اخبار داغ

با هدف تامین مایحتاج مورد نیاز مردم؛

نمایشگاه مواد غذایی ویژه ماه رمضان در زاهدان برپا می شود

نمایشگاه مواد غذایی ویژه ماه رمضان در زاهدان برپا می شود
رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت سیستان و بلوچستان گفت: نمایشگاه ویژه ماه مبارک رمضان با هدف تامین مایحتاج مورد نیاز مردم از 31 اردیبهشت ماه جاری در زاهدان برپا می شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ نادر میرشکار در گفت و گو با خبرنگار عصرهامون،افزود: نمایشگاه ویژه ماه مبارک رمضان با هدف تامین مایحتاج مورد نیاز مردم در این ایام و اقلامی که بیشتر در سبد خانوار تاثیر دارند از 31اردیبهشت ماه جاری در زاهدان برگزار می شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, عصرهامون,
وی ادامه داد این نمایشگاه تا 6 خردادماه به مدت 7 روز در محل دائمی نمایشگاه های استان واقع در خیابان دانشگاه زاهدان دایر خواهد شد.
وی خاطر نشان کرد: در این نمایشگاه که به همت بخش خصوصی برگزار می شود، اقلامی از جمله برنج، روغن، شکر، حبوبات، خرما، پنیر، گوشت و غیره با تخفیفات ویژه از طریق غرفه داران به مردم عرضه می شود.
این مسئول تاکید کرد: برای جلب رضایت مردم، در این نمایشگاه بازرسین اصناف و این سازمان به صورت فعال حضور دارند تا در صورت هرگونه گران فروشی، کم فروشی و غیره با متخلف برخورد قانونی انجام دهند.
 
تمدید اجرای فرآیندهای رونق تولید تا پایان خردادماه سالجاری
میرشکار در ادامه در خبری دیگر گفت: طرح اجرای فرایندهای رونق تولید، بازسازی و نوسازی صنعت در سال 96، تا پایان خردادماه 97 تمدید شد.
وی ادامه داد: طرح رونق تولید در راستای منویات مقام معظم رهبری، در سال 96 با توجه به رویکردهای پنج گانه اقتصاد مقاومتی ( درون زایی، برون گرایی، دانش بنیانی، مردمی بودن و عدالت بنیانی ) اجرایی شده است.
رئیس سازمان صنعت ، معدن و تجارت استان بیان کرد: طرح رونق تولید به منظور رشد اقتصادی، افزایش سرمایه گذاری، توسعه صادرات و افزایش رشد صادرات غیرنفتی، مدیریت هدفند واردات، ایجاد فرصت های شغلی جدید، مقررات زدایی، گسترش نقش بخش خصوصی و تعاونی و استقرار مدیرت کارآمد طراحی که در سال گذشته اجرا و تا پایان خردادماه سالجاری تمدید شده است.
,
,
,
,
, تمدید اجرای فرآیندهای رونق تولید تا پایان خردادماه سالجاری ,
,
,
,

انتهای پیام/
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه