اخبار داغ

عضو شورای اسلامی باقرشهر خبر داد:

تصویب طرح احداث جاده سلامت در باقرشهر

تصویب طرح احداث جاده سلامت در باقرشهر
عضو شورای اسلامی باقرشهر گفت: طرح احداث جاده سلامت، پیست دوچرخه سواری و پینت بال تصویب شد و به‌زودی راه‌اندازی می‌شود‌.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حسین ابراهیمی، رئیس کمیسیون ورزش و جوانان شورای اسلامی باقرشهر در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی باقرشهر نیوز اظهار داشت: طرح احداث جاده سلامت، پیست دوچرخه سورای و زمین پینت بال در دستور کار قرار گرفته است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, باقرشهر نیوز, باقرشهر نیوز,

وی با اشاره به رایزنی‌های مختلف با مدیرکل ورزش استان برای تکمیل خانه کشتی باقرشهر، گفت: تصویب اجرای برنامه‌های ورزشی مشترک با اداره ورزش و جوانان و اختصاص بودجه در راستای تکمیل خانه کشتی باقرشهر انجام شده است.

,

رئیس کمیسیون ورزش و جوانان شورای اسلامی باقرشهر از واگذاری مجموعه ورزشی فدک به بخش خصوصی خبرداد و تصریح کرد: در نظر داریم با واگذاری اماکن ورزشی و فرهنگی باقرشهر به بخش خصوصی کیفیت ارائه خدمات رسانی به شهروندان را بالا بریم تا با ایجاد رقابت در بین بخش‌های خصوصی کیفیت ارتقا یابد و رضایت شهروندانمان را به همراه داشته باشد.

,

وی با اعلام این‌که هرگونه تعرفه در مجموعه‌های ورزشی متعلق به شهرداری افزایش نخواهد داشت، گفت: معمولاً هر ساله تعرفه‌ها و شهریه‌های اماکن فرهنگی و رزشی افزایش می‌یافت در راستای رفاه حال شهروندان کلیه تعرفه‌های ورزشی و فرهنگی اماکن شهرداری باقرشهر در سال ۹۷ مطابق تعرفه‌های سال ۹۶ محاسبه و در سال جدید هیچ‌گونه افزایشی نخواهد داشت.

,

عضو شورای اسلامی باقرشهر خاطرنشان کرد: طرح احداث و تجهیز باشگاه مخصوص بانوان نیز در شورای اسلامی باقرشهر تصویب شده است و این طرح امسال عملیاتی خواهد شد.

,

وی در پایان از راه‌اندازی مرکز استعدادیابی در رشته‌های مختلف ورزشی در جهت مطالعه و بررسی رشته‌های مختلف ورزشی در باقرشهر خبر داد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه