اخبار داغ

به گزارش قدس خبر؛

کسب رتبه برتر فعالیت های کمیته امداد امام خمینی(ره) شهرستان قدس در استان تهران

کسب رتبه برتر فعالیت های کمیته امداد امام خمینی(ره) شهرستان قدس در استان تهران
عذیری گفت: کمیته امداد امام خمینی(ره) شهرستان قدس، به عنوان دستگاه برتر میان شهر و شهرستان های استان تهران در سال 96 شناخته شده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از پایگاه خبری تحلیلی قدس خبر، امیر عذیری، رئیس کمیته امداد امام خمینی(ره) شهرستان قدس، در گفت وگو با خبرنگار سرویس اجتماعی قدس خبر، اظهار داشت: در شش ماه اول و دوم سال 96، این کمیته به عنوان دستگاه نمونه بین کمیته امدادهای شهر و شهرستان های استان تهران، معرفی شده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, قدس خبر, قدس خبر,

عذیری با اشاره به اینکه رتبه بندی های استان با توجه به تمام فعالیت های انجام می شود، در ارتباط با فعالیت های آموزشی و فرهنگی صورت گرفته افزود: در بحث سواد آموزی و همکاری با آموزش و پرورش در ریشه کنی بی سوادی میان خانواده های تحت حمایت و در بحث توجه به نماز و موضوعات فرهنگی نیز دستگاه برتر در اجرای این امر شناخته شده ایم.
عذیری افزود: در سال 96 خدماتی که از سوی کمیته امداد به خانواده های تحت حمایت و نیازمندان در قالب کمک های مختلف معیشتی تقدیم شد، بیش از 7 میلیارد و 800 میلیون تومان ارائه بوده است و این رقم نسبت به سال 95 که حدود 5 میلیارد بوده است، رشد قابل توجهی داشته و این میزان نشان دهنده توجه نظام به محرومین و مستضعفین است.
وی در تشریح میزان وام های اختصاص داده شده در بخش اشتغال و کارآفرینی گفت: در سال 96 به 178 نفر تسهیلات اشتغال پرداخت شده که بالغ بر 3 میلیارد تومان بوده است که مبلغ 2 میلیارد و 200 میلیون تومان از منابع بانکی با همکاری بانک های عاملی که با کمیته همکاری دارند و حدود 800 میلیون تومان آن از صندوق امداد ولایت جهت اشتغالزایی پرداخت شده است.
رئیس کمیته امداد امام خمینی(ره) در ارتباط با زمینه سازی های انجام شده در جهت اشتغال و کارآفرینی تصریح کرد: در سال گذشته به 518 نفر آموزش های فنی و حرفه ای و کارآفرینی برای مجریان طراح اشتغال و جوانانی که در شرف کار بوده اند، داده شد و برای بیش از 70 نفر کاریابی و معرفی به کارفرما اقدام شده است.

,
,
,
,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه