اخبار داغ

شهردار شهرگلستان:

توسعه محلات شهرگلستان با رویکرد عدالت محور درحال انجام است/ پروژه زیرگذر سه راهی آدران در آینده نزدیک تکمیل می شود

توسعه محلات شهرگلستان با رویکرد عدالت محور درحال انجام است/ پروژه زیرگذر سه راهی آدران در آینده نزدیک تکمیل می شود
شهردار شهرگلستان گفت: توسعه محلات شهرگلستان با رویکرد عدالت محور و با انجام پروژه‌های متعدد در زمینه‌های مختلف درحال انجام می باشد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ علیرضا عرب شهردار شهرگلستان در گفت‌وگو باخبرنگار بهارستانه با بیان اینکه اقدامات شهرداری در راستای جلب رضایت حداکثری اعتماد شهروندان است، عنوان داشت: تلاش ما بر این است تا در این مسیر پروژه‌هایی متناسب با نیاز شهروندان و با رویکرد عدالت محور نسبت به توسعه محلات شهر اجرا گردد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, بهارستانه,

وی در ادامه به پروژه‌های درحال اجرا یا بهره‌برداری شده در زمینه حل مسائل و مشکلات ترافیکی شهرگلستان اشاره کرد و گفت: در وهله اول اجرای پروژه ملی زیرگذر سه راهی آدران را که سال‌ها تعطیل شده بود، از سر گرفتیم و پس از آن باتوجه به رشد نامتوازن و بدون برنامه شهرگلستان در طول ادوار گذشته، برخی از معابر ظرفیت تردد خودروها را نداشت، که به اصلاح و بهسازی معابر در جهت رفع این مشکل پرداختیم.

,

علیرضا عرب در خصوص روند پیشرفت پروژه زیرگذر سه راهی آدران، تشریح کرد: فاز اول این پروژه بزرگ هم اکنون با پیشرفت مطلوب و اهتمام شبانه روزی به بهره برداری رسیده و تکمیل نهایی آن در آینده نزدیک روی می دهد.

,

وی همچنین در رابطه با پروژه پارک سوار شهرگلستان و روند اجرای آن، اذعان داشت: ایستگاه تاکسی سه راه آدران در کمتر از دو هفته اجرا و به بهره برداری رسیده است و احداث پایانه مسافربری نیز در پشت جایگاه CNG آغاز شده است.

,

شهردار شهرگلستان درپایان باتوجه به اهمیت رفع مشکلات زیست محیطی و افزایش سرانه‌های فضای سبز، افزود: ساماندهی رودخانه شادچای و اهداث پارک مادر در زمینی به مساحت 16 هزار متر، ساماندهی رودخانه سیاب و احداث تفرجگاه در کنار این رودخانه‌ها از جمله اقدامات شهرداری شهرگلستان در این زمینه می باشد که تا حد زیادی انجام شده است.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه