اخبار داغ

امام جمعه همدان:

اسرائیل به دنبال جبران شکستهای مفتضحانه اش در منطقه است

اسرائیل به دنبال جبران شکستهای مفتضحانه اش در منطقه است
نماینده ولی فقیه در استان همدان گفت:اسرائیل در جنگ 33 روزه با لبنان شکست مفتضحانه ای را تجربه کرده و امروز به دنبال جبران همه شکستهایی است که در منطقه داشته است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از نافع،آیت‌الله غیاث الدین طه محمدی در خطبه های نماز جمعه این هفته شهر همدان اظهار کرد: از فضائل ماه مبارک رمضان طبق سفارشات و فرمایشات نبی مکرم اسلام«ص» این است که روزها و شبهای آن از دیگر ماههای سال برتر است و بندگان، میهمان معبود هستند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, نافع,

 

,

وی بیان کرد: در این ماه، حتی انفاس روزه داران عبادت است و همه اعمال نیکشان مقبول و دعایشان مستجاب است.

,

 

,

امام جمعه شهر همدان ادامه داد: گرسنگی و تشنگی این ماه، گرسنگی و تشنگی روز قیامت را بر ما تداعی خواهد کرد و این تمرینی برای آمادگی در آن روز است.

,

 

,

وی بر لزوم تشدید احسان و محبت بر کودکان در ماه مبارک رمضان تأکید و تشریح کرد: صله رحم، استغفار و مراقبت از زبان، از دیگر موضوعات مورد تأکید در ماه مبارک رمضان است که روزه دار باید به آن توجه نماید.

,

 

,

طه محمدی خاطرنشان کرد: انسان در گرو گناهان خویش است و تنها با توبه میتواند به مقام قرب الهی نزدیک شود.

,

 

,

وی همچنین از ثواب افطاردادن به مؤمنین گفت و افزود: رمضان، ماه انس با قرآن است و ما نباید از این ظرفیت عظیم در این ماه غافل باشیم.

,

 

,

نماینده ولی فقیه در استان همدان در ادامه ضمن قدردانی از اقدام شهرداری همدان در برپایی مراسم جزء خوانی قرآن در میدان امام خمینی «ره» گفت: باید در هر محله و منطقه، مراسم جزء خوانی ماه مبارک رمضان برپا شود چراکه همه مردم امکان حضور در یک محل خاص مثل حسینیه امام را ندارند.

,

وی همچنین از مردم شریف درالمومنین خواست نسبت به برگزاری مراسم جزء خوانی در حسینیه آرامستان همدان و در جوار شهدا مشارکت و اشتیاق داشته باشند.

,

 

,

امام جمعه شهر همدان در بخش دیگری از سخنان خود، به مظلومیت مردم فلسطین در تقابل با جنایات اخیر رژیم صهیونیستی اشاره و اظهار کرد: سفارش شده هرگاه در آخرالزمان، فتنه ها از هرسو به بشر هجوم آوردند به قرآن پناه ببرید که آن شفای همه دردهای بشر است.

,

 

,

وی تأکید کرد: اسرائیل در جنگ 33 روزه با لبنان شکست مفتضحانه ای را تجربه کرده و امروز به دنبال جبران همه شکستهایی است که در منطقه داشته است.

,

 

,

نماینده ولی فقیه در استان همدان، از حضور پیشتازانه مردم همدان در تجمعی که در حمایت از مردم  فلسطین داشته اند قدردانی کرد و افزود: امروز همه کشورهای مسلمان بر جنایات اسرائیل فریاد سر میدهند و تنها سران مرتجع بعضی کشورهای عربی هستند که در برابر این فجایع سکوت کرده اند.

,

 

,

وی همچنین به پیشرفتهای متعدد کشور در صحنه ارتباطات و روابط، مخابرات و اطلاع‌رسانی اشاره کرد و گفت: روزگاری در این کشور تنها در بخشداری و شهرداری تلفن بود اما امروز به فضل الهی، تلفن، ماهواره، اینترنت و دیگر ابزارهای ارتباطی در کشور گسترش و توسعه یافته است.

,

 

,

امام جمعه شهر همدان، گریزی هم به روز اهدا عضو داشت و عنوان کرد: اهدای عضو هیچ قدر و قیمتی ندارد زیرا در حقیقت احیای زندگی است و ثواب عبادات فرد احیا شده هم به خانواده اهداکننده می رسد.

,

 

,

نماینده ولی فقیه در سپاه انصارالحسین همدان نیز طی سخنانی پیش از خطبه‌های نماز جمعه همدان بر لزوم احیاء معارف دین بر مبنای دستورات قرآن تأکید و تبیین کرد: قرآن کتابی جامع برای همه امور زندگی ماست که از مسائل روز همچون دشمن ستیزی در برجام تا احکام شرعی مانند روزه در آن ریشه دارد.

,

 

,

حجت الاسلام گنجعلی تصریح کرد: طبق فرمایشات صریح پروردگار در قرآن، امر به معروف و نهی از منکر، از مهمترین امور در اصلاح جامعه است که در همه احوالات زندگی ما از جمله روزه خواری در ماه مبارک رمضان جاری و ساری است.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه