اخبار داغ

مهمترین محور بیانات ائمه جمعه استان یزد

ملت ایران هرگز زیر بار سلطه آمریکا نمی رود/ دولت بی واهمه با مفسدان دانه درشت به تقابل بر خیزد

ملت ایران هرگز زیر بار سلطه آمریکا نمی رود/ دولت بی واهمه با مفسدان دانه درشت به تقابل بر خیزد
محکومیت اقدامات اخیر آمریکا در خروج از برجام و انتقال پایتخت خود به بیت المقدس و همچنین درخواست از دولت برای اصلاح ساختار اقتصادی کشور از جمله محورهایی بود که ائمه جمعه یزد بدان پرداختند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از یزدرسا، برخی از مهمترین بیانات ائمه جمعه استان یزد در ادامه می آید:

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, یزدرسا,

 

,

ملت ایران هرگز زیر بار سلطه آمریکا نمی رود

, ملت ایران هرگز زیر بار سلطه آمریکا نمی رود, ملت ایران هرگز زیر بار سلطه آمریکا نمی رود,

امام جمعه یزد در خطبه‌های این هفته نماز جمعه به کشتار مردم مظلوم فلسطین اشاره کرد و افزود: آمریکا الان انسانیت و قانون نمی‌فهمد و همه چیز را با پول معامله می‌کند و به همین دلیل هر کجا که پول باشد آمریکا آنجا را به رسمیت می‌شناسد، این موضوع را همپیمانان آمریکا هم فهمیده‌اند و برای همین پول‌ها است که آمریکا از جنایت‌های عربستان حمایت محض می‌کند.

,

آیت الله محمدرضا ناصری همچنین با اشاره به اقدام اخیر رئیس جمهوری آمریکا در انتقال سفارت این کشور به بیت المقدس اشاره و با محکوم کردن آن افزود:  این اقدام آمریکا توهین بزرگ آمریکا به مقدسات مسلمانان بود و مردم فلسطین با وجودی که در این روزها شهدای بسیاری داده‌اند، کشورهای عربی هیچ‌گونه واکنشی در برابر این اقدام نشان نمی‌دهند.

,

ناصری در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به خروج ترامپ از برجام و شروطی که ترامپ برای باقی ماندن در برجام گذاشته است، افزود:این شروط را که خودشان هم می‌دانند به هیچ عنوان امکان‌پذیر نیست و ملت ایران زیر بار آن نمی‌روند گذاشتند تا بتوانند از برجام خارج شوند و تحریم‌های ایران را افزایش دهند.

,

امام جمعه یزد تصریح کرد: ملت ایران بیش از چهار دهه است که با صدای بلند اعلام کرده که زیر بار سلطه آمریکا نمی رود و امروز هم قرار نیست با تهدیدهای ترامپ عقب نشینی کنیم.

,

 

,

دولت مراقب باشد به بهانه توسعه اقتصادی، توان نظامی را تضعیف نکند

, دولت مراقب باشد به بهانه توسعه اقتصادی، توان نظامی را تضعیف نکند, دولت مراقب باشد به بهانه توسعه اقتصادی، توان نظامی را تضعیف نکند,

حجت الاسلام و المسلمین رضا علیزاده امام جمعه بخش بهمن در خطبه های نماز جمعه امروز مهردشت تاکید کرد: از اروپا هم آبی برای ما گرم نمی شود و مذاکره با اروپا وقت تلف کردن است؛ اروپایی هایی همانگونه که خودشان میگویند دنبال این هستند که برجام 2 را رقم بزنند و بار دیگر ایران را پای میز مذاکره بنشانند ومسئله موشکی و دفاعی کشور را مطرح کنند لذا دولت باید مراقب باشد به بهانه توسعه اقتصادی، توان نظامی و امنیتی خود،که ضامن بقای کشور است تضعیف نکند.

,

علیزاده افزود: در ماه های گذشته اروپایی ها طرحی را مطرح کردند که هم ایران و هم آمریکا از مواضع خود کوتاه بیاید، ایران برنامه موشکی و مستشاری خود را در منطقه محدود کند و آمریکا هم از تحریم جدید و خروج برجام خوداری کند.

,

وی تصریح کرد: اگر چه طرح اروپا، مورد تایید ترامپ قرار گرفت اما به وعده انتخاباتی خود عمل کرد و از برجام خارج شد، از طرفی زمینه را برای ایجاد یک توافق جدید که همان محدودیت دفاعی و موشکی باشد فراهم کرد؛ دولتمردان نباید عزت ملت را به ذلت بکشانند چرا که اروپایی ها  اگر تضمین هم بدهند که نمی دهند به تضمین آنها اعتمادی نیست.

,

 

,

دولت بی واهمه با مفسدان دانه درشت به تقابل بر خیزد

, دولت بی واهمه با مفسدان دانه درشت به تقابل بر خیزد, دولت بی واهمه با مفسدان دانه درشت به تقابل بر خیزد,

حجت الاسلام و المسلمین سید ابراهیم حسینی امام جمعه شهرستان ابرکوه تاکید کرد: اشرافی هایی که مورد حمایت لابی های قدرت و ثروت در کشور هستند نبض اقتصادی جامعه را در دست گرفته تا همه را تابع خود کنند، اینان فکرشان به کدخدای دهکده جهانی و به خارج دوخته شده و تا زمانی که در مناصب قدرت هستند امیدی به امنیت اقتصادی وجود ندارد، زیرا هر روز دلار یا جنسی دیگر را نوسان قیمت داده و ثبات اقتصادی جامعه را بر هم می زنند.

,

حسینی لازمه ایجاد امنیت اقتصادی را خروج دولت از پوستین شعار درمانی دانست و گفت: دولت باید بی واهمه با مفسدان دانه درشت به تقابل بر خیزد.

,

 

,

تصمیم ترامپ در انتقال سفارت آمریکا به قدس جاهلانه است

, تصمیم ترامپ در انتقال سفارت آمریکا به قدس جاهلانه است, تصمیم ترامپ در انتقال سفارت آمریکا به قدس جاهلانه است,

حجت الاسلام جعفری امام جمعه هرات با اشاره به انتقال سفارت آمریکا از تل‌آویو به قدس اشغالی، افزود: تصمیم دیوانه وار و جاهلانه ترامپ مبنی بر انتقال سفارت ایالات متحده آمریکا به قدس شریف آن هم در سالروز نکبت سلطه صهیونیست‌ها در راستای اقدامات ماجراجویانه آمریکا در خاورمیانه است که با چراغ سبز کشورهای مسلمان عربی منطقه صورت گرفته است.

,

انتهای پیام/

,

 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه