اخبار داغ

امام جمعه شهرکرد:

هرچه تحریم ها بیشتر شود ملت ایران پویا تر می شوند / ملت ایران را از تحریم نترسانید

هرچه تحریم ها بیشتر شود ملت ایران پویا تر می شوند / ملت ایران را از تحریم نترسانید
امام جمعه شهرکرد گفت: : تحریم از اول انقلاب تا امروز بوده است و به فضل الهی هرچه تحریم‌ها بیشتر شده ملت ایران برجسته‌تر، پویاتر و زنده‌تر شده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از  بام ایران خبر ؛ حجت‌الاسلام و المسلمین محمدعلی نکونام ظهر امروز در خطبه‌های نمازجمعه شهرکرد اظهار کرد : مراقب باشید این ترس بهانه‌ای برای امتیاز دادن نشود، تحریم مردم را آزموده‌تر و جامعه را زنده‌تر می‌کند.


امام جمعه شهرکرد  به مسئله برجام اشاره کرد و گفت: اروپایی‌ها هرگز آمریکا را از دست نمی‌دهند و اگر هنوز علنا اعلام نکرده‌اند فقط برای خریدن زمان بیشتر است، متولیان امر مراقبت کنند که ملت ایران بیش از این آسیب نبیند.


نکونام به سوم خردادماه سالروز آزادسازی خرمشهر و روز مقاومت اشاره کرد و آن را یکی از معجزات تاریخ و عنایت خدا به مردم ایران دانست و افزود: دفاع مقدس برای ملت ایران سراسر تجربه و آزمون است.


وی خیزش عمومی مقاومت، فلسطین و جهان اسلام علیه رژیم صهیونیستی را از دستاوردهای انقلاب اسلامی دانست و اظهار داشت: طولی نمی‌کشد که استکبار ریشه‌کن شود چرا که امید به فضل الهی در دل مقاومت زنده است.
 
خطیب نمازجمعه شهرکرد با بیان اینکه فساد نه فقط دامن مفسد بلکه همه جامعه را می‌گیرد، عنوان کرد: هر فسادی رواج پیدا کند همه آسیب می‌بینند و راه چاره این است که همه ناظر باشند.


نکونام تصریح کرد:  همه باید در رخت بربستن فساد از جامعه کمک کنیم، همه مسؤول هستیم و مبادا بی‌تفاوتی و بی‌غیرتی پیشه کنیم

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, بام ایران خبر,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,

وی ماه مبارک رمضان را بهترین فرصت برای اصلاح خود و جامعه خواند و گفت: ماه رمضان فقط برای نخوردن و نیاشامیدن نیست، ماه مهمانی حضرت حق است و کسی لایق این مهمانی است که بنده تمام عیار پروردگار شود.
 
امام جمعه شهرکرد با اشاره به روز جهانی موزه و میراث فرهنگی خاطرنشان کرد: آثار گذشتگان باید حفظ شود اما همانطور که بوده و هست نه با اعمال سلیقه؛ ما حق تطهیر تاریخ را نداریم متولیان میراث فرهنگی مراقب باشند جای ظالم و مظلوم عوض نشود این تصرف در تاریخ است.


نکونام اضافه کرد: تاریخ باید همچون آینه‌ای شفاف در معرض دید مردم قرار بگیرد تا عبرت‌آموز باشد.
وی  به ۳۰ اردیبهشت‌ماه روز ملی جمعیت نیز  اشاره کرد و افزود: امروز برای کشور ما و مکتب شیعه جمعیت و ازدیاد نسل یک اصل و ضرورت است.
 
انتهای پیام/

,
,
,
,
,
,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه