی و حمایت از کار و کالای ایرانی از ثمرات فعالیت مناسب روابط عمومی‌ها می باشد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه