اخبار داغ

در ادامه رسوایی‌های اخلاقی رئیس‌جمهور آمریکا؛

افشای اخباری درباره رابطه غیراخلاقی ترامپ با دو زن دیگر

افشای اخباری درباره رابطه غیراخلاقی ترامپ با دو زن دیگر
وکیل «استورمی دنیلز» اعلام کرد دو زن دیگر به او گفته‌اند در ازای فاش نکردن رابطه خود با ترامپ، حق‌السکوت دریافت کرده‌اند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از نشریه هیل، «مایکل اوناتی»، وکیل «استورمی دنیلز»، بازیگر زن فیلم های مستهجنی که با دونالد ترامپ، رئیس جمهور آمریکا، رابطه غیراخلاقی داشت، روز گذشته (پنجشنبه) در مصاحبه با شبکه «ام اس ان بی سی» اعلام کرد: «دو زن دیگر هم به من گفته اند که برای ساکت ماندن درباره رابطه غیراخلاقی شان با دونالد ترامپ، به آنها حق السکوت داده شده است».

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

مایکل اوناتی در این خصوص گفت: «دو زن دیگر هم به من گفته اند که با دونالد ترامپ و «مایکل کوهن»، وکیل شخصی او، یک توافق محرمانه داشته اند تا درباره رابطه غیراخلاقی شان با دونالد ترامپ سکوت کنند. من هنوز درباره اظهارات آنها کاملا مطمئن نیستم و در حال بررسی هستم. زمانی که از این بابت مطمئن بشوم، نام این زنان و جزئیات اظهاراتشان درباره حق السکوت را فاش می کنم. فکر می کنم که تا چند ماه آینده حقیقت آشکار می شود و این نشان می دهد که موکل من (استورمی) در این راه تنها نبوده است».

,

وی در ادامه افزود: مبلغ حق السکوتی که به این دو زن پرداخت شده، حتی ممکن است از مبلغ 130 هزار دلاری که به استورمی دنیلز داده شد، بیشتر باشد.

,

مایکل اوناتی این جزئیات را پس از آن فاش کرد که دونالد ترامپ روز سه شنبه گزارش مالی خود را منتشر کرد که نشان می داد در طول انتخابات ریاست جمهوری 2016 آمریکا، بیش از 100 هزار دلار برای برخی هزینه ها به مایکل کوهن، وکیل شخصی اش، پول پرداخت کرده است. این درحالی است که دونالد ترامپ پیشتر گفته بود از پرداخت حق السکوت به استورمی دنیلز اطلاعی نداشته است!

,

روزنامه وال استریت ژورنال پیشتر در مطلبی فاش کرد مایکل کوهن برای اینکه استفانی کلیفورد مشهور به استورمی دنیلز را درباره رابطه نامشروعش با رئیس جمهور آمریکا ساکت نگه دارد، به او مبلغ 130 هزار دلار حق‌السکوت پرداخت کرده بود. وکیل ترامپ هم که در ابتدا این خبر را تکذیب می کرد، چندی پیش گفت این پول را حتی از جیب خودش به استفانی پرداخته است. مدیر برنامه‌های استفانی ماه گذشته میلادی اعلام کرد هم اکنون که وکیل ترامپ به راحتی درباره این موضوع صحبت کرده، توافق محرمانه ما لغو شده است و استفانی می تواند درباره این مسئله آزادانه صحبت کند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه