اخبار داغ

رئیس هیأت نجات غریق مازندران خبر داد

آغاز پایش سواحل مازندران از اول خرداد

آغاز پایش سواحل مازندران از اول خرداد
رئیس هیأت نجات غریق و غواصی مازندران گفت: طرح سامان‌دهی و پایش دریای مازندران روز دوشنبه یکم خرداد ماه امسال آغاز به کار می‌کند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از بلاغ، نقی کریمیان در گفت‌وگو با خبرنگار ما با اشاره به اینکه طرح سامان‌دهی دریای مازندران روز دوشنبه یکم خرداد ماه امسال آغاز به کار می‌کند، اظهار کرد: 500 ناجی غریق در سواحل مازندران به‌کارگیری شدند.

وی تصریح کرد: همچنین از یکم خرداد نیروهای هیأت نجات غریق، استانداری مازندران و جمعیت هلال‌حمر مازندران به‌منظور پایش و رصد سواحل فعالیت خود را آغاز خواهند کرد.

رئیس هیأت نجات غریق و غواصی مازندران ادامه داد: نگاه ما بر این است که سازمان‌ها، نهادها و بخش‌های خصوصی را رصد کنیم که درصورت نیاز به افزایش تعداد ناجیان این اقدام صورت گیرد.

کریمیان گفت: با آغاز طرح‌ها دریا توصیه ما به مسافران این است به توصیه‌های ناجیان غریق توجه کنند تا شاهد مشکلی نباشیم.

وی با بیان اینکه طرح پایش نقاط حادثه خیز دریای خزر به منظور کاهش غریق در تابستان امسال در حال اجرا است، ادامه داد: در این طرح مناطق شنا ممنوع، پر خطر و حادثه خیز ۴۰۰ کیلومتر نوار ساحلی استان شناسایی و پراکنش ناجیان غریق پس از پایش طرح، متناسب با خطر پذیری نقاط انجام می‌شود.

رئیس هیأت نجات غریق و غواصی مازندران با اشاره به اینکه از شروع امسال تاکنون دریای خزر یک قربانی ۵۶ ساله در منطقه فرح آباد چالوس و یک قربانی ۱۸ ساله در منطقه پشت دارایی ساحل محمودآباد گرفته است، گفت: به منظور کاهش غریق در استان ۵۰۰ ناجی غریق بومی از یکم خرداد در سواحل استان مستقر می‌شوند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, بلاغ, بلاغ,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه