اخبار داغ

نماینده ولی‌فقیه در استان مرکزی:

وابستگی به نفت؛ بلای جان اقتصاد کشور/قدس؛ برای همیشه پایتخت دنیای اسلام است/عمل به قرآن مایه عزت و اقتدار می‌شود

وابستگی به نفت؛ بلای جان اقتصاد کشور/قدس؛ برای همیشه پایتخت دنیای اسلام است/عمل به قرآن مایه عزت و اقتدار می‌شود
نماینده ولی‌فقیه در استان مرکزی بایستی به فرهنگ داخلی برگردیم، گفت: تا کی می‌بایست به فروش نفت تکیه کنیم؟ باید به توان و اشتغال داخلی تکیه کنیم تا بتوانیم ضمن تامین نیازهای داخلی بازار دیگر کشورها را نیز تصاحب کنیم.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ آیت‌الله قربانعلی دری‌نجف‌آبادی، نماینده ولی‌فقیه در استان مرکزی و خطیب جمعه اراک در خطبه‌های اولین نماز جمعه سال 97 اراک با بیان اینکه اسلام برای علم و دانش ارزش قایل است، گفت: یکی از قله‌های بلندی که ملت ما باید فتح کنند قله‌های علم و دانش و معرفت است و باید در این زمینه تمامی رشته‌های علمی مثل انرژی هسته‌ای قله‌ها را فتح کنیم.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

وی به جبهه اقتصادی هم اشاره کرد و گفت: کار واقعی تولید مولد است از این‌رو بایستی در جبهه اقتصادی با کار، تلاش و مجاهدت همت گماریم وو به خودکفایی در تمامی بخش‌ها دست پیدا کنیم.

,

نماینده ولی‌فقیه در استان مرکزی تصریح کرد: در جبهه دفاعی و امنیتی نیز بایستی هم باید تلاش کنیم. حضور در این سه جبهه وظیفه‌ای همگانی است؛ امروز که آمریکا و اروپا ما را تحریم می‌کنند اگر بخواهیم به قله‌های عزت، سربلندی و استقلال دست پیدا کنیم بایستی در هر سه جبهه حضوری پر رنگ داشته باشیم.

,

وابستگی به نفت؛ بلای جان اقتصاد کشور

, وابستگی به نفت؛ بلای جان اقتصاد کشور, وابستگی به نفت؛ بلای جان اقتصاد کشور,

آیت‌الله دری‌نجف‌آبادی بایستی به فرهنگ داخلی برگردیم، گفت: تا کی می‌بایست به فروش نفت تکیه کنیم؟ باید به توان و اشتغال داخلی تکیه کنیم تا بتوانیم ضمن تامین نیازهای داخلی بازار دیگر کشورها را نیز تصاحب کنیم. دولت و مسئولان، بانک‌ها و آحاد ملت باید حمایت کنند. ما می‌توانیم آقای خودمان و منطقه باشیم به شرط اینکه با همت بلند تلاش کنیم.

,

هدایت‌های رهبری، راهگشای برون رفت از مشکلات است

, هدایت‌های رهبری، راهگشای برون رفت از مشکلات است, هدایت‌های رهبری، راهگشای برون رفت از مشکلات است,

وی با اشاره به اینکه اهل بیت(ع) و پیامبران بشریت را برای حرکت در مسیر سعادت هدایت کردند، گفت: امروز هم مقام معظم رهبری جامعه را هدایت می‌کنند و اگر در تمامی بخش‌ها از جمله اقتصاد مقاومتی منویات ایشان را جامه عمل بپوشانیم به طور قطع به قله‌ عزت و سعادت دست پیدا خواهیم کرد.

,

خطیب جمعه اراک تصریح کرد: از کسبه و اصناف انتظار داریم تا در این ایام حقوق مردم به ویژه نیازمندان را حفظ کنند، در نوسانات بازار ارز مبادا به خاطر سود بیشتر احتکار کنید یا با قیمت‌ بیشتری اقلام اساسی را در اختیار مردم قرار دهیم.

,

آیت‌الله دری‌نجف‌آبادی درخصوص خروج آمریکا از برجام گفت: درباره برجام ترامپ بازی درآورده است و اگر اروپایی‌ها حاضر شدند به شرایط ما عمل کند ایران در برجام می‌ماند ولی اگر حاضر به پذیرش شرایط ما نباشند، سانتریفیوژهایی را استفاده خواهیم کرد که به مراتب ده‌ها برابر قدرت بیشتری از سانتریفیوژهایی دارند که در گذشته ساخته بودیم.

,

آمریکا با خروج از برجام ماهیت استکباری خود را نشان داد

, آمریکا با خروج از برجام ماهیت استکباری خود را نشان داد, آمریکا با خروج از برجام ماهیت استکباری خود را نشان داد,

وی افزود: جوانان دانشمند ما توان لازم برای ایجاد تحول عظیم در این زمینه را دارند و به طور قطع خسارات را جبران خواهیم کرد؛ ترامپ با این اقدام خود تنها ماهیت پلید آمریکا را و سردمداران کاخ سفید را به دنیا نشان دادند، ماهیت پلید استکبار و پیمان شکنی خود را به جهانیان نشان دادند.

,

نماینده ولی‌فقیه در استان مرکزی با تاکید بر اینکه بایستی مراقب ماهیت پلید دشمنان باشیم و فریب آنان را نخوریم، به جنایت دیگر آمریکا و رژیم صهیونیستی در منطقه اشاره کرد و گفت: رسمیت شناختن «قدس» به عنوان پایتخت رژیم صهیونیستی، جنایت دیگر آمریکا و رژیم غاصب اسرائیل علیه مسلمانان و مردم مظلوم فلسطین است.

,

قدس؛ برای همیشه پایتخت دنیای اسلام است

, قدس؛ برای همیشه پایتخت دنیای اسلام است, قدس؛ برای همیشه پایتخت دنیای اسلام است,

آیت‌الله دری‌نجف‌آبادی با اشاره به جنایات این مدعیان دروغین دموکراسی و آزادی ادامه داد: آمریکا و رژیم غاصب صهیونیست خود را صاحبخانه و مردم فلسطین را خشونت طلب می‌دانند! این غارتگران و جنایتکاران تفنگ به دست باید بدانند که قدس برای همیشه پایتخت دنیای اسلام است.

,

وی با تاکید بر اینکه در روزهای اخیر بیش از یک‌صد نفر از مردم مظلوم فلسطین را به خاک و خون کشیدند، افزود: با این غلدری‌ها و جنایات و اشغال قدس در اختیار صهیونیست‌ها قرار نخواهد گرفت و این جانیتکاران باید بدانند که قدس خانه آن‌ها نیست بلکه متعلق به دنیای اسلام و امت مظلوم فلسطین است.

,

خطیب جمعه اراک به سکوت برخی کشورهای منطقه نیز در برابر این جنایات اشاره و تصریح کرد: در جنایاتی که امروز علیه مسلمانان توسط استکبار جهانی رخ می‌دهد، سردمداران کشورهای عربی به ویژه عربستان با ترامپ و نتانیاهو همکاری و مشارکت دارند.

,

عمل به قرآن مایه عزت و اقتدار می‌شود

, عمل به قرآن مایه عزت و اقتدار می‌شود, عمل به قرآن مایه عزت و اقتدار می‌شود,

آیت‌الله دری‌نجف‌آبادی با اشاره به اینکه ماه رمضان ماه تقوا و قرآن است، گفت: عمل به قرآن مایه عزت و اقتدار می‌شود و اگر امروز برخی از کشورهای اسلامی تحت سیطره دشمنان اسلام هستند به خاطر این است که از قرآن فاصله گرفته‌اند.

,

وی خاطرنشان کرد: حضرت امام خمینی(ره) قرآن را احیا کرد و شهدا هم برای اینکه قرآن احیا شود از تمام هستی خود گذشتندف چرا که قرآن یعنی عدالت، صداقت، دوری از خیانت و رشوه و... که جامعه امروز متاسفانه با آن بسیار فاصله دارد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه