اخبار داغ

دیگر معقولانه نیست که خلاف جهت رودخانه شنا کنیم

کی‌روش: رسانه ها بحث آماده سازی تیم ملی را تمام کنند، تا دیروز کجا بودید؟!/ خدا از این تیم ملی محافظت کند

کی‌روش: رسانه ها بحث آماده سازی تیم ملی را تمام کنند، تا دیروز کجا بودید؟!/ خدا از این تیم ملی محافظت کند
سرمربی تیم ملی ایران، گفت: رسانه ها بحث آماده سازی تیم ملی را تمام کنند، تا دیروز کجا بودید؟!
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛  کارلوس کی‌روش در تمرین تیم ملی گفت: فردا یک بازی خوب مقابل تیم ملی ازبکستان داریم.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

* شما خبرنگاران چرا ناراحتید؟ همه که از این وضعیت راضی هستند

,

وی در پاسخ به این سؤال که همه از ناراحتی او ناراحت هستند، گفت:  چرا شما نگران هستید? همه در کشور از این راضی هستند. چرا شما باید از این وضعیت ناراحت باشید. روز قبل از بازی قصد دارید این سؤال را بپرسید، شما باید این سؤال را 20 روز پیش می‌پرسیدید. وقتی شما این سؤال را کردید من فکر کردم من شاید از لحاظ فیزیکی و سلامت ناسالم هستم و یک مقدار از این بابت ترسیدم. 

,

* شاید دیگر معقول نباشد که در جهت خلاف حرکت رودخانه حرکت کنیم

, * شاید دیگر معقول نباشد که در جهت خلاف حرکت رودخانه حرکت کنیم,

کی روش در مورد اینکه در این سال‌ها همیشه روحیه جنگندگی داشته اما به نظر می‌رسد در مقطع فعلی او کمی ناامید به نظر می‌رسد عنوان کرد: وقتی شما برای یک مدت طولانی در جهت مخالف رودخانه شنا می‌کنید شاید دیگر ادامه این روند معقول نباشد. به همین خاطر شاید شما هم بعد از این مدت به این نتیجه برسید که باید برگردید و در جهت حرکت آب شنا کنید. اگر همه خوشحال هستند من هم باید از این وضعیت خوشحال باشم. فدراسیون، سازمان لیگ، باشگاه‌ها، مربیان و همه خوشحال هستند پس در نتیجه من هم باید خوشحال باشم.

,

*داستان بازیکنان داخلی و لژیونرهای تیم ملی دو بحث جداگانه است

, *داستان بازیکنان داخلی و لژیونرهای تیم ملی دو بحث جداگانه است,

وی در مورد اینکه بازیکنان تیم ملی و آنهایی که لژیونر هستند بیشتر از بازیکنان داخلی و لیگ برتری در بازی‌های تیم ملی بازی خواهند کرد یا خیر، گفت: اگر شما می‌خواهید شرایط فعلی لژیونرها را بدانید سؤال دیگری است و اگر مبحث شما مربوط به شرایط آماده‌سازی تیم ملی است باز هم بحث دیگری است. این دو مبحث کاملاً با هم مختلف هستند منظور شما کدام است؟ اینکه فکر کنید چند بازیکن اروپایی داریم و نیازی به آمادگی خاص نداریم نقطه‌نظر من نیست. نمی‌توانید مجبورم کنید که نظرم را عوض کنم. باید این واقعیت را قبول کنیم که این شرایط  است حالا من چرا باید لبخند بزنم یا گریه کنم فقط باید آن را  پذیرا باشم.

,

*پاسخی به نتایج تیم ملی در جام جهانی 2018 نمی دهم

, *پاسخی به نتایج تیم ملی در جام جهانی 2018 نمی دهم,

سرمربی تیم ملی ایران در مورد اینکه چقدر به نتایج خوب تیم ملی در جام جهانی امیدوار هستید، گفت: بهتر است بنده پاسخی به این سؤال ندهم.

,

* مصاحبه در مورد صعود تیم ملی مربوط به 7 ماه پیش بود

, * مصاحبه در مورد صعود تیم ملی مربوط به 7 ماه پیش بود,

وی در مورد اینکه در گذشته شما در گفت‌وگو با رسانه‌ها صحبت از صعود تیم ملی می‌کردید و چرا نظرتان تغییر کرده است، گفت: آن مصاحبه مربوط به 7 ماه پیش بوده است. 

,

* خدا کمک حال کسانی است که بیشتر تلاش می کنند

, * خدا کمک حال کسانی است که بیشتر تلاش می کنند,

سرمربی تیم ملی در مورد اینکه همه می‌گویند بازیکنان تیم ملی روحیه خوبی دارند و به دانش کی‌روش هم اعتقاد دارید و آیا امیدی است یا نه، اظهار داشت: باید یک مطلب را شفاف بگویم؛ در زندگی همیشه باید امید، انگیزه و توقع بهترین‌ها را داشته باشیم ولی تفاوتی وجود دارد، اینکه برخی افراد استحقاق بیشتری دارند اما چه کسانی شایستگی بیشتری دارند آنهایی که تلاش بیشتری برای آماده‌سازی انجام می‌دهند تا نتایج بهتری بگیرند در فوتبال هم خدا بیشتر به آنها کمک می‌کند.

,

*برنامه تیم ملی به مسترپلن لیگ قهرمانان آسیا شد

, *برنامه تیم ملی به مسترپلن لیگ قهرمانان آسیا شد,

کی‌روش در ادامه سخنان خود عنوان کرد: یک برنامه کامل را یک سال پیش تبیین کردیم و فدراسیون آن را تأیید کرده بود تا اجرایی شود. برنامه آماده‌سازی و مسترپلن تیم ملی تبدیل به مسترپلن یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا شد. من موافق این مطلب نیستم و فکر نمی‌کنم اتفاق درستی بوده است اما این واقعیتی بود که رخ داد و چرا باید الان در مورد آن حرف بزنیم وقتی همه از این اتفاق خوشحال بودند.  مطلب دیگری نیست که در مورد آن حرف بزنیم و باید واقعیات را بپذیریم و سعی کنیم بهترین تصمیم را بگیریم این گزینه‌ای بود که انتخاب شد و باید آن را بپذیریم. نمی‌توانید کاری کنید که من هم بگویم من با این مسأله موافق بودم از شما می‌پرسم چرا تا به امروز نگران این مسأله نبودید و چرا الان در این مورد سؤال می‌پرسید. آبی که از زیر پلی رد شده است دیگر بازنخواهد گشت. من عذرخواهی می‌کنم و این دوگانگی را متوجه نمی‌شوم. پس بهتر است داستان را تمام کنیم. این دفعه آخر است که در این مورد حرف می‌زنم الان باید از لحاظ روحی خودمان را آماده‌سازی کنیم و تمرکز داشته باشیم. 

,

* کریمی به جام جهانی نمی رسد

, * کریمی به جام جهانی نمی رسد,

سرمربی تیم ملی در ارتباط با مصدومیت علی کریمی عنوان کرد: متأسفانه کریمی مصدوم است و به اردوی نهایی ما نمی‌رسد و بدین ترتیب به جام جهانی هم نمی‌رسد. مجید حسینی هم یکی از بازیکنانی بود که باید ریکاوری کند. ما برای مصدومیت وریا غفوری، مجید حسینی و امید ابراهیمی هم باید ریکاوری را در برنامه داشته باشیم و این حاصل برنامه‌هایی است که پشت‌سر گذاشته شد. 

,

* امیدوارم خدا از این تیم ملی حمایت و حفاظت کند

, * امیدوارم خدا از این تیم ملی حمایت و حفاظت کند,

وی در ارتباط با بالا رفتن انتظارات از تیم ملی و اینکه او چرا با بیان این صحبت‌ها باعث می‌شود امید مردم از بین برود خاطرنشان کرد: من صحبت ناامید کننده‌ای نکردم اگر شما در این مسیر می‌روید راه اشتباهی است. سعی کردم شفاف توضیحاتم را ارائه کنم. وقتی یک جام جهانی در پیش است نیاز به بحث آماده‌سازی است از تمامی سرمربیان سابق تیم ملی، آقایانی مثل ایوویچ، مربیان کره، عربستان و غیره اگر سؤال کنید همه اعتقاد دارند بازیکنان آسیایی و آفریقایی که در لیگ داخلی ایران فعالیت می‌کنند نیاز به آماده‌سازی بهتر نسبت به بازیکنان شاغل در لیگ‌های معتبر دارند. قبل از جام جهانی 2014 اردوی سه هفته‌ای در آفریقا، دو هفته‌ای در اتریش و 10 روزه در برزیل داشتیم. افرادی که در ایران هستند فکر می‌کنند همان قدر که آلمان، اسپانیا و پرتغال نیاز به آماده‌سازی دارند بازیکنان ما هم به همان اندازه فرصت نیاز دارند. نقطه‌نظر فروتنانه بنده با این مسأله متفاوت است. به همین دلیل هم مسترپلن خاصی را تهیه کردم. به دلایلی که شما بهتر می‌دانید برای حمایت از یک هشتم نهایی آسیا این برنامه تغییر کرد. به خاطر خدا دیگر در این مورد سوال نپرسید، بنده منفی‌گرا نیستم و همه تلاشم را می‌کنم تا بهترین عملکرد را داشته باشیم. از هر فرصتی استفاده می‌کنیم و تلاش خواهیم کرد، امیدواریم خدایمان در فوتبال از تیم ملی حمایت و حفاظت کند. 

,

* رسانه ها بحث حمایت از تیم ملی را تمام کنند؛ تا دیروز کجا بودید؟!

, * رسانه ها بحث حمایت از تیم ملی را تمام کنند؛ تا دیروز کجا بودید؟!,

وی افزود: لطفاً بحث آماده‌سازی همین جا تمام شود به خاطر اینکه رسانه‌ها دیگر حق این پرسش را ندارند با همه صداقتم می‌گویم شما تا دیروز کجا بودید؟! خیلی ممنون که امروز برای این پرسش آمدید اما با همه احترام تا به امروز کجا بودید. من هم مثل بقیه افراد از شرایط موجود خوشحالم.

,

انتهای پیام/ن

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه