اخبار داغ

رئیس اداره بهزیستی قرچک:

اهدای 11 مورد جهیزیه به خانواده های تحت حمایت بهزیستی قرچک

اهدای 11 مورد جهیزیه به خانواده های  تحت حمایت بهزیستی قرچک
رئیس اداره بهزیستی شهرستان قرچک گفت: 11مورد جهیزیه به خانواده های تحت حمایت اداره بهزیستی قرچک اهدا شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سید حمیدرضا نعمتی رئیس اداره بهزیستی شهرستان قرچک در گفت و گو قرچک آنلاین با خبرنگار ضمن تبریک حلول ماه مبارک رمضان اظهار داشت: یکی از مهمترین اهداف بهزیستی اعطای کمک هزینه‌ تأمین جهیزیه و هدیه ازدواج به نوعروسان و فرزندان پسر خانواده‌ های تحت حمایت ترویج سنت‌ های حسنه اسلامی است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, قرچک آنلاین ,

وی گفت: پرداخت کمک هزینه ازدواج بخشی از خدمات کمیته امداد در کمک به ترویج ازدواج است و در کنار آن خدمات مشاوره ای  و کارگاه های آموزشی با هدف ازدواج آگاهانه و پیشگیری از آسیب های اجتماعی به مددجویان تحت حمایت ارائه می شود.

,

نعمتی تاکید کرد: تعداد 11 مورد جهیزیه با ارزش 600 ملیون ریال در بین خانواده های تحت پوشش حوزه توانبخشی و اجتماعی اداره بهزیستی قرچک توزیع شد.

,

 

,

وی بیان کرد: این تعدا جهیزیه از طریق مشارکت های مردمی و کمک افراد خیربا همکاری مرکز آبشار عاطفه ها تدارک دیده شده است.

,

رئیس اداره بهزیستی شهرستان قرچک افزود: در این راستا 5 مورد عروس و داماد حوزه اجتماعی و6 مورد در حوزه معلولین و توانبخشی مورد حمایت و مساعدت سازمان قرار گرفتند و در کنار کمک‌های نقدی و غیر نقدی، به تمام خانواده‌های جامعه هدف آموزشهای ارائه می شود.

,

وی در پایان تصریح کرد: با توجه با اینکه تعئداد 400 نفر معلول تحت برتر اداره بهزیستی شهرستان قرار دارند، تقویت حوزه مشارکت ها و همراهی و مساعدت نیکوکاران کلیه خیرین عزیز در این حوزه را با هدف توانمندسازی معلولین عزیز خواستار هستیم.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه