اخبار داغ

پیگیری رسانه ای جواب داد:

کمک 44 میلیون تومانی خیرین برای کاشت حلزون عطیه دختر ناشنوای مینابی

کمک 44 میلیون تومانی خیرین برای کاشت حلزون عطیه دختر ناشنوای مینابی
در اقدامی خیرخواهانه خیرین مینابی ،موسسه های کشوری و استانی 44 میلیون تومان وجه نقد برای کاشت حلزون دختر ناشنوای مینابی کمک کردند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از میناب جنوب، طی چند روز گذشته مطلبی در شبکه های اجتماعی و سایت خبری میناب جنوب مبنی بر نیازمندی یک دختر ناشنوا از روستای کولغ کاشی شهرستان میناب برای 30 تومان وجه نقدجهت کاشت حلزون انتشار یافت، خبری که موجی در استان هرمزگان ایجاد کرد و موجب شد تا با حمایت سپاه، خیرین و سایر مردم نیکوکار و موسسه ها مبلغی به حساب عطیه ذاکری واریز شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, میناب جنوب,

خیرین نیکوکار  و مردم فهیم کشوری، استانی و شهرستان میناب برای حمایت از دختر ناشنوای مینابی هزینه ای بیشتر از مبلغ 30 میلیون پیش بینی شده به ارزش 44 میلیون و دویست و نود و هفت هزار و558 تومان برای کاشت حلزون این دختر بچه  واریز کردند.

,

این حمایت ها با گذشت 6 روز از انتشار خبر برای عمل جراحی کاشت حلزون عطیه ذاکری از روستای کولغ کاشی در خبرگزاری، میناب جنوب، هرمز و راه دانا و کمپین هایی که برای حمایت از این دختر بچه راه اندازی شد انجام گرفت و پس از واریز 44 میلیون تومان کمک نقدی خیرین برای درمان عطیه همچنان پیگیری ها برای انعکاس بخشی از مشکلات کودکان ناشنوای مینابی ادامه دارد.

,

, ,

عطیه در روز بیست و سوم مهرماه سال 93 متولد شده، وی در یک خانواده  روستایی و کم درآمد در کنار خانواده زندگی می کند، با واریز شدن کمک های مردمی عطیه ذاکری برای درمان به بیمارستان شیراز انتقال داده می شود.

,

طبق یک منبع آگاه و اعلام یکی از بستگان عطیه ذاکری دختر ناشنوای مینابی موسسه خیریه در زمینه کاشت حلزون تهران، با پشتیبانی کتایون ریاحی بازیگر نقش زلیخا برای گرفتن نوبت در بیمارستان دولتی و حمایت های این موسسه با خانواده عطیه تماس تلفنی داشتند.

,

خانواده عطیه ذاکری از حمایت های سپاه شهرستان میناب ،مردم میناب، خیرین و مردم هرمزگان برای حمایت های بی شائبه و کمک هایی که برای هزینه درمان عطیه واریز کردند تقدیر و تشکر کردند و اعلام داشتند که هزینه واریزی مبلغ 44 میلیون و و دویست و نود و هفت هزار و558 تومان در حساب عطیه ذاکری می باشد.

,

, ,

عطیه کوچولو چند ماه دیگر 4 ساله می شود و برای بدست آوردن شنوایی خود علیرغم بالا رفتن سن تا قبل از 4 سالگی یعنی دقیقا" باید تا ۴ ماه دیگر عمل جراحی کاشت حلزون انجام دهد .

,

به گفته مادر عطیه ذاکری، با توجه به تماس تلفنی چندین موسسه برای درمان عطیه تمامی تصمیمات اهالی و خانواده عطیه ذاکری با همکاری معتمدین روستای کولغ کاشی بر این موضوع بوده که مبلغ های واریزی از سوی خیرین به نیت عطیه بوده باشد و اکنون نیز با حمع آوری این مبلغ این کودک برای درمان خارج از نوبت به بیمارستان شیراز برده میشود.

,

انتهای پیام/ز

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه