اخبار داغ

نماینده مردم شهریار، قدس وملارد در مجلس شورای اسلامی:

وحدت و همدلی مردم و مسئولان تحریم‌ ها را بی اثر می‌سازد

وحدت و همدلی مردم و مسئولان تحریم‌ ها را بی اثر می‌سازد
نماینده مردم شهریار، قدس وملارد در مجلس شورای اسلامی گفت: تنها راه حل موفقیت و سربلندی در برابر تحریم و نقشه های دشمن حفظ وحدت ملی، وحدت کلمه و پیروی از فرمایشات مقام معظم رهبری در کلان هم باید همراهی کنیم با دولت و مسئولان نظام تا بتوانیم با تدبیر از این توطئه های دشمنان عبور کرده و در مسیر رضای خدا استوار گام برداریم.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از پایگاه خبری تحلیلی قدس خبر، محمد محمودی شاه‌نشین نماینده مردم شهریار، قدس وملارد در مجلس شورای اسلامی در خصوص فرارسیدن ماه مهمانی خدا اظهار کرد: ماه مبارک رمضان ماه عبادت و بنده گی خالق یکتا است، رمضان آورنده و هدیه دهنده یی عبادت؛ بنده گی خداوند متعال؛ رضایت الله متعال، اطاعت، برکت، اتفاق و همدیگر پذیریی، صبر و شکیبایی و انسان دوستی است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, قدس خبر, قدس خبر,

وی با اشاره اینکه اکنون کشور برهه حساس و سرنوشت ساز را طی می کند، گفت: در برهه هستیم که دشمن استقلال و حاکمیت و مردم را هدف آماج حملات با ترفندهای روز دنیا قرار داده است، هجمه به باورها و اعتقادات مردم و از سوی دیگر کور دلان ضد مکتب اسلام و ضد دین انسان ساز اسلام و همچنین مخالفین برقراری نظام عدالت اسلامی را نشانه گرفته اند و از هر سو با جدیدترین ترفندها که حمله می کنند این لطف خداست که دشمنان اسلام نتواسته اند خدشه ای را بر این مکتب وارد کنند و همیشه تیرشان به سنگ خورده است و ملت مسلمان ایران و مسلمانان جهان همیشه سربلند از آزمایشات برون آمدند.

,

محمودی شاهنشین افزود: دشمنان امروز از هر ترفندی برای به زانو درآوردن نظام و کشور استفاده می کنند و در حال حاضر سه استراتژی تعیین کردند که مردم باید نسبت به آنها آگاه باشند.

,

نماینده مردم شهریار، قدس وملارد در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: حمله فرهنگی و تبلیغ و تروج فرهنگ غربی در کشور به وسیله رسانه ها و شبکه ها مختلف، رونق آسیب اجتماعی، ترویج اعتیاد، طلاق و بی بند و باری و همه مشکلاتی که امروز در جامعه گریبان گیر مردم نقشه های برای از بین بردن اتحاد و همدلی و خدشه دار کردن نظام است.

,

وی با تاکید بر هوشیار بودن ملت اظهار کرد: باید بیدار باشیم، دشمن شمشیر را از رو بسته است و برای مقابله با نقشه های شوم دشمنان راهی به جز همدلی و یکپارچگی نداریم.

,

محمودی شاهنشین بیان کرد: ایران اسلامی در محاصر اقتصادی است و در تنگنا قرار دارد با تحریم های که وضع شده است همه بر معیشت و ارتباطات اجتماعی ضربه های بسیار وارد کرده است.

,

وی با اشاره به سفر اخیر علی لاریجانی ریاست مجلس شورای اسلامی به کشور سریلانکا بیان کرد: برای انتقال پول به داخل کشور در دنیا با مشکل مواجه هستیم، در سفر اخیر ریاست مجلس شورای اسلامی به کشور سریلانکا که بنده هم افتخار همراهی را داشتم، آقای لاریجانی از نخست وزیر سریلانکا پرسید که در سال 91-90 از کشور ایران نفت خریداری کردید و بعد از گذشت چندین سال هنوز مبلغی پرداخت نشده است، نخست وزیر سریلانکا در پاسخ به ریاست مجلس شورای اسلامی گفت: چندین بار در واشنگتن نشست های برگزار کردیم اما اجازه نمی دهند و ما می ترسیم اگر پولی پرداخت کنیم قطعاً کشور ما هم دچار مشکل خواهد شد.

,

نماینده مردم شهریار، قدس وملارد در مجلس شورای اسلامی گفت: نه تنها در سریلانکا بلکه در اکثر کشورهای که با ایران مبادله دارند و فرآورده های نفتی که به آنها فروخته می شود امکان انتقال پول به ایران را ندارند و شرایطی را ایجاد کرده اند که با این ترفندهای کثیف حتی امکان تهیه دارو و حمل و نقل هوایی کالاهای استراتژیکی برای این کشور به سختی انجام می شود.

,

وی تصریح کرد: بسیار شرایط سختی است البته در ایام دفاع مقدس یادم می آید که آن زمان هم بحث تحریم اقتصادی بود و شعار ملت شریف ایران اسلامی در آن زمان این بود که «ملت رزمنده هر روز روزه داره- جنگ اقتصادی هم دیگه اثر نداره» مردم با تکیه بر داشته هایشان با همتی که در جوانان، صنعتگران و کسبه های ما هست هیچ وقت دچار مشکل نخواهیم شد و این جنگ اقتصادی هم بلاخره یک روز به نفع مردم به پایان خواهد رسید.

,

محمودی شاهنشین در پایان متذکر شد: تنها راه حل موفقیت و سربلندی در برابر نقشه ها و توطئه های دشمن حفظ وحدت ملی، وحدت کلمه و پیروی از فرمایشات مقام معظم رهبری در کلان هم باید همراهی کنیم با دولت و مسئولان نظام تا بتوانیم با تدبیر از این توطئه های دشمنان عبور کرده و در مسیر رضای خدا استوار گام برداریم.

,

 

,

انتهای پیام/

,

 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه