اخبار داغ

مدیرعامل شرکت عمران شهر جدید اندیشه:

اجرای ۲۰۰ پروژه جدید را در برنامه های خود داریم

اجرای ۲۰۰ پروژه جدید را در برنامه های خود داریم
مدیرعامل شرکت توسعه عمران شهر اندیشه گفت: پروژه شهر جدید که بیش از ۲۰ سال قبل آغاز شده و اکنون عنوان شهر جدید را به خود گرفته با همدلی خوب، میان مدیران ملی و شهرستانی و شهری شکل گرفته است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛به نقل از  پایگاه خبری راه مبین ، محمد آئینی مدیرعامل شرکت توسعه عمران شهر اندیشه ظهر امروز در جمع خبرنگاران گفت: پروژه شهر جدید که بیش از ۲۰ سال قبل آغاز شده و اکنون عنوان شهر جدید را به خود گرفته با همدلی خوب، میان مدیران ملی و شهرستانی و شهری شکل گرفته است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, پایگاه خبری راه مبین, پایگاه خبری راه مبین, پایگاه خبری راه مبین,

مدیرعامل شرکت توسعه عمران شهر اندیشه بیان کرد: شهر اندیشه به عنوان موفق ترین و زیباترین شهر جدید کشور در بین ۱۸ شهر جدید کشور از جمله هشتگرد، پرند و فردیس و غیره است و طبق سرشماری سال ۹۵ اولین شهر جدیدی است که بالای ۱۰۰ هزار نفر جمعیت دارد.

,

وی مهمترین و بهترین شاخص موفقیت شهر جدید را جمعیت پذیری آن دانست و افزود: قابلیت هایی در شهر فراهم شد که منجر به جمعیت پذیری آن بوده و می توان گفت ما به افق طرح جامع شهر اندیشه که حدود ۱۳۲ هزار نفر جمعیت در آن پیش بینی شده، نزدیک بودیم و بیش از ۹۵ درصد موفقیت در جذب جمعیت داشته است.

,

آئینی افزود: حد فاصل سال های ۹۰ تا ۹۵ تعداد ۳۰ هزار نفر جمعیت وارد شهر اندیشه شده و تنها ۱۰ هزار نفر خارج شده اند.

,

 دکتر آئینی با بیان اینکه در شرکت عمران برنامه راهبردی برای اندیشه تهیه شده و چشم انداز سال ۱۴۰۰ برای شهر اندیشه مشخص شده افزود: امیدواریم تا سال ۱۴۰۰ شهر اندیشه بتواند به عنوان شهر برتر در کشور مطرح و مردم حس خوبی نسبت به زندگی و امنیت و محیط زیست متناسب با اقلیم منطقه داشته باشند.

,

وی خاطر نشان کرد: امیدواریم با طرح جامع شهری اندیشه، شهر حرکت پذیر بوده و ارتباط با شهر مادر راحت و مدیریت شهری منسجم و اقتصاد در اندیشه نیز درون زا باشدتا مردم برای شغل مجبور به مهاجرت به دیگر شهرها نباشند.

,

او اظهار داشت: بر اساس طرح جامع و برنامه های راهبردی تمامی نقاط ضعف و قوت و فرصت ها و تهدیدهای موجود در اندیشه تحلیل و برای هرکدام برنامه ها و اهدافی پیش بینی شده و در مجموع ۲۰۰ پروژه برای چهار سال آتی شهر تعریف شده است.

,

آئینی تاکید کرد: تا زمانی که قانون اجازه بدهد، شرکت عمران در شهر اندیشه به خدمات عمرانی خودادامه می دهد.

,

وی به برخی مشکلات در حوزه شرکت عمران اشاره کرد و گفت: مسکن مهر یکی از پروژه های عمومی بود که ما آنچه در توان داشتیم به کار گرفته، هر چند این پروژه در تمامی کشور مشکلاتی داشت ولی اندیشه در مقایسه با دیگر شهرهای همجوار خود یکی از بهترین ها بوده و این پروژه توانسته ارزش افزوده خوبی برای مردم ایجاد کند.

,

انتهای پیام/

]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه