اخبار داغ

در افتتاح کلاس های ماه مبارک رمضان در سپاه شهرستان بوشهر

مناجاتهای ماه مبارک رمضان رنگ و بوی خاصی دارد

مناجاتهای ماه مبارک رمضان رنگ و بوی خاصی دارد
مسئول نمایندگی ولی فقیه در ناحیه بوشهر گفت: سحرهای ماه رمضان دریابیم و مناجات های رمضان صفای خاصی دارد و این مناجاتها رنگ و بوی خاصی دارد که باید استفاده کافی از این فرصت ببریم.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از سپاس؛ به مناسبت فرار رسیدن ماه مبارک رمضان کلاس های قرآنی در سپاه مالک اشتر شهرستان بوشهر با حضور فرماندهی و کارکنان افتتاح شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

حجت الاسم محمد حسین انصاری نژاد مسئول نمایندگی ولی فقیه در ناحیه بوشهر گفت: ماه مبارک رمضان ماه خود سازی است که توصیه می شود همه اقشار جامعه استفاده کافی از این ماه معنوی ببرند.

,

انصاری نژاد اظهار کرد:  ماه مهمانی خدا فرصتی است تا بتوانیم با خدای خود ارتباط برقرارکنیم و گذشته خود را پاک و اینده خود را به نور الهی منور کنیم.

,

وی عنوان کرد: سحرهای ماه رمضان دریابیم و مناجات های رمضان صفای خاصی دارد و این مناجاتها رنگ و بوی خاصی دارد که باید استفاده کافی از این فرصت ببریم.

,

مسئول نمایندگی ولی فقیه در ناحیه بوشهر افزود: توصیه می کنم به آثار شیخ طاوس مراجعه کنید که بتوانید با بسیاری از فضیلت های ماه مبارک رمضان بهره مند شوید.

,

, ,

برگزاری کلاس های قرآن در ناحیه بوشهر

, برگزاری کلاس های قرآن در ناحیه بوشهر,

حسین حیدری مسئول عقیدتی ناحیه بوشهر گفت: با سطح بندی کارکنان رسمی و وظیفه در سپاه مالک اشتر شهرستان بوشهر رشته های روخوانی، تجوید و تفسیر با موضوع ویژگی ­های مؤمنین در قرآن کریم و کلاس ­های اخلاق با حضور اساتید اخلاق برجسته استانی  برگزار می ­شود.

,

حیدری تصریح کرد: در ایام ماه مبارک رمضان روزهای زوج کلاس های اخلا و در روزهای فرد کلاس های فرد کلاس های تفسیر قرآن و روزهای پنج شنبه به مدت یک ساعت محفل انس با قرآن با حضور قاریان برجسته استانی و شهرستانی در ناحیه بسیج شهرستان بوشهر با همکاری روابط عمومی نمایندگی ولی فقیه ناحیه بوشهر برگزار می ­شود./ انتهای پیام

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه