اخبار داغ

حسینیه عاشقان ثارالله خرم آباد میزبان مراسم جزءخوانی قرآن کریم+تصاویر

حسینیه عاشقان ثارالله خرم آباد میزبان مراسم جزءخوانی قرآن کریم+تصاویر
همزمان با ماه مبارک رمضان مراسم جمع خوانی و جزء خوانی قرآن کریم با حضور مسئولین استانی و مردم روزه دار در حسینیه عاشقان ثارالله خرم آباد برگزار می شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از سفیر افلاک همزمان با ماه ضیافت الهی مراسم جمع خوانی و جزء خوانی قرآن کریم با حضور مسئولین استانی،قاریان مطرح استان و مردم روزه دار در حسینیه عاشقان ثارالله خرم آباد برگزار می شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سفیر افلاک,

 

,

امسال چهارمین سال است که حسینیه عاشقان ثارالله با میزبانی روزه داران خرم آبادی در مراسم جمع خوانی قرآن کریم، معطر به عطر بهار قرآن می شود.

,

 

,

افتتاحیه مراسم جزء خوانی قرآن کریم در حسینیه عاشقان ثارالله خرم آباد

, افتتاحیه مراسم جزء خوانی قرآن کریم در حسینیه عاشقان ثارالله خرم آباد,

 

,

آیت الله سید احمد میرعمادی نماینده ولی فقیه در لرستان در آیین افتتاح مراسم جمع خوانی قرآن کریم نزول قرآن را مهم ترین ویژگی ماه مبارک رمضان دانست و گفت:ظرف زمان رمضان، این لیاقت و شایستگی را دارد که کتاب آسمانی قرآن را که سراسر نور و هدایت است در خود جای دهد.

,

 

,

وی بیان کرد: قرآن کتاب ارزشمندی است که آیاتش راهگشای بشردر زندگی دنیوی و اخروی و هم چنین تضمین کننده سعادت انسان هاست.

,

 

,

امام جمعه خرم آباد خاطرنشان کرد: ارزشمندی قرآن تا حدی است که از سوی خداوند خبیر،علیم و حکیم برقلب پیامبر عظیم الشأن اسلام نازل شد برای اینکه سبک زندگی انسان ها را مشخص کند.

,

 

,

مراسم جمع خوانی خوانی قرآن کریم در حسینیه عاشقان ثارالله خرم آباد1

, مراسم جمع خوانی خوانی قرآن کریم در حسینیه عاشقان ثارالله خرم آباد1,

 

,

آیت الله میرعمادی با بیان این که تلاوت قران در همه ایام سال اهمیت دارد اما در ماه مبارک رمضان از اهمیت ویژه ای برخوردار است گفت: در ماه رمضان برترین عبادت تلاوت قرآن است و مقدمه فهم و عمل به قرآن تلاوت قرآن است از این رو ماه مبارک رمضان بهار قران نامیده شده است.

,

 

,

نماینده ولی فقیه در لرستان با اشاره به این که تلاوت قران باعث نورانی شدن و صفای دل می شود عنوان کرد: تلاوت قران در رشد معنوی و باروری ایمان مردم نقشی اساسی دارد و وسیله ای برای تقرب به سوی خداوند متعال است.

,

 

,

افتتاحیه مراسم جزء خوانی قرآن کریم در حسینیه عاشقان ثارالله خرم آباد1

, افتتاحیه مراسم جزء خوانی قرآن کریم در حسینیه عاشقان ثارالله خرم آباد1,

 

,

فرمانده سپاه خرم آباد در حاشیه این مراسم ضمن تبریک به مناسب فرا رسیدن ماه ضیافت الهی گفت: ماه رمضان یک میانبر و راهی کوتاه و سریع برای وصل به پروردگار است،لحظه به لحظه روزهای این ماه  برای شخص روزه دار فرصت است؛لذاباید از روزهای محدود و گذرای ماه بندگی خدانهایت بهره را برد و رابطه بین عبد و مولا را تثبیت کرد.

,

 

,

سرهنگ بازگیر با اشاره به حدیثی از پیامبر(ص) که می فرمایند:برترین عبادت من قرائت قرآن است اظهارداشت: تلاوت قرآن به عنوان کامل ترین و جامع ترین دستورالعمل حیات بشر، بهترین معروفات است و رمضان فرصتی برای تشویق یکدیگر به تلاوت ،تدبر و درک آیات الهی به عنوان یک عمل معروف است.

,

 

,

جزء خوانی قرآن کریم در حسینیه عاشقان ثارالله خرم آباد  

, جزء خوانی قرآن کریم در حسینیه عاشقان ثارالله خرم آباد,

 

,

وی با ابراز این که اُنس و اُلفت با قرآن موجب طراوت و شادابی روح می شود،تصریح کرد: با تمسک جستن به قرآن این هدیه آسمانی و الهی ،می توانیم طبق دستورالعمل هایی که در این کتاب هست،پیچ و خم های مسیر زندگی فردی ،اجتماعی را پشت سر بگذاریم.

,

 

,

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج خرم آباد با اظهار اینکه همزمان با شروع ماه ضیافت الهی مراسم جزء خوانی و جمع خوانی قرآن کریم در حسینیه عاشقان ثارالله سپاه خرم آباد برگزار می شود گفت: بار دیگر لطف و عنایت پروردگار شامل حالمان شد تا برای چهارمین سال متوالی در برگزاری این مراسم میزبان مؤمنین روزه دار شهرستان خرم آباد باشیم.

,

 

,

وی افزود: آیین افتتاح این مراسم عصر امروز 27 اردیبهشت ساعت 17:30 با حضور مسئولین استانی ،قاریان مطرح استان و عموم مردم آغاز شده است.

,

 

,

فرمانده سپاه خرم آباد با اشاره به زمان شروع مراسم در ساعت 18 عصر هر روز ماه مبارک رمضان گفت: این مراسم هر روز تا پایان ماه مبارک به صورت مستقیم و زنده  از شبکه افلاک مرکز صدا و سیمای لرستان پخش می شود.

,

 

,

 مراسم جزء خوانی قرآن کریم در حسینیه عاشقان ثارالله خرم آباد

, مراسم جزء خوانی قرآن کریم در حسینیه عاشقان ثارالله خرم آباد,

 

,

سرهنگ بازگیر مراسم جمع خوانی قرآن کریم را یک برنامه فرهنگی،مذهبی دانست و خاطرنشان کرد: این مراسمات ضمن تأثیرات معنوی می تواند روحیه کار تشکیلاتی و جمعی را در میان جوانان مؤمن و انقلابی ما زنده ، بیدار و تقویت کند.

,

 

,

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج خرم آباد با اظهار این که یکی از درس ها و معارف قرآن کریم ولایت مداری است خاطرنشان کرد: یک جوان مؤمن به عنوان سرباز ولایت،باید با حضور در کارهای جمعی و تشکیلاتی متفاوت،تحمل و تجربه خود را بالا برده و در این میدان سرآمد باشد تا برای سربازی امام زمان(عج) آماده باشد.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه