اخبار داغ

آن چه در خطبه های نماز جمعه این هفته کهگیلویه و بویراحمد مطرح شد:

حفظ عزت و منافع ملی درمذاکره با اروپایی ها/سکوت مرگبار مجامع بین‌الملل در کشتار مردم مظلوم فلسطین/مسولان ما ابزار دست امریکا نباشند

حفظ عزت و منافع ملی درمذاکره با اروپایی ها/سکوت مرگبار مجامع بین‌الملل در کشتار مردم مظلوم فلسطین/مسولان ما ابزار دست امریکا نباشند
آیین نماز سیاسی عبادی و دشمن شکن جمعه در سراسر استان کهگیلویه و بویراحمد این هفته با حضور مردم ولایتمدار استان برگزار شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از صبح زاگرس، آیین نماز سیاسی عبادی و دشمن شکن جمعه در سراسر استان کهگیلویه و بویراحمد این هفته با حضور مردم ولایتمدار استان برگزار شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح زاگرس,

امام جمعه یاسوج گفت: مسولان ما ابزار دست امریکا نباشند، اقتدار و عظمت را حفظ کنند با امریکا مقابله کنند و مراکز هسته ای را شروع به کار کنند .

, امام جمعه یاسوج گفت: مسولان ما ابزار دست امریکا نباشند، اقتدار و عظمت را حفظ کنند با امریکا مقابله کنند و مراکز هسته ای را شروع به کار کنند ., امام جمعه یاسوج گفت: مسولان ما ابزار دست امریکا نباشند، اقتدار و عظمت را حفظ کنند با امریکا مقابله کنند و مراکز هسته ای را شروع به کار کنند .,

 

,

حجت الاسلام موسوی اعظم در خطبه های اول نماز عبادی سیاسی اولین جمعه از ماه مبارک رمضان ضمن دعوت مردم به رعایت تقوا و دوری از گناه گفت برخی ماه رمضان روزه دارند و برخی ها در همه عمر صیانت از گناه را دارند هدف این است که انسان بعد از یک ماه گناهان را از خودش بزداید و حالت اخلاص نسبت به خدا را در خود به وجود بیاورد.

,

وی گفت روزه تنها بر امت پیامبر واجب تشده بلکه بر همه امت واجب بود روزه دار واقعی کسی است که فکر اندیشه دست و پایش روزه دار باشد خداوند بیان کرده روزه روزه دار براب من است و پاداش ان هم با من خواهد بود باید تلاش کنیم در این ماه رضایت خدا و ولی عصر را به دست اوریم.

,

حجت الاسلام موسوی اعظم با اشاره به شب قدر گفت ماه رحب شعبان و ماه رمضان که مقدمه خودسازی انسان های والاست که بتوانند با یک امادگی وارد ماه رمضان شوند و بتوانند خودسازی واقعی را کسب کنند و خداوتد فرموده قران را در شب قدر نازل کردیم پس این شب اجر هشتاد و سه سال را برای انسان های معتقد منظور می کند.

,

وی افزود: در شب قدر حالت روحانی و معنوی داریم که با ایام دیگر فرق دارد و صحنه ای دیگر برای ماست که حالت معنوی به تمام معنا براب فرشتگان است ان لیله القدری که از هزار شب فضیلت بیشتری دارد.

,

وی با اشاره به ایات لیله القدر خیر من الفشهر گفت: ذهن ما قابلیت هضم این ایه را ندارد در شب قدر سرنوشت و مقدرات یک ساله ما رقم می خورد.

,

وی گفت: تلاوت قرآن به ماه رمضان منحصر نشود حضور در مساجد منحصر به این ماه نباشد فضیلت ماه رمضان فضیلت دیگری دارد و در میان روزها نیز روز جمعه با فضیلت تر است.

,

امام جمعه موقت یاسوج گفت: در شب قدر خود جبرییل و همه فرشتگان به زمین می ایند ملایکه جمع هستند همه مقدرات یک ساله انسان ها را از هر جهت رقم می زنند.

,

موسوی اعظم گفت: امیرالمومنین می فرمایند: دایره رحمت امام زمان از همه بیشتر و مهربان تر است چرا قلب امام زمان را با چشمان دستان و رفتار خود ناراحت کنیم فضیلت سحرهای رمضان را از دست ندهیم انابه و توبه کنیم.

,

حجت الاسلام موسوی اعظم تصریح کرد: متاسفانه این لحظات را قدر نمی دانیم خداوند فرموده اوقات سحر جز عمر انسان ها محسوب نمی شود.

,

امام جمعه یاسوج با اشاره به زنده شدن مرده ها عنوان کرد این مسله معاد است در خصوص زلزله نیز روایت داریم که انسان به خود اید میبینیم چه رعب و وحشتی به وجود امد باید از زلزله قیامت بترسیم.

,

حجت الاسلام موسوی اعظم در خطبه های دوم نماز عبادی سیاسی این هفته ضمن دعوت مردم به رعایت تقوای الهی گفت: هرکسی اهل معصیت را دوست بدارد خودش نیز گناه کار است و بیراهه می رود انسانی که ارتباطش با انسان های مومن است و دوست دارد این خودش اطاعت از دستورات الهی است تهمت شایعات دروع پردازی زیاد است در این ماه به خود بیاییم کسانی که ابروی افرادی را به خطر بیندازند ظالم هستند.

,

امام جمعه موقت یاسوج افزود: گاهی به چیزی افتخار می کنیم که افتخار نیست مثلا فلان طایفه فلان گروه بهشت ازان کسانی است از هر گروه و طایفه ای که باشند این نسب را کنار بگذاریم روز قیامت از اعمال سوال می کنند.

,

موسیوی اعظم گفت: استعمار همیشه دنبال فرقه گرایی در کشورهای اسلامی است وهابیت و بهایت منفور را ایجاد کردند سالهای سال با درگیری مذاهب مردم را سرگرم کردندصعودها در اصل از همان طایفه و گروه است.

,

وی بیان کرد: قدس قبله اول ماست و بعد ایه تعییر قبله نازل شد، قدس برای ما دارای احترام است می بینیم که هیچ غیرتی هویت و شجاعتی در عرب ها وجود نخواهد داشت و این مسایل را به وجود اوردند.

,

حجت الاسلام موسوی اعظم گفت: اینها به هیچ مسلمانی رحم نمی کنند و با حملات خود و جواب دندان شکنی که شنیدند تشرهای امریکا را خنثی کردند.

,

وی در پایان تاکیدکرد: مسولان ما ابزار امریکا نباشند اقتدار و عظمت را حفظ کنند با امریکا مقابله کنند و مراکز هسته ای را شروع به کار کنند .

,

 

,

 

,

*********

, *********,

 

,

امام جمعه چرام گفت: اگر بی توجهی مسئولان برنامه بودجه استان ادامه داشته باشد سه هفته نماز جمعه را به نشانه اعتراض تعطیل خواهیم کرد

, امام جمعه چرام گفت: اگر بی توجهی مسئولان برنامه بودجه استان ادامه داشته باشد سه هفته نماز جمعه را به نشانه اعتراض تعطیل خواهیم کرد, امام جمعه چرام گفت: اگر بی توجهی مسئولان برنامه بودجه استان ادامه داشته باشد سه هفته نماز جمعه را به نشانه اعتراض تعطیل خواهیم کرد,

 

,

حجت الاسلام سید نورالله افشار در خطبه های این هفته شهر چرام با اشاره به حدیث (انما سمی الرمضان لانه یرمض الذنوب)،بیان کرد:ماه رمضان به این نام خوانده شده است که زیرا گناهان را می سوزاند.

,

امام جمعه چرام گفت: رمضان نام یکی از ماه های قمری و تنها ماه قمری است که نامش در قرآن آمده است و یکی از چهار ماهی است که خداوند متعال جنگ را در آن حرام کرده است.

,

وی در ادانه تصریح کرد: در این ماه کتاب های آسمانی قرآن کریم، انجیل، تورات، صحف و زبور نازل شده است.

,

حجت الاسلام افشار با بیان آنچه در رساله‌های عملیّۀ مراجع معظّم تقلید آمده، شرایط صحت روزه است،گفت: روزۀ صحیح با روزۀ مقبول فاصلۀ زیادی دارد زیرا روزۀ صحیح آن است که قضا و کفاره را ساقط می‌کند اما روزۀ مقبول علاوه بر شرایط صحت روزه، به امور دیگری نیز نیازمند است.

,

وی افزود: از جمله اینکه تمامی اعضاء و جوارح انسان باید روزه باشند؛چشم او به نامحرم نگاه نکند و گوش او شنوندۀ غنا و غیبت نباشد و همچنین زبان او گویندۀ غیبت و تهمت نباشد.

,

امام جمعه چرام در ادامه عنوان کرد:روزه‌ای که با این امور همراه است، اگر چه قضا و کفاره ندارد، امّا روزه‌ای نیست که پروردگار عالم آن را بپذیرد و روزه‌ای نیست که وقتی روزه‌دار هنگام افطار می‌گوید: «اللهم لک صمت»، ملائکه گفتۀ او را تصدیق کنند.

,

خطیب جمعه چرام با اشاره به اینکه سازش اعراب و بن سلمان؛ دلیل اصلى وسوسه صهیونیست‏ها است،گفت:یکى از سوالات مهم چرایى این اقدامات در برهه کنونى، سازش اعراب و بن سلمان با صهیونیست‏هاست. پاسخ این مسأله در خیانت کارانى چون بن سلمان نهفته است که گویا براى کسب نظر صهیونیست‏ها بسیار مشتاق‏اند.

,

وی با اشاره به مصاحبه اخیر ولیعهد جوان و قدرت‏ طلب عربستان با نشریه آمریکایى آتلانیتک،افزود:وی بیشتر از قبل عیان ساخت که ریاض در پى عادى‏ سازى هرچه بیشتر روابط با رژیم صهیونیستى است. چنین روندى، پذیرش این رژیم را براى برخى کشورهاى عربى دیگر نیز آسان خواهد ساخت.

,

امام جمعه چرام در ادامه گفت:بن سلمان در این مصاحبه به حماس و سایر گروه‏هاى مقاومت حمله کرد.

,

این مسئول در ادامه با اشاره به اینکه بن سلمان در پاسخ به سوالات نشریه آتلانتیک چه گفت،افزود:بن سلمان در این بخش از صحبت‏هاى خود با یهودى نامیدن صهیونیست‏ها، سعى مى‏کند با توجیه حقوق بشرى براى اشغالگران فلسطین، حق «سرزمین و کشور» قائل شود؛ ادعایى که از سوى سران آل سعود در نوع خود کم‏ نظیر است.

,

وی افزود: بن سلمان سعى کرد این استدلال را به منافع اقتصادى براى کشور عربستان و دیگر کشورهاى عربى ضمیمه کند و عادى‏سازى روابط با رژیم صهیونیستى را امرى مفید براى همه کشورهاى عربى معرفى کند و خواهان رخداد این سیاست خیانت گونه شود.

,

حجت الاسلام افشار در ادامه اظهار کرد: وقتی حمایت جدی از فلسطین توسط کشورهای عربی صورت نگیرد وبعض این کشورها روابط دوستانه با صهیونیست ها برقرار کنند صهیونیست ها در این اقدامشان بی پرده اقدام میکنند که چنینن امری نیز محقق شد.

,

حجت الاسلام افشار عنوان کرد:اولین نشانه ی انسانهای صالح و پرهیزگار در زمان حکومت داری اقامه نماز است.

,

وی افزود:اقامه نماز به این معناست که مکان هایی برای اقامه نماز مومنین احداث شود.

,

این مسئول،در ادامه عنوان کرد:اما کم توجهی مسئولان نسبت به مصلای چرام جای نگرانی دارد؛محلی که در فصل گرما خطبه خواندن در آن مشکل است.

,

امام جمعه چرام افزود:مردم مومن چرام از حقوق شهروندی فقط نام آن را از مسئولان مدیریت و برنامه ریزی استان در این زمینه شنیده اند.

,

وی افزود:آقای استاندار شما بعنوان نماینده عالی دولت باید به حقوق مردم در این زمینه توجه کنید و اگر درد را میشنوید باید بفکر درمان نیز باشید.

,

امام جمعه چرام در ادامه گفت:درد فعلی مردم مومن چرام در حوزه مسائل دینی تکمیل روند ساخت مصلا هست که این مورد را به شما عرض کردم اما جوابی نشنیدم.

,

حجت الاسلام افشار خاطرنشان کرد:اگر وضعیت بی توجهی مسئولان برنامه بودجه استان ادامه داشته باشد،به مدت سه هفته نمازجمعه را در اعتراض به این بی توجهی تعطیل خواهیم کرد و به دفتر مقام معظم رهبری،ریاست جمهور و وزارت کشور نامه می زنیم و گلایه خود را اعلام خواهیم کرد.

,

وی در پایان افزود:مسئولیت این امر هم شخص استاندار خواهد بود زیرا مشکلات را عنوان کردیم ولی جوابی نگرفتیم. باید از سردار هاشمی نماینده محترم کهگلویه بزرگ که با کمکی کردند در بحث سرمایشی مقداری از مشکلات نماز گذاران را کم کردند.خداوند به ایشان جزای خیر دهد.

,

 

,

 

,

************

, ************,

 

,

امام جمعه شهرستان لنده گفت:حفظ عزت و منافع ملی مهمترین مطالبه ملت ایران در برجام با اروپایی هااست

, امام جمعه شهرستان لنده گفت:حفظ عزت و منافع ملی مهمترین مطالبه ملت ایران در برجام با اروپایی هااست , امام جمعه شهرستان لنده گفت:حفظ عزت و منافع ملی مهمترین مطالبه ملت ایران در برجام با اروپایی هااست ,

 

,

 حجت الاسلام سید هدایت محمودی اصل در خطبه های عبادی سیاسی جمعه این هفته با تبریک ماه مبارک رمضان به همه روزه داران شهر الله گفت: ماه مبارک رمضان ماه خودسازی و عبادت به درگاه حق تعالی است.

,

وی افزود: ماه رمضان ماه خودسازی و تزکیه نفس با به جای آرودن اعمال برای بخشش گناهان در ساعت های این ماه مبارک و عزیز است.

,

امام جمعه شهرستان لنده تصریح کرد: امروز مهمترین برنامه جهان اسلام حفظ و دفاع از فلسطین و آرمان های قدس شریف است که متاسفانه در سایه سکوت کشورهای عربی،  رژیم غاصب صهیونیستی در حال کشتار زنان و مردان و کودکان بی گناه است .

,

وی تاکیدکرد: روز نکیت در نوار غزه یادآور جنایات تاریخی انگلیسی ها و حمایت امریکایی ها در کشتار مردم مظلوم فلسطین است.

,

محمودی اصل گفت: امروز قدس شریف به دور از نگاه کج اندیشانه کشورهای مرتجع عربی و بیشتر کشورهای اسلامی به فراموشی سپرده شده است چرا که این همه جنایت در چند روز گذشته باید با بازتاب های جهانی به خصوص کشورهای مسلمان همراه می شد.

,

خطیب جمعه این هفته لنده تصریح کرد: تنها راه نجات فلسطین مقاومت در برابر رژیم سفاک اسرائیلی است.

,

وی تاکیدکرد: بیش از 40کشوردر سراسر دنیا اقدامات خصمانه رژیم کودک کش اسرائیل را محکوم کردند ولی در میان این کشورها خبری از کشورهای عربی نیست.

,

محمودی اصل گفت: نکبت برخی از کشورهای عربی به خاطر دوری جستن از قرآن است چرا که بیشتر این کشورهای اصلاً اعتقادی به قرآن ندارند.

,

امام جمعه شهرستان لنده گفت: امروز رایزنی در خصوص بحث برجام در کشورهای اروپایی آغاز می شود که لازم است مسئولان ما توجه و دقت لازم را در این خصوص داشته باشند چرا که اگر خطوط قرمز نظام در برجام قبلا حفظ می شد امروز شاهد این همه بدعهدی در برجام نبودیم.

,

وی گفت: اقدام امریکا در خروج از برجام نشان داد که هیچ اعتمادی به امریکا نیست چرا که برجامی را نقض کرد که تمام کشورهای عضو شورای امنیت آن را امضاء کردند و متعهد به اجرای آن شدند.

,

خطیب جمعه این هفته لنده گفت: کشور ما هنوز در خصوص ماندن و یا خروج از برجام هیچ تصمیمی نگرفته است ولی باید کشورهای اروپایی تضمین های لازم را به ایران دهند.

,

وی تاکیدکرد: مهمترین مطالبه مردم از تیم مذاکره کننده حفظ عزت ملی و منافع عموم ملت در مسئله برجام است.

,

امام جمعه لنده خاطر نشان کرد: برای ما روشن است که اعتمادی به اروپایی هم همانند امریکایی ها نیست و امیدواریم مسئولان نیز کشور را دوباره معطل ماندن و یا نماندن در برجام به اروپایی ها نکنند.

,

وی گفت: فرصت های مهمی از دست رفت ولی باید این فرصت ها را با تکیه بر اقتصاد مقاومتی و تکیه بر تولید داخلی دوباره به دست آورد.

,

محمودی اصل گفت: چشم دوختن به اروپایی ها همانند امریکایی ها یک خطای راهبردی است چرا که اعتماد به امریکا نتجیه اش همین بی اعتمادی و خروج از برجام بود.

,

وی سوم خرداد را یکی از مهمترین نشانه های تکیه بر گفتمان مقاومت دانست و گفت: سوم خرداد یادآور حماسه ای جاودان در دفاع از ارزش های و آرمان های انقلاب است.

,

خطیب جمعه این هفته لنده تصریح کرد: حماسه فتح خرمشهر نشان دهنده عزت یک ملت در دفاع از ارزش ها است.

,

وی تاکیدکرد: این پیروزی بزرگ تنها در سایه فرهنگ و تفکر بسیجی و تاکید بر گفتمان مقاومت شکل گرفته است.

,
,

 *********

, *********, *********,

 

,

 امام جمعه شهر لیکک:راه برون رفت از فشارهای ناشی از دلار عقد پیمان های پولی چند جانبه با دیگر کشورهاست

,  امام جمعه شهر لیکک:راه برون رفت از فشارهای ناشی از دلار عقد پیمان های پولی چند جانبه با دیگر کشورهاست,  امام جمعه شهر لیکک:راه برون رفت از فشارهای ناشی از دلار عقد پیمان های پولی چند جانبه با دیگر کشورهاست,


حجت الاسلام افروغی در خطبه های امروز ابتدا نمازگزاران را به رعایت تقوا و حدود الهی توصیه کرد.

,
,


وی در ادامه با گرامیداشت حلول ماه مبارک رمضان با تأسی از آیات و احادیث به تبیین اهمیت روزه داری پرداخت.

,
,


حجت الاسلام افروغی با اشاره به لزوم استفاده از فرصت معنوی ماه رمضان، تصریح کرد:در ماهی که بهار قرآن است نباید قرآن را فراموش کنیم.

,
,


وی افزود:هیچ لگامی قدرتمند تر از روزه داری برای مقابله با نفس سرکش وجود ندارد، باید گرسنگی و تشنگی را بچشیم تا نفس ما سختی ببیند.

,
,


امام جمعه شهر لیکک در فرازی دیگر از خطبه های امروز با اشاره به خروج آمریکا از برجام، گفت:هر چند این حرکت تحقیر اروپایی ها را در پی داشت اما سوال اصلی این است که آیا اروپایی ها برای دفاع از ایران مقابل آمریکا می ایستند؟از لحاظ مبادلات اقتصادی آمریکا برای اروپا به صرفه تر است و حفظ برجام برای اروپایی ها چیزی غیر از مسائل اقتصادی است.

,
,


وی افزود:نقطه ضعف اروپا مقابل آمریکامبادلات 380میلیارد دلاری تجاری است و نقطه ضعف آنها مقابل ایران نقش ایران در معادلات سیاسی منطقه می باشد به همین دلایل اروپایی ها به دنبال حفظ برجام هستند.

,
,


امام جمعه شهر لیکک در ادامه گفت:آمریکا به مرحله ای رسید که بدنبال تحقیر کامل ایران آیت و مسئله اصلی در حال حاضر نبود یک راهبردی معین است.

,
,


حجت الاسلام افروغی تصریح کرد:بیان دیدن دم کدخدا قبل از برجام و بیان خروج یک موجود مزاحم از برجام بهتر از خروج آمریکا از برجام مصداق نبود راهبرد معین در کشور است.

,
,


وی گفت:تنها راه برون رفت از فشارهای اقتصادی ناشی از نوسانات دلار بستن پیمان های دو جانبه و سه جانبه با کشورهای منطقه است که با عقد این پیمان ها نیازی با تسویه حساب دلاری وجود ندارد.

,
,


وی افزود:هم در دولت فعلی و هم در دولت های گذشته بانکهای ما به صورت خودمختار عمل می کردند و همکاری های لازم را برای عقد پیمان های پولی چند جانبه با کشورها نداشتند.

,
,


حجت الاسلام افروغی با اشاره به انتقال سفارت آمریکا از تلاویو به بیت المقدس و سکوت برخی کشورهای حوزه خلیج فارس، این حرکت را به نوعی تحقیر کشورهای اسلامی و لکه ننگی در منطقه دانست.

,
,


وی در فرازی دیگر از خطبه های امروز با اشاره به فصل گرما و افت شدید فشار برق، گفت: مردم تا می توانند در مصرف برق صرفه جویی کنند.

,
,


امام جمعه شهر لیکک در بخشی دیگر از خطبه های امروز از مردم خواست حرمت ماه مبارک رمضان نگه داشته شود.
 

,
,
,

 

,

*********

, *********,

 

,
امام جمعه دهدشت : سکوت مرگبار مجامع بین‌الملل در کشتار مردم مظلوم فلسطین
, امام جمعه دهدشت : سکوت مرگبار مجامع بین‌الملل در کشتار مردم مظلوم فلسطین, امام جمعه دهدشت : سکوت مرگبار مجامع بین‌الملل در کشتار مردم مظلوم فلسطین,
 
,

حجت‌الاسلام سید نصیر حسینی ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه دهدشت اظهار داشت: یکی از پایه‌های تقوا و تقرب به پروردگار عالم و از ابزارهای تطهیر جان و مال ، زکات است.

,

امام جمعه دهدشت به استناد آیات و روایات از زکات به عنوان یکی از پایه‌های اساسی اسلام نام برد و گفت: در قران غالباً هر جا دعوت و امر به اقامه نماز دارد در کنار آن امر به پرداخت زکات هم شده است.

,

حسینی بیان کرد: مالی که زکاتش پرداخت نشود تطهیر نیست و مال تطهیر نشده درون انسان تاریکی ایجاد می‌کند.

,

وی، ادامه داد: از طرفی مالی که زکات و خمس آن پرداخت شود وقتی انسان مصرف کرد درونش نورانیت ایجاد می‌شود .

,

حسینی با تشریح شاخص‌های انسان مؤمن در سوره مؤمنون، گفت: انسان‌های مؤمن در نمازشان خاشع‌اند، خوف از خدا دارند،از باطل دوری می‌کنند و زکات پرداخت می‌کنند.

,

امام جمعه دهدشت،در بخش دیگری از سخنانش با تبریک ماه رمضان این ماه را دارای آثار معنوی و سرشار از خیر و برکت دانست و افزود: از محافل نورانی قرآن و مجالس معنوی کمال استفاده و بهره را ببریم.

,

حسینی، روزه‌خواری در ملأعام را حرمت شکنی احکام الهی خواند و گفت: هم دستگاه‌های دولتی هم مردم با کسانی که علنا روزه‌خواری می‌کنند مقابله کنند.

, ملأعام,

رئیس شورای فرهنگ عمومی کهگیلویه، گفت: کسی که به صورت آشکار روزه می‌خورد به روزه‌داران بی‌احترامی کرده و حقوق شهروندان را زیر پا می‌گذارد.

,

وی، به در پیش بودن هفته صرفه‌جویی اشاره کرد و گفت: هم دولت هم ملت به صرفه‌جویی در مصرف آب کمک کنند.

,

حسینی با بیان اینکه اسراف در مصرف این نعمت الهی باعث مشکلات جبران ناپذیر خواهد شد، افزود: اگر مصرف مدیریت نشود با بحران آب مواجه می‌شویم.

,

امام جمعه دهدشت، همچنین سالروز فتح خرمشهر در عملیات بیت‌المقدس و روز مقاومت و ایثار را یادآور شد و افزود: فتح خرمشهر نمونه‌ای از مقاومت بود.

,

حسینی با بیان اینکه رژیم بعث از بسیج امکانات همه کشورهای استکباری شرق و غرب برخوردار بود، تصریح کرد: کشور ما در دوران دفاع مقدس شرایط ویژه‌ای داشت اما مقاومت رزمندگان دشمنان را متلاشی کرد و اهداف شوم آنها را در هم شکست.

,

حسینی با اشاره به کشتار مردم مظلوم فلسطین و حمایت آل سعود از جنایات اسرائیل گفت: سازمان‌های بین‌الملل با سکوت مرگبار خود به این جنایات و کشتارها کمک می‌کنند.

,

وی، ادامه داد: حکام خبیث آل سعود دست به دست اسرائیل داده تا مسلمانان را کشتار کند.

,

حسینی یادآور شد: همان طور که امام راحل فرمودند هر چه بدبختی داریم از آمریکاست و باید هر چه فریاد داریم بر سر آمریکا بکشید.

,

 

,

**********

, **********, **********,

 

,

امام جمعه موقت گچساران گفت: سکوت درمقابل جنایات رژیم صهیونیستی شرم آوراست

, امام جمعه موقت گچساران گفت: سکوت درمقابل جنایات رژیم صهیونیستی شرم آوراست, امام جمعه موقت گچساران گفت: سکوت درمقابل جنایات رژیم صهیونیستی شرم آوراست,

امام جمعه موقت گچساران گفت: شاهد بودیم آمریکای جنایتکار در روزهای گذشته سفارت خود را به بیت المقدس منتقل کرده است و مشاهده کردیم مردم فلسطین در مقابل این ظلم ایستادند اما رژیم  صهیونیستی رحم نکرد و چندین هزار نفر را مجروح و به شهادت رساند و این شرم آور است که چرا ملت‌های مسلمان در برابر این غده سرطانی نمی‌ایستند.

, .,

حجت‌الاسلام علیرضا صفایی ظهر امروز در خطبه‌های نماز عبادی و سیاسی این هفته با توصیه و دعوت نمازگزاران به رعایت تقوای الهی و تبریک به مناسبت فرار رسیدن ماه مبارک رمضان اظهار کرد: امیدواریم خداوند به همه ما توفیق دهد که بتوانیم در این ماه مورد رحمت خداوند واقع شویم.

, .,

 امام جمعه موقت گچساران با اشاره به خطبه شعبانیه و تفسیر این خطبه گفت: ماه رمضان اولش رحمت و میانه آن مغفرت و آخر آن نجات از آـش جهنم است.

, .,

 صفایی افزود: روزها و شب‌های ماه رمضان بهترین روزها و شب‌ها و ساعت‌هایی است که انسان مومن  به مهمانی خدا دعوت شده است و باید بتواند با اعمال خود ثواب این روزها را ببرد.

, .,

وی با اشاره به ثواب افطاری دادن در این ماه مبارک اذعان کرد: پیامبر ما می‌فرماید، افطاری دادن در این ماه مبارک برابر است با آزاد کردن بردگان و چه خوب است که انسان مومن در این ماه به فکر کمک به همه نوعان خودش باشد که اگر چنین کرد خودش را نجات داده است.

, .,

 خطیب جمعه امروز گچساران در خطبه دوم نماز جمعه این هفته با اشاره به مناسبت‌های پیش رو  به سالروز آغاز تحریم‌ها بر علیه کشور اشاره و بیان کرد: دو سال از پیروزی انقلاب نگذشته بود که آمریکای جنایتکار ایران را تحریم کرد  و تا امروز هم ادامه داشته است.

, .,

صفایی تصریح کرد: همواره باید بدانیم آمریکا دشمن است و دشمنی خودش را همیشه با ملت ایران داشته است و این ما هستیم که باید بصیرت داشته باشیم چرا که امام راحل ما  به ما آموخت که آمریکا دشمن درجه یک ایران اسلامی است و هر چه فساد است زیر نظر آمریکا است.

, .,

 امام جمعه موقت گچساران با بیان اینکه امروز مقام معظم رهبری پس از امام راحل راهگشای ما  است، عنوان کرد: مسوولان باید  بیشتر به این نکات توجه کنند چرا که مردم مشاهده کردند مقام معظم رهبری در طول مذاکرات مرتب به مسوولان چه به صورت خصوصی و چه به صورت عموم فرمودند، من به آمریکا اعتمادی ندارم و مشاهده کردیم که آمریکا به راحتی از برجام جدا شد و پیش‌بینی رهبر معظم انقلاب همه مردم مشاهده کردند.

, .,

وی افزود: آمریکا  هسته‌ای و داشته‌های ما را گرفت و بعد هم به توافق عمل نکرد و از برجام جدا شد اما آن چیزی که ما این بود که این ملت با بصیرت بیدار هستند اما آن که بیشتر باید بیدار باشند مسوولان هستند.

, .,

صفایی در ادامه با اشاره به سالروز آزاد سازی خرمشهر گفت: آن روز ملت ما ایستادگی و ایثار کرد تا به پیروزی رسید و فتح خرمشهر درس بزرگی برای ما  و به خصوصمسوولان است که هرکس عزت می‌خواهد راه آن مقاومت در مقابل شرق و غرب است.

, .,

امام جمعه موقت گچساران با بیان اینکه یادمان نرفته جنگ ما تنها  با عراق نبود بلکه با شرق و غرب بود و از صدام حمایت می‌کردند، خاطرنشان کرد: امروز ملت ما راه خود را به رهبری امام خامنه‌ای پیدا کرده است و با صلابت هر چه تمام به راه خود ادامه خواهد داد.

, .,

 وی در ادامه با اشاره به انتقال سفارت آمریکا افزود: شاهد بودیم آمریکای جنایتکار در روزهای گذشته سفارت خود را به بیت المقدس منتقل کرده است و مشاهده کردیم مردم فلسطین در مقابل این ظلم ایستادند اما رژیم  صهیونیستی رحم نکرد و چندین هزار نفر را مجروح و به شهادت رساند و این شرم آور است که چرا ملت‌های مسلمان در برابر این غده سرطانی نمی‌ایستند.

, .,

 خطیب جمعه گچساران افزود: مقام معظم رهبری فرمودند، بیت المقدس پایتخت فلسطین است و به امید خدا از دست دشمنان خلاص خواهد شد و آمریکا و همراهان آن هیچ غلطی نمی‌توانند بکنند.

, .,

 صفایی خاطرنشان کرد: باید دولت‌های اسلامی به خود بیایند و با وحدت و اتحاد در مقابل آمریکا موضع‌گیری کنند اما امروز در اوج خونریزی  شاهد بی‌تفاوتی حکام اسلامی هستیم که به دستورات قرآن عمل نمی‌کنند.

, .,

 

,

انتهای پیام

]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه