اخبار داغ

گشت مشترک بازرسی از واحدهای صنفی نانوایی در بهارستان برگزار شد

گشت مشترک بازرسی از واحدهای صنفی نانوایی در بهارستان برگزار شد
گشت مشترک بازرسی از واحدهای صنفی نانوایی با حضور مسئولان شهرستان بهارستان در روستای ریه برگزار گردید.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از پایگاه خبری تحلیلی بهارستانه، دانوش دمیریان رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان بهارستان، طاهرخانی بهشدار بخش بوستان، سلیمانی‌جوان معاون بهداشتی شبکه بهداشت و درمان شهرستان، یوسف‌زاده دهیار روستای ریه و همچنین بازرسان بهداشت محیط شبکه بهداشت و درمان از نانوایی‌های این روستا به صورت سرزده بازدید کردند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, پایگاه خبری تحلیلی بهارستانه,

بنابر این گزارش در گشت مشترک برگزار شده از 4 نانوایی روستای ریه بازدید و مقرر شد تا در اسرع وقت برای نانوایی‌های متخلف اخطار رفع نواقص صادر گردد و در صورت عدم توجه این واحدها به اخطار، از ادامه فعالیت این واحدهای نانوایی جلوگیری شود.

,

در این گشت مشترک از ادامه فعالیت یک واحد متخلف نیز به دلیل عدم رعایت مسائل بهداشتی جلوگیری شد، چراکه عدم رعایت بهداشت در واحدهای صنفی نانوایی، رستوران و... می تواند سبب بروز مشکلات بهداشتی در جامعه شود.

,

دمیریان باتاکید بر تداوم این بازرسی‌ها در سطح  شهرستان بهارستان، بیان داشت: بازرسان بهداشت محیط با بهره گیری از تجهیزات پرتابل بازرسی نسبت به بررسی سلامت مواد غذایی در محل اقدام می نمایند

,

وی همچنین با اشاره به نحوه برخورد با واحدهای صنفی متخلف، تشریح کرد: برای متخلفان اخطار بهداشتی صادر و در صورت عدم رفع نواقص نسبت به پلمپ و ارسال پرونده تخلفات این واحدها به مراجع قضایی ذیربط اقدام خواهد شد.

,

لازم به ذکر است که درپایان این بازدیدها مسئولان شهرستانی که در این طرح مشترک حضور داشتند، از خانه بهداشت روستای ریه بازدید کردند که در طول این بازدید مشکلات فضای خانه بهداشت مورد بحث و بررسی قرار گرفت و راهکارهای مناسبی جهت رفع مشکلات موجود ارائه گردید، تا ساکنین این روستای برای دریافت خدمات بهداشتی و درمانی مشکلی نداشته باشند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه