اخبار داغ

نصب ۳۵۴ هزار کنتور هوشمند برق در استان مرکزی

نصب ۳۵۴ هزار کنتور هوشمند برق در استان مرکزی
مدیر دفتر فروش و وصول مطالبات شرکت توزیع نیروی برق استان مرکزی گفت: تاکنون بیش از ۳۵۴ هزار کنتور دیجیتال برق در استان مرکزی نصب شده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛  اسماعیل رسولی، مدیر دفتر فروش و وصول مطالبات شرکت توزیع نیروی برق استان مرکزی در گفتگو با اراک امروز؛ بابیان اینکه در حال حاضر بیش از ۷۰۰ هزار مشترک از خدمات شرکت توزیع نیروی برق استان مرکزی بهره‌مند هستند، گفت: تاکنون بیش از ۳۵۴ هزار کنتور دیجیتال در استان نصب شده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, اراک امروز,

رسولی اظهار کرد: با تجهیز مأمورین قرائت کنتور به تبلت و تلفن همراه هوشمند، کنتورهای دیجیتالی مشترکان برق استان، به صورت مکانیزه قرائت و همزمان ولتاژ انرژی تحویلی به مشترکان ثبت شده در لوازم اندازه گیری و بر روی قبوض برق درج می شود.

مدیر دفتر فروش و وصول مطالبات شرکت توزیع نیروی برق استان مرکزی از ثبت ولتاژ انرژی تحویلی در قبوض برق مشترکان استان در راستای پیاده سازی حقوق شهروندی برای نخستین بار در کشور خبر داد و افزود: این طرح تحولی مهم در آگاه سازی مشترکان و رؤیت ولتاژ استاندارد انرژی تحویلی(ولتاژ۲۱۹تا۲۴۰) به مشترکان است و امیدواریم موجبات رضایتمندی شهروندان را فراهم آورد.

رسولی ادامه داد: این شرکت با افزایش خدمات غیر حضوری شرکت از طریق تماس با سامانه ۱۲۱و واگذاری خدمات شرکت برق به دفاتر پیشخوان دولت و نیز استفاده از فناوری های جدید برای تسهیل خدمت رسانی به مشترکین گام‌های مهمی برداشته است.

انتهای پیام/

,

رسولی اظهار کرد: با تجهیز مأمورین قرائت کنتور به تبلت و تلفن همراه هوشمند، کنتورهای دیجیتالی مشترکان برق استان، به صورت مکانیزه قرائت و همزمان ولتاژ انرژی تحویلی به مشترکان ثبت شده در لوازم اندازه گیری و بر روی قبوض برق درج می شود.

,

مدیر دفتر فروش و وصول مطالبات شرکت توزیع نیروی برق استان مرکزی از ثبت ولتاژ انرژی تحویلی در قبوض برق مشترکان استان در راستای پیاده سازی حقوق شهروندی برای نخستین بار در کشور خبر داد و افزود: این طرح تحولی مهم در آگاه سازی مشترکان و رؤیت ولتاژ استاندارد انرژی تحویلی(ولتاژ۲۱۹تا۲۴۰) به مشترکان است و امیدواریم موجبات رضایتمندی شهروندان را فراهم آورد.

,

رسولی ادامه داد: این شرکت با افزایش خدمات غیر حضوری شرکت از طریق تماس با سامانه ۱۲۱و واگذاری خدمات شرکت برق به دفاتر پیشخوان دولت و نیز استفاده از فناوری های جدید برای تسهیل خدمت رسانی به مشترکین گام‌های مهمی برداشته است.

,

انتهای پیام/

,

 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه